Forum

Død Playstation 3

Generelt snak om Playstation og services.

Død Playstation 3

Indlægaf Bateman » fre 24 jul 2009 20:44

Så døde min PS3 under et spil Battlefield. Den lukkede ned og blinkede rødt, og den nægter at starte op igen. Garantien er udløbet (købte den på launchdagen) og min søster har smidt kvitteringen væk, så den er indleveret i Bilka til reperation. Fik at vide at hvis jeg sendte den ind til ombytning skal jeg betale for den nye konsol? (ved ikke lige hvad Sony snakker om). Vil også helst have den lavet da jeg har 230 Singstar sange låst til pågældende konsol.

Andre der har sendt en PS3 ind uden for garantiperioden og hvad skulle i betale for en ombytning eller reperation?
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf motZ » fre 24 jul 2009 21:02

Lyder godt nok underligt at den bare lige pludselig går død? Hvor lang tid har du haft den?
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf waspunk » fre 24 jul 2009 21:18

Noo Bate total nedtur det skulle da være muligt at få den lavet mon ikk.
waspunk
Niveau 2
 
Indlæg: 129
By: Ballerup


Indlægaf SnoobyFly » fre 24 jul 2009 21:29

motZ skrev:Lyder godt nok underligt at den bare lige pludselig går død? Hvor lang tid har du haft den?


"Garantien er udløbet (købte den på launchdagen) og min søster har smidt kvitteringen væk" :wink:
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf SoulDecapitate » fre 24 jul 2009 21:35

Min gjorde helt det samme for en uges tid siden , totalt nedtur bare.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Bateman » fre 24 jul 2009 22:28

Den er 2 år og 6 måneder gammel = ingen garanti.
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf JollyBuu » fre 24 jul 2009 22:51

Er jeres 60,40 eller 80 gb?
Billede
JollyBuu
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf motZ » fre 24 jul 2009 22:53

SnoobyFly skrev:
motZ skrev:Lyder godt nok underligt at den bare lige pludselig går død? Hvor lang tid har du haft den?


"Garantien er udløbet (købte den på launchdagen) og min søster har smidt kvitteringen væk" :wink:


Gad vide hvordan jeg kunne overse det? :?
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Bateman » fre 24 jul 2009 23:45

Min er en 60 GB og jeg håber virkelig den kan laves ellers er min 60 timers Sacred campaign røget lige ud af vinduet. Men når den nye slim version kommer skifter jeg den ud og så tager jeg slagsmålet med Sony om at få lov til at bruge mine singstar sange på den nye konsol.

Hvor er det underligt at der er et stort sort hul i TV-reolen. Det bliver nogle hårde uger! :roll:
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf SoulDecapitate » lør 25 jul 2009 10:21

Min er en 40GB model
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Allanb » lør 25 jul 2009 10:37

Tror ikke du skal gøre dig nogen forhåbninger om dine save games, med mindre du har en backup. Har selv lige stået i samme situation.
1. Harddisken kan bruges i den konsol den sidder i.
2. Der skal være meget lidt galt med din ps3 før de laver den, i stedet for at ombytte den. (dermed kan du ikke få dine save games)

Det der pissede mig af, var at det tog 33 dage at ombytte min.

Men håber da, du reder dine save games.

Edit: min var en 40gb.
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Bateman » lør 25 jul 2009 11:56

Jeg har heldigvis min 320 GB harddisk med alt data på. Pillede den ud og satte den gamle i.

Men Bilka sagde at jeg kunne få et tilbud på reperation istedet for udskiftning, men jeg ved bare ikke om det stadig er Nordisk Film der står for det. Tilbuddet på reperation koster 600 kr hvis man ikke for den repareret bagefter.

Men håber ikke jeg skal vente 33 dage.
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf Allanb » lør 25 jul 2009 11:58

Du kan som sagt ikke bruge din harddisk til noget som helst, da den er låst til den PS3 du har sendt til rep. Så hvis du ikke får din gamle tilbage er det gone forever.... :-(
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Bateman » lør 25 jul 2009 12:20

Har også en backup på en ekstern hdd fra 3 måneder siden da jeg skiftede harddisk, så det er ikke så slemt igen.
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf Bateman » man 27 jul 2009 10:22

Så har Bilka ringet vedr. Playstationen. De bliver ikke repareret og skal have 2500 kr. for en refurbished version.

Heldigvis har jeg en elektronikforsikring som lige har givet mig 1600 kr så nu køber jeg en ny istedet.

Skal have 80 GB versionen, hvor er den billigst i fysiske butikker?

Glæder mig til Battlefield igen!!!
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 92 gæster