Forum

Ps+ November

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps+ November

Indlægaf BenjaminK » lør 31 okt 2015 20:44

Kanon. Har kun spillet Walking Dead s1 :-)
BenjaminK
Niveau 2
 
Indlæg: 130


Re: Ps+ November

Indlægaf tue69 » man 02 nov 2015 11:31

Ikke dårligt med Walking Dead. Har kun spillet sæson 1.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Ps+ November

Indlægaf Slimjay DK » man 02 nov 2015 15:42

Har kun Season 1 af TWD liggende på US .. hvilket betyder at savegamet ikke kan bruges i Season 2 EU :(
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Ps+ November

Indlægaf HrDanish » man 02 nov 2015 19:30

Så må du jo bare købe den igen på EU Slim ;)

Jeg have også min liggende på min 3'er men dens save var ikke kompatible med sæson 2 på PS4 så jeg købte den igen for at kunne få mine valg med over gennem en ny playthrough heh :P
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Ps+ November

Indlægaf vendictas » man 02 nov 2015 20:55

Slimjay DK skrev:Har kun Season 1 af TWD liggende på US .. hvilket betyder at savegamet ikke kan bruges i Season 2 EU :(


Uden at spoile noget vil jeg sige dine valg har næsten minimal til ingen betydning for sæson 2.Du kan sagtens spille sæson 2 uden et save fra første sæson uden at gå glip af det helt store for at være ærlig.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: Ps+ November

Indlægaf warfly » tirs 03 nov 2015 00:24

Kan man få noget ud af walking dead 2, uden at have spillet 1eren? Og iøvrigt uden at se tv serien?
warfly
Niveau 1
 
Indlæg: 82


Re: Ps+ November

Indlægaf tue69 » tirs 03 nov 2015 09:53

warfly skrev:Kan man få noget ud af walking dead 2, uden at have spillet 1eren? Og iøvrigt uden at se tv serien?


Jeg spillede season 1 uden at have set TV serien og det fungerede fint. Der er tilsyneladende lidt fan-service hist og her, men intet der ødelægger historien.

Så vidt jeg ved, så er det to seperate sæsoner, som ikke læner sig alt for meget op af hinanden, men jeg vil faktisk, uanset hvad, anbefale dig at spille den første sæson.

Det er ikke et spil som man kender det, da "gameplayet" er begrænset, men som f.eks. Until Dawn, så er det storytelling der er det bærende element, og det er virkelig topklasse. En gribende spiloplevelse og en af de bedste jeg har haft på min Xbox 360.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Ps+ November

Indlægaf warfly » tirs 03 nov 2015 20:07

Ok, prøver det
warfly
Niveau 1
 
Indlæg: 82


Re: Ps+ November

Indlægaf Rasbred » lør 07 nov 2015 11:37

Hvor finder jeg PS3 spillende på ps4 nu?? De plejer at ligge sammen med resten under store. Men nu er de væk :-(
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Ps+ November

Indlægaf Erroneus » lør 07 nov 2015 12:53

Er det ikke bare lettest at bruge web fra en browser af? - https://store.playstation.com/#!/en-dk/home/games

Ellers kan du prøve den nye PS+ sektion i PS4's hovedmenu.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Ps+ November

Indlægaf Rasbred » søn 08 nov 2015 13:08

Erroneus skrev:Er det ikke bare lettest at bruge web fra en browser af? - https://store.playstation.com/#!/en-dk/home/games

Ellers kan du prøve den nye PS+ sektion i PS4's hovedmenu.


i PS+ sektionen er der kun PS4 spil...

må gøre det fra nettet.. jeg kan ikke finde PS3 mere efter sidste update :(
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google Adsense [Bot] og 74 gæster