Forum

FIFA 10 preview i aften

Generelt snak om Playstation og services.

FIFA 10 preview i aften

Indlægaf Morten Skou » tirs 14 jul 2009 19:12

I aften klokken 00.00.01 udløber vores embargo på vores FIFA 10 preview. Derfor kan du selvfølgelig læse det herinde på det tidspunkt!

Bare lige en heads up :D
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf Erroneus » tirs 14 jul 2009 19:18

Weeeee det ser jeg faktisk frem til :P Jeg droppede Fifa 09, da jeg ikke rigtigt havde tid til det og nu hvor jeg har lyst til et fodboldspil, syntes jeg Fifa 10 er for tæt på, så venter :P
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf motZ » tirs 14 jul 2009 19:32

Fedt Skou! Ser frem til at læse det.
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Scoring » tirs 14 jul 2009 19:43

Dejlig nyhed!

Nok det mest ventede spil næst efter Uncharted 2!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf LZS » tirs 14 jul 2009 19:47

Glæder mig :)
LZS
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Indlægaf the bifoman » tirs 14 jul 2009 20:02

Udmærkede nyheder.. Jeg håbede mere på et PES preview, da jeg er mere nervøs for den titel, men forhåbentlig god læsning. :) Jeg så at PSM i england havde et preview - er de de eneste??
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf PHybjerg » tirs 14 jul 2009 20:52

Damn hvor fedt! Glæder mig virkeligt til previewet! GJ Skou!
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Indlægaf jimmidlx » ons 15 jul 2009 10:57

Personligt synes jeg de skulle bruge nogle resurser på at opdatere den funktion med at skifte mand i spillet. Når man skifter mand i fifa09 så er det 6 ud af 10 gange den forkerte, og det med at de enten stopper op eller får en HELT forkert løberetning er også utroligt irriterende. Dette især gældende i online kampe..
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Scoring » ons 15 jul 2009 11:52

jimmidlx skrev:Personligt synes jeg de skulle bruge nogle resurser på at opdatere den funktion med at skifte mand i spillet. Når man skifter mand i fifa09 så er det 6 ud af 10 gange den forkerte, og det med at de enten stopper op eller får en HELT forkert løberetning er også utroligt irriterende. Dette især gældende i online kampe..


Syntes nu tit at man rammer den rigtige man, eller kan man jo bare bruge højre analog til og pege i retningen.. Det eneste dårlige tidspunkt er når modstanderen har frispark, så er det umuligt og nå at finde den rigtige mand og så gøre muren lidt længere..!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf SoulDecapitate » ons 15 jul 2009 12:10

Ser mest frem til om man har lavet Ronaldo buggen, og man ikke kan spille med hjælp til skud og indlæg. Der er ikke noget mere belastende end og se den ene noob efter den anden tro de er pisse gode til spillet fordi de kan løbe 900 kilometer i timen med Ronaldo og placere bolden lige hvor de vil fordi der er hjælp på. Og så ser jeg da gerne At man har gjordt noget ved det problem hvor folk kunne score fra midten. Er disse 3 ting ikke rettet, er spillet allerede en skuffelse for mig.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf crockett » ons 15 jul 2009 13:26

SoulDecapitate skrev:Ser mest frem til om man har lavet Ronaldo buggen, og man ikke kan spille med hjælp til skud og indlæg. Der er ikke noget mere belastende end og se den ene noob efter den anden tro de er pisse gode til spillet fordi de kan løbe 900 kilometer i timen med Ronaldo og placere bolden lige hvor de vil fordi der er hjælp på. Og så ser jeg da gerne At man har gjordt noget ved det problem hvor folk kunne score fra midten. Er disse 3 ting ikke rettet, er spillet allerede en skuffelse for mig.


Hvad angår hjælpen til skud og indlæg må jeg formode at du mener det skulle være "forbudt" online?
Jeg går ud fra det er i orden hvis man har det slået til hjemme i stuen. ;-)

(Forudsat man spiller singeplayer sæføli'!) :roll:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf SoulDecapitate » ons 15 jul 2009 13:56

crockett skrev:
SoulDecapitate skrev:Ser mest frem til om man har lavet Ronaldo buggen, og man ikke kan spille med hjælp til skud og indlæg. Der er ikke noget mere belastende end og se den ene noob efter den anden tro de er pisse gode til spillet fordi de kan løbe 900 kilometer i timen med Ronaldo og placere bolden lige hvor de vil fordi der er hjælp på. Og så ser jeg da gerne At man har gjordt noget ved det problem hvor folk kunne score fra midten. Er disse 3 ting ikke rettet, er spillet allerede en skuffelse for mig.


Hvad angår hjælpen til skud og indlæg må jeg formode at du mener det skulle være "forbudt" online?
Jeg går ud fra det er i orden hvis man har det slået til hjemme i stuen. ;-)

(Forudsat man spiller singeplayer sæføli'!) :roll:
Nej de sku bare helt væk , synes kun der skulle være en mulighed og der var Semi et fint alternativ
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf crockett » ons 15 jul 2009 14:26

Ah, så er jeg med. Jeg regner jo semi med som hjælp... :lol:

Personligt spiller jeg ikke online, og jeg er en spasser til at ramme målet, så jeg kan sq ikke undvære semi'en... :roll:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf SoulDecapitate » ons 15 jul 2009 14:34

crockett skrev:Ah, så er jeg med. Jeg regner jo semi med som hjælp... :lol:

Personligt spiller jeg ikke online, og jeg er en spasser til at ramme målet, så jeg kan sq ikke undvære semi'en... :roll:
Manuel synes jeg ikke er sjovt, det er langt ude fordi man lige sniter sin styrepind at man skyder 600 meter ved siden af et tomt mål. Semi synes jeg fungere rigtig godt :-). Men problemet er hvis spillet har hjælp til igen, tror jeg bare det bliver ren børnehave have igen i år , desvære fifa er ellers et allertiders fodbold spil. Men jeg kan slet slet ikke se hvad det skal til for at EA selv ødelægger fodbold spillet med den slags. Med mindre mål gruppen kun er 8-12 årige selvfølgelig.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf crockett » ons 15 jul 2009 14:57

SoulDecapitate skrev:
crockett skrev:Ah, så er jeg med. Jeg regner jo semi med som hjælp... :lol:

Personligt spiller jeg ikke online, og jeg er en spasser til at ramme målet, så jeg kan sq ikke undvære semi'en... :roll:
Manuel synes jeg ikke er sjovt, det er langt ude fordi man lige sniter sin styrepind at man skyder 600 meter ved siden af et tomt mål. Semi synes jeg fungere rigtig godt :-). Men problemet er hvis spillet har hjælp til igen, tror jeg bare det bliver ren børnehave have igen i år , desvære fifa er ellers et allertiders fodbold spil. Men jeg kan slet slet ikke se hvad det skal til for at EA selv ødelægger fodbold spillet med den slags. Med mindre mål gruppen kun er 8-12 årige selvfølgelig.


Godt så! Jamen så er vi jo fuldstændig enige! Jeg spiller også altid på semi, men det er jo en form for hjælp, det var derfor jeg ikke liiige var helt på linje med dig. :D
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 89 gæster