Forum

Hvorfor gå op i Trophyés?

Generelt snak om Playstation og services.

Hvorfor gå op i Trophyés?

Indlægaf Dummiz » søn 12 jul 2009 13:44

Jeg kan ikke forstå der er nogle folk der går så højt op i trofæér i de forskellige spil. Man ser fra tid til anden at nogle brugere fravælger et spil netop fordi der ikke er trofæér i spillene. MEN hvorfor? er det ikke nok mere at købe et spil og hygge sig med det? Med eller uden trofæér så bliver spillet jo ikke mindre sjov af den grund :) er det for folk kan sige "Se jeg har mindre liv end dig jeg har sat og terpet spillene igennem for at få alle trofæérne" Får man en større tissefyr ved at være trophy hunter? for så kunne det være jeg også skulle til at jagte dem :lol:

P.S Det med Tissefyren var ironisk ment (Bare så jeg ikke fornærmer nogen :P )
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Brofelde » søn 12 jul 2009 13:51

Hear hear!!

Forstår det heller ikk helt.. men det er jo forskelligt.. :)
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf tesoo » søn 12 jul 2009 13:51

Tja jeg må da indrømme at jeg heller ikke rigtig går op i den slags, MEDMINDRE det er nogle sjove trofæér :)

Fx i Red faction hvor man skal smadre for 1 milliard... Hvis jeg så lige mangler 100 millioner jamen så skal man da liiige :P

Jeg synes egentlig at trofæér (og achievements, for den sags skyld) er en okay ide. Der er både noget for de folk der går efter dem alle, og som så får måske 20 timer ekstra ud spillet, og så en fyr som mig der måske lige får nogle ekstra mål at gå efter og måske lige et par ekstra timers sjov :)
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Brofelde » søn 12 jul 2009 13:54

tesoo skrev:Tja jeg må da indrømme at jeg heller ikke rigtig går op i den slags, MEDMINDRE det er nogle sjove trofæér :)

Fx i Red faction hvor man skal smadre for 1 milliard... Hvis jeg så lige mangler 100 millioner jamen så skal man da liiige :P

Jeg synes egentlig at trofæér (og achievements, for den sags skyld) er en okay ide. Der er både noget for de folk der går efter dem alle, og som så får måske 20 timer ekstra ud spillet, og så en fyr som mig der måske lige får nogle ekstra mål at gå efter og måske lige et par ekstra timers sjov :)


Altså, jeg sidder da også og ser efter om der er nogle trofæer der sådan lige er til at få, men kunne ALDRIG finde på at vælge spil efter hvad trofæer der er i det..

Trofæer er en bonus der gør det lidt anderledes at spille..
Det er ikke dem der udgør spillet..

--
Har været ude for at folk ikk ville spille med en på xbl fordi man ikk havde en ret høj gamescore?!
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf Dummiz » søn 12 jul 2009 13:58

Brofelde skrev:
tesoo skrev:Tja jeg må da indrømme at jeg heller ikke rigtig går op i den slags, MEDMINDRE det er nogle sjove trofæér :)

Fx i Red faction hvor man skal smadre for 1 milliard... Hvis jeg så lige mangler 100 millioner jamen så skal man da liiige :P

Jeg synes egentlig at trofæér (og achievements, for den sags skyld) er en okay ide. Der er både noget for de folk der går efter dem alle, og som så får måske 20 timer ekstra ud spillet, og så en fyr som mig der måske lige får nogle ekstra mål at gå efter og måske lige et par ekstra timers sjov :)


Altså, jeg sidder da også og ser efter om der er nogle trofæer der sådan lige er til at få, men kunne ALDRIG finde på at vælge spil efter hvad trofæer der er i det..

Trofæer er en bonus der gør det lidt anderledes at spille..
Det er ikke dem der udgør spillet..

--
Har været ude for at folk ikk ville spille med en på xbl fordi man ikk havde en ret høj gamescore?!


Det med gamerscoren er jo sygt :shock: jeg kigger aldrig efter hvad der er af trofæér jeg spiller bare og får dem når de popper op på skærmen :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf tesoo » søn 12 jul 2009 13:59

Brofelde skrev:
tesoo skrev:Tja jeg må da indrømme at jeg heller ikke rigtig går op i den slags, MEDMINDRE det er nogle sjove trofæér :)

Fx i Red faction hvor man skal smadre for 1 milliard... Hvis jeg så lige mangler 100 millioner jamen så skal man da liiige :P

Jeg synes egentlig at trofæér (og achievements, for den sags skyld) er en okay ide. Der er både noget for de folk der går efter dem alle, og som så får måske 20 timer ekstra ud spillet, og så en fyr som mig der måske lige får nogle ekstra mål at gå efter og måske lige et par ekstra timers sjov :)


Altså, jeg sidder da også og ser efter om der er nogle trofæer der sådan lige er til at få, men kunne ALDRIG finde på at vælge spil efter hvad trofæer der er i det..

Trofæer er en bonus der gør det lidt anderledes at spille..
Det er ikke dem der udgør spillet..

--
Har været ude for at folk ikk ville spille med en på xbl fordi man ikk havde en ret høj gamescore?!


Helt sikkert man er ude i at være meget ekstrem hvis man ligefrem køber spil for at skaffe sig trofæér :lol:

Mht til det med folk ikke ville spille med en hvis man havde en lav gamescore... Nej det lyder da som nogle idioter du havde fundet at spille sammen med :shock:
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf yess » søn 12 jul 2009 14:06

Trophy's dukker op og så er der dem der er sjove at gå efter som gir lidt xtra gameplay.
Men nogen samler frimærker og andre samler Trophy;-)
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Brofelde » søn 12 jul 2009 14:10

tesoo skrev:
brofelde skrev:Whatever I wrote.


Helt sikkert man er ude i at være meget ekstrem hvis man ligefrem køber spil for at skaffe sig trofæér :lol:

Mht til det med folk ikke ville spille med en hvis man havde en lav gamescore... Nej det lyder da som nogle idioter du havde fundet at spille sammen med :shock:


Har tit set herinde at folk skriver i en annonce om der er trofæer, ellers er de ikk interresseret..

-
Det beviser vidst bare hvor dejlige consol brugere er engang i mellem.. dejligt med et godt grin.. :lol: :D
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf Allanb » søn 12 jul 2009 14:11

Jeg spiller spillet for spillets skyld. Når det så er gennemført, begynder jeg at se hvad jeg kan få af Trofæer. Jeg ser dem bare som en ekstra underholdning i spillet. Men jeg har aldrig fået et Platin trofæ, da jeg endnu ikke har spillet et spil, jeg gider at gennemføre flere gange. Det er nok også det der irretere mig mest, med de trofæer, at man skal gennemføre det samme spil, igen og igen for at få platin..
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Dummiz » søn 12 jul 2009 14:14

Brofelde skrev:
tesoo skrev:
brofelde skrev:Whatever I wrote.


Helt sikkert man er ude i at være meget ekstrem hvis man ligefrem køber spil for at skaffe sig trofæér :lol:

Mht til det med folk ikke ville spille med en hvis man havde en lav gamescore... Nej det lyder da som nogle idioter du havde fundet at spille sammen med :shock:


Har tit set herinde at folk skriver i en annonce om der er trofæer, ellers er de ikk interresseret..

-
Det beviser vidst bare hvor dejlige consol brugere er engang i mellem.. dejligt med et godt grin.. :lol: :D


Hvis der kom et spil med et trophy der hed "Spillet skal spilles på et billedrørs tv" så ville du vinde dne med det samme dude :P sorry kunne ikke dy mig :) back topic :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Brofelde » søn 12 jul 2009 14:19

Dummiz :evil: :twisted:
:lol: :wink: :lol:


[EDIT] Nah, who am I kidding.. venter fandme bare på det spil udkommer med det trofæ.. :D [/EDIT]
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf Scoring » søn 12 jul 2009 14:31

Jeg spiller spil for spillet, og så er trofæer bare sådan en ekstra ting.. F.eks elskede jeg Mirrors edge.. Gennemførte det 4-5 gange og jeg tvang mig selv til at få alle trofæerne :)

Dengang hvor det ikke var alle spil der havde trofæer der må jeg indrømme at jeg gik meget op i det.. Men nu hvor det er standard er jeg skide ligeglad :)

Men jeg syntes det er en sjov ekstra ting..!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rechain » søn 12 jul 2009 14:39

Syntes det er en lækker tilføjelse til spil, dog er det ikke noget jeg går efter i spil.
Jeg spiller de spil som har interesse og så får jeg de trofæer jeg får.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Haugboelle » søn 12 jul 2009 14:45

Hvis achievements/Trophies er implementeret rigtigt, kan de være en sjov udfordring i visse spil. Men 90 % af dem er ren nedtur.

En klassiker er nok Crackdown, der var nogle fede achivements i, Orange Box har også nogle ok nogle...
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf Brofelde » søn 12 jul 2009 14:57

Haugboelle - Er enig med dig i Crackdown.. de var meget sjove at få fat i.. :)
Orange Box havde jeg ikk længe nok til at få en eneste i.. :lol:
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 93 gæster