Forum

Har valgt at stoppe med gaming.

Generelt snak om Playstation og services.

Har valgt at stoppe med gaming.

Indlægaf Dummiz » tors 30 jul 2009 19:37

Haha ja i troede lige hva ;)

Jeg har godt nok valgt at stoppe med at game men det er på min PC alt mit gaming består på PS3 jeg syntes alligevel at konsollerne er ved at være så stærke at det snart kan være lige meget og så smider man bare et spil i og så køre det i stedet for man skal gardere sig konstant mod at ens PC er "up to date" for at følge med de nye spil der bliver spyttet ud. jeg er lige blevet høvlet ned på en anden site fordi jeg vælger at købe call of juarez på PS3 i stedet for PC..hvad med jer er i også gået over til at jeres gaming er på jeres konsoller? og hvad er jeres mening om alt det her med hvad der er bedst at spille på.. altså PC Vs. Konsol :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Paddy-NX » tors 30 jul 2009 19:48

Gået over til? Næ, jeg har altid spillet konsol :)
Ok, jeg har da spillet lidt pc, (ca. 2 mdr. sidste år) men nu har jeg spillet PlayStation siden 1996, så synes jeg det er lidt svært at vænne sig til at spille pc!? Og som du siger, så er det bare i med spillet og man er kørende, i stedet for at skulle opgradere grafikkort mm. hele tiden!

Har altid spillet konsol, vil altid spille konsol... :)
Paddy-NX
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: Horsens


Indlægaf Ponduus » tors 30 jul 2009 19:48

Jeg holder mig til konsollen. Det er langt billigere i det lange løb. Man skal ikke ud og investere i flere ram eller et nyt grafikkort, for at kunne spille de sidste nye spil, hvilket passer mig overordenligt godt! :)
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf yess » tors 30 jul 2009 20:52

Jeg gamer pc jævnligt men det er ps3 der bliver brugt mest.
Så er der kun lige de sjældne pc spil som lokker mig tilbage såsom Diablo 3 osv..
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf TuXX » tors 30 jul 2009 21:00

Thø.. jeg har ikke spillet på PC i årevis af netop samme grund som dig Dummiz.

Eneste jeg skal spille på min PC "snart" er Diablo3. Ellers er det min PS3 jeg bruger.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf SnoobyFly » tors 30 jul 2009 21:06

Jeg spillede PC for nogle år tilbage. Har ikke spillet det siden netop af den grund, som I nævner: Det er simpelthen for dyrt i længden, og så synes jeg også, det er mere behageligt at spille på konsol - plus at man også kan gøre dette med sine kammerater :wink:
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Ice_Hiboy » tors 30 jul 2009 22:50

Jeg spiller begge dele lige meget må jeg krube til korset og sige :)

Det hænger nok også meget godt sammen med at jeg ser min pc som en hobby :) jeg elsker at t opgradere osv

og så er jeg også stadig lidt af den gamle skole der synes at valve laver nogle fede spil til pc ;)
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 73 gæster