Forum

Død Playstation 3

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf Diz- » man 27 jul 2009 10:32

Bateman skrev:Så har Bilka ringet vedr. Playstationen. De bliver ikke repareret og skal have 2500 kr. for en refurbished version.

Heldigvis har jeg en elektronikforsikring som lige har givet mig 1600 kr så nu køber jeg en ny istedet.

Skal have 80 GB versionen, hvor er den billigst i fysiske butikker?

Glæder mig til Battlefield igen!!!


elgiganten har typsik den bedste pris på ps3. ved ikke hvordan den er nu, men de har ofte haft ps3 ink. en film og et spil til 3000
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf crockett » man 27 jul 2009 11:01

Jeg gav 2700 i gamestop uden spil og film.
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Bateman » man 27 jul 2009 11:28

Nu til en anden ting. Jeg har hørt rygter om et 7200 rpm HDD kan overophede maskinen og jeg havde netop sat en 320 GB i min PS3 (3 mdr siden) og derefter crashede den jo som bekendt.

Nu køber jeg jo en ny og indsætter 320 GB i denne. Nu må vi håbe den ikke brænder sammen også.
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf Merrin » man 27 jul 2009 11:31

Allanb skrev:Du kan som sagt ikke bruge din harddisk til noget som helst, da den er låst til den PS3 du har sendt til rep. Så hvis du ikke får din gamle tilbage er det gone forever.... :-(


Seriøst? Hvis min PS3 (60 GB) går i stykker, så kan jeg ikke bare pille harddisken ud, og sætte den i en anden PS3 og så spille videre med mine savegames?

Hmm, er der en måde at sikkerheds kopiere sine savegames på, og så kopiere de savegames over på en ny PS3, hvis nu uheldet skulle være ude med min nuværende PS3?
Merrin
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf xireuz » man 27 jul 2009 11:32

Merrin skrev:
Allanb skrev:Du kan som sagt ikke bruge din harddisk til noget som helst, da den er låst til den PS3 du har sendt til rep. Så hvis du ikke får din gamle tilbage er det gone forever.... :-(


Seriøst? Hvis min PS3 (60 GB) går i stykker, så kan jeg ikke bare pille harddisken ud, og sætte den i en anden PS3 og så spille videre med mine savegames?

Hmm, er der en måde at sikkerheds kopiere sine savegames på, og så kopiere de savegames over på en ny PS3, hvis nu uheldet skulle være ude med min nuværende PS3?


Du kan lave backup på en ekstern harddisk med det indbyggede backup tool der ligger under system settings/indstillinger.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Merrin » man 27 jul 2009 11:35

Jeg har ikke en ekstern harddisk, desværre. Kan man lave en backup til et USB memory stick eller noget?

Det er jo bare nogle få savegames jeg skal have kopieret, så måske de kunne kopieres til et memory stick?
Merrin
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf Erroneus » man 27 jul 2009 11:56

Ja du kan sagtens lave backup til en USB pen, jeg har backup af mine savegames på en USB pen :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Merrin » tirs 28 jul 2009 08:11

Tak for tippet! Fik taget backup af mine vigtige savegames i går.
Merrin
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf Bateman » tirs 28 jul 2009 09:33

Så fik jeg sat den nye PS3 til og det var en lidt besværlig proces.

1. Da jeg satte den nye HDD i skulle jeg have firmware liggende på en usb pen, da det skulle være mindst 2.52 der lå på systemet.

2. Min systemgendannelse flyttede min musik, fotos og savegames, men tog ikke brugere eller downloadede spil. Så nu er jeg igang med at hente det hele igen.

3. Singstar
Jeg skal først kontakte Sony og bede om at de låser dem op, derefter kan jeg downloade min 232 sange igen. Men man kan kun hente 1 af gangen. Det skal nok blive sjovt.

Det positive er at den nye konsol slet ikke larmer i forhold til launchmodellen og den er næsten ikke varm. Og så er det dejligt at komme i gang med BF1943 igen.
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 80 gæster