Forum

Ps konto spørgsmål.

Generelt snak om Playstation og services.

Ps konto spørgsmål.

Indlægaf pjulledk » lør 30 jan 2016 22:52

Jeg har fået et tilbud på en playstation konto med spil til meget billige penge men har lige et spørgsmål.

Hvis jeg køber den konto og Downloader spillene vil jeg så kunne spille dem på min hoved konto istedet for på den nye??


Ps. Ved ikke om det er ulovligt at sælge en playstation konto, men han har solgt sin playstation 4 så der er ingen grund til at have dem merem
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Ps konto spørgsmål.

Indlægaf Dummiz » lør 30 jan 2016 22:55

Jeg ved det ikke med sikkerhed men jeg tvivler på det ville virke :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Ps konto spørgsmål.

Indlægaf Xipn » lør 30 jan 2016 23:13

Virker hvert fald på min, har købt en brugt ps4, og jeg kan bruge den tidligere ejers spil på min hovedkonto.
Xipn
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Re: Ps konto spørgsmål.

Indlægaf Dummiz » lør 30 jan 2016 23:19

Xipn skrev:Virker hvert fald på min, har købt en brugt ps4, og jeg kan bruge den tidligere ejers spil på min hovedkonto.


Ja du kan bruge hans spil fordi hans konto stadigvæk ligger på din ps4
Men her lyder det til at pjulle kun køber en konto. Altså ikke maskinen hvor spillene er købt og licenserne ligger. :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Ps konto spørgsmål.

Indlægaf pjulledk » lør 30 jan 2016 23:30

Dummiz skrev:
Xipn skrev:Virker hvert fald på min, har købt en brugt ps4, og jeg kan bruge den tidligere ejers spil på min hovedkonto.


Ja du kan bruge hans spil fordi hans konto stadigvæk ligger på din ps4
Men her lyder det til at pjulle kun køber en konto. Altså ikke maskinen hvor spillene er købt og licenserne ligger. :)



Nemlig
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Ps konto spørgsmål.

Indlægaf Erroneus » søn 31 jan 2016 01:03

Pas på med det. Det kan sagtens være en hacked konto, som du køber adgang til.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Ps konto spørgsmål.

Indlægaf Krede1972 » søn 31 jan 2016 01:05

Det kan du godt gøre hvis du stoler på vedkommende.
Det kræver nemlig at accounten bliver deaktiveret på den maskine hvor den tidligere har været primary account, fordi den konto/account du køber med spil skal være aktiveret på din maskine som primary. En account kan kun være primary på 1 maskine og den kan kun deaktiveres fra den maskine hvor den allerede er primary. Så spørgsmålet er også hvor er den maskine hvor kontoen oprindeligt har fungeret som primary?

Jeg ville aldrig selv nogensinde købe en account med spil.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Ps konto spørgsmål.

Indlægaf pjulledk » søn 31 jan 2016 01:15

Krede1972 skrev:Det kan du godt gøre hvis du stoler på vedkommende.
Det kræver nemlig at accounten bliver deaktiveret på den maskine hvor den tidligere har været primary account, fordi den konto/account du køber med spil skal være aktiveret på din maskine som primary. En account kan kun være primary på 1 maskine og den kan kun deaktiveres fra den maskine hvor den allerede er primary. Så spørgsmålet er også hvor er den maskine hvor kontoen oprindeligt har fungeret som primary?

Jeg ville aldrig selv nogensinde købe en account med spil.


Det er ikke en person jeg kender personligt så jeg tager dit råd og lader være:)
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster