Forum

Fedeste PS3 gadget? *Opdateret*

Generelt snak om Playstation og services.

Fedeste PS3 gadget?

Dual shock 3
4
14%
Pelican charger
7
25%
Play TV
1
4%
PS Eye
1
4%
4gamers vertical stand
1
4%
Logitech G25
4
14%
Driving force GT
1
4%
Gioteck real triggers
4
14%
Sonys officielle headset
5
18%
 
Afgivne stemmer : 28

Indlægaf Blodstrupmose » ons 15 jul 2009 04:05

PHybjerg skrev:Vil ikke sige det er spækket med funktioner som du skriver. Det er dejligt at have på og designet er rigtig flot, og ja så står den da også en en flot stander hvor en lille ring lyser rødt :-) Mine funktioner er: Skru op og ned på lydstyrken - Mute knap. Hvis dit headset har flere funktioner vil jeg meget gerne have dem af vide! :P


Jeg har netop bestilt dette headset: Tritton AXPro. http://www.trittontechnologies.com/products/TRIGA611.htm

De kan vist et par tricks :D

Spænt på hvordan det der surround sound virker - der er vist 4 højtalere i hver hørebøf, bedst af alt så virker det til både Ps3, Xbox og PC

Det var så min SP-pension der røg der - det kan jeg så tænke tilbage på når jeg er gammel, fattig og døv!!! :D
Blodstrupmose
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf Panacea73 » ons 15 jul 2009 07:21

Til dem af jer der har chat-pad. Er det godt og pengene værd?
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Marcceren » ons 15 jul 2009 09:00

USB Port Expander (Logic3) /PS3


http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... er-(logic3)--for-ps3

Den er god hvis man har mange forskellige gadgets der skal bruges usb port til :wink:
Billede
PS3 Trophies
PSN ID: Marccer
Spil: Dragon Age: Origins, FIFA 10 WC, LittleBigPlanet, Ratchet & Clank: A Crack In Time, ModNation Racers, Lego Harry Potter Years 1-4.
Marcceren
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf Panacea73 » ons 15 jul 2009 23:40

Panacea73 skrev:Til dem af jer der har chat-pad. Er det godt og pengene værd?


:?:
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Tbigum » tors 16 jul 2009 07:34

Det må helt sikkert være den der adaptor, så man kan bruge en xbox-controller.
Tbigum
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Indlægaf Ponduus » tors 16 jul 2009 08:29

Panacea73 skrev:
Panacea73 skrev:Til dem af jer der har chat-pad. Er det godt og pengene værd?


:?:


Havde én men solgte den igen. Jeg syntes knapperne var alt for små og så var den besværlig at have til at sidde på controlleren. Og så meget skrev jeg alligevel ikke.
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Panacea73 » tors 16 jul 2009 09:55

Okay.. Men tak :-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf motZ » tors 16 jul 2009 16:23

Kan Pelican Charger egentlig købes nogen steder i Danmark eller skal man bestille den fra udlandet?
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Scoring » tors 16 jul 2009 16:31

Brug søge funktionen.. Det spørgsmål er blevet stillet utallige gange ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rechain » tors 16 jul 2009 16:34

motZ skrev:Kan Pelican Charger egentlig købes nogen steder i Danmark eller skal man bestille den fra udlandet?

Køb den her (united kingdom) > http://www.amazon.co.uk/PDP-PS3-Dual-Ch ... 853&sr=8-1 < købte den selv derfra.

Angående Chat Pad til PS3 controlleren, så har jeg den selv. Den funker fint og jeg har ingen problemer med den. Knapperne er måske lidt små og man ska lige vænne sig til hvor de sidder (dem man vil trykke på) men efter det, så er det ingen sag at give sig igang med at skrive ;) bruger den til at skrive beskeder, eller til at skrive i browseren > http://smartech.blogetery.com/files/200 ... keypad.jpg <

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf tesoo » tors 16 jul 2009 20:17

PHybjerg skrev:Vil ikke sige det er spækket med funktioner som du skriver. Det er dejligt at have på og designet er rigtig flot, og ja så står den da også en en flot stander hvor en lille ring lyser rødt :-) Mine funktioner er: Skru op og ned på lydstyrken - Mute knap. Hvis dit headset har flere funktioner vil jeg meget gerne have dem af vide! :P


Prøv at læse manulen (Den kan evt findes på sony's side, er bare for doven :p)
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Paddy-NX » fre 17 jul 2009 13:46

Den fedeste gadget må være Gioteck Real Triggers, til at sætte på L2 og R2. Det virker bare... :)
Eksternt link
Paddy-NX
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: Horsens


Indlægaf Scoring » fre 17 jul 2009 13:52

OPDATERET MED AFSTEMNING ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Blodstrupmose » man 20 jul 2009 13:03

Paddy-NX skrev:Den fedeste gadget må være Gioteck Real Triggers, til at sætte på L2 og R2. Det virker bare... :)
Eksternt link


Helt enig!

Det var et helvede at holde fingrene på triggerne før jeg fik dem. Hvilket resulterede i at jeg ofte faldt af gassen og missede nedbremsninger i GT 5 prologue :roll:
Blodstrupmose
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf Rechain » man 20 jul 2009 13:10

Blodstrupmose skrev:
Paddy-NX skrev:Den fedeste gadget må være Gioteck Real Triggers, til at sætte på L2 og R2. Det virker bare... :)
Eksternt link


Helt enig!

Det var et helvede at holde fingrene på triggerne før jeg fik dem. Hvilket resulterede i at jeg ofte faldt af gassen og missede nedbremsninger i GT 5 prologue :roll:

Ja :) har dem også...det er et must på PS3...især i bil spil...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 100 gæster