Forum

Standard ps4 controller eller Scuf eller bare kontrol freaks

Generelt snak om Playstation og services.

Standard ps4 controller eller Scuf eller bare kontrol freaks

Indlægaf Raptor660 » tors 10 sep 2015 11:13

Som over skriften siger

Så har jeg gået og fiflet lidt over en Scuf kontroller, men syntes dog det er noget af en sjat penge for sådan en controller. Bruger i Scuf og er de pengene værd?

Jeg har også over vejet at opgradere med kontrol freaks, hva er jeres mening omkring dem?

Og til sidst hvor køber i Scuf og kontrol freaks henne?

Scuf ligner et engelsk firma, da det hele er angivet i pund så der skal man ikke tænke på told og skat.

Men kontrol freak er vist amerikansk, så bestiller man derfra så ryger der nok told på?
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Standard ps4 controller eller Scuf eller bare kontrol fr

Indlægaf Vreki » tors 10 sep 2015 11:26

De hedder kontrolfreEk, ikke freAk. Put det i google i stedet for så kan du nok få nogle danske hits.
Jeg købte ihvertfald mine på http://ugx.dk/lang-dk/4_kontrol-freek.

Personligt er jeg glad for den ekstra længde, dels kan jeg holde lidt mere afslappet på kontrolleren, dels giver det mig større præcision.
Godt for os gamle, det skulle ikke undre mig om ældresagen begynder at sælge dem sammen med telefoner med store taster og tænger til at åbne syltetøjsglas :-P

SCUF kender jeg ikke selv, men der har vist været en tråd eller to om dem her på sitet.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Standard ps4 controller eller Scuf eller bare kontrol fr

Indlægaf 123krone » tors 10 sep 2015 13:07

Tag et kig på https://aimcontrollers.com/index.php

de er billige og gode, så kan du bare smide en kontrolfreek på hvis du har lyst til det
Billede
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Re: Standard ps4 controller eller Scuf eller bare kontrol fr

Indlægaf Raptor660 » fre 11 sep 2015 09:38

Tusinde tak for svar begge to

Vreti
Rettelse er noteret :wink:

Jeg har været inde på ugx, men havde ikke kigget ordentlig efter og fandt et sæt freeks til min kontroller, som jeg vil have bestilt og glæder mig til at prøve dem.
Jeg har søgt på Scuf her på siden, dem der køber dem virker rigtig glade for dem,men der er ikk mange tråde omkring dem og kunne godt have tænkt mig,at høre lidt om dem og leve tiden på dem.

123
Tak for linket

Har du selv købt fra dem og har du en controller fra dem?
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Standard ps4 controller eller Scuf eller bare kontrol fr

Indlægaf Raptor660 » søn 13 sep 2015 19:41

Så fik jeg kontrolfreeks hjem, det blev til et sæt vortex og jeg har testet dem igår og idag. Man skal bestemt have en tilvænnings periode med dem, men der er ingen tvivl om at det hele bliver præcis. Så når jeg har vænnet mig helt til dem, så skal det nok blive rigtig godt.
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster