Forum

HJÆLP!

Generelt snak om Playstation og services.

HJÆLP!

Indlægaf fengis » fre 31 jul 2009 20:28

Jeg har et kæmpe problem, og det lille. Jeg besluttede mig for at hente Fat Princess i dag, men da jeg logger på og går ind på Fat Princess og prøver at Tilføje penge til min virtuelle Wallet på PSN, så siger den at den ikke kunne tilføje penge til min Wallet. Jeg er 100% sikker på at der er penge på kortet, så jeg fatter ikke hvordan det er muligt. Nogen der ved noget om dette?

Har et til spørgsmål:
Hvordan opretter man den folder under spil der hedder Playstation 3, hvor alle playstation 3 PSN downloads ligger i? Jeg har den nemlig ikke, men mange af mine venner har.
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf SnoobyFly » fre 31 jul 2009 20:50

Mener det er firkant, du skal trykke under Spil menuen, så opdeler den selv i PS3/PSN og PSOne klassikerne i mapper :wink:

Kan ikke svare på dit første spørgsmål, men jeg har oplevet præcist det samme. Jeg brugte et andet kort, og da det så gik op for mig, at det ikke virkede, så valgte jeg at bruge Visa Electron i stedet for. Så kan ikke sige dig hvordan du kan rette dit problem med dette :)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf pauzen » lør 01 aug 2009 02:37

Kan forstå at du har købt på PSN før eller? Har også før oplevet at mit kort ikke gik i gennem, prøv at indtaste konto oplysninger igen og se om det virker. det hjalp mig.
Du kan opdele dine spil i undermapper ved at trykke trekant og derpå informationer og så i album, der kan du entre navnet og dermed opnå at få dine spil i rigtige mapper. Feks har jeg følgene mapper
DEMOER
EYESPIL
KLASSISKE SPIL
PS1 SPIL
PS3 SPIL
QOUR (US)
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf fengis » lør 01 aug 2009 07:44

Jeg har købt adskillige spil på psn før. Så jeg kan slet ikke forstå at det lige pludselig ikke virker.
Yndlingsspil: Uncharted 1 og 2
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 80 gæster