Forum

PS4 Pro kan bestilles nu

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Slimjay DK » fre 16 sep 2016 21:19

Vreki skrev:Joh, jeg hørte noget om at elgiganten leverede uden.
Men jeg kan ikke huske om min kom med et HDMI kabel. Det er ved at være et stykke tid siden


ok, det må da så være en fejl fra Sony's side eller også har el-giganten taget dem ud af kassen, for man får det jo ikke løst i hånden.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf ZmimZ » lør 17 sep 2016 19:22

Nogle der ved hvornår man kan købe de nye controllere for sig selv?
ZmimZ
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Erroneus » lør 17 sep 2016 23:55

Det burde du kunne nu, da den udkom sammen med Slim. Men spørgsmålet er så bare at finde en butik i Danmark som har dem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Krede1972 » søn 18 sep 2016 10:25

Hvad hedder den nye controller?
Det er vel bare at google modelnavnet, for at finde et sted hvor de sælges - hvis man altså kender modelnavnet.

Der er jo desværre også den mulighed at butikkerne ikke bestiller den nye model hjem, før de har solgt lageret af den gamle model.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Erroneus » søn 18 sep 2016 10:39

CUH-ZCT2U er modelnummret på den nye. Giver ikke så meget på søgning i Danmark.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf ZmimZ » søn 18 sep 2016 17:13

Okay tak for svar. Står nemlig og skal have ny controller, og gider ikke købe de "gamle" hvis de nye er lige på trapperne. Men det kan jo være svært og vide hvornår de danske butikker vil sælge dem, når de nu egentlig er ude allerede.
ZmimZ
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf dMITIj » ons 21 sep 2016 13:43

en der har et link til gamestop's trade in? kan ikke finde noget info om ps4 til ps4 pro trade in.
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Slimjay DK » ons 21 sep 2016 15:33

dMITIj skrev:en der har et link til gamestop's trade in? kan ikke finde noget info om ps4 til ps4 pro trade in.


Har kun det her fra den mail de sendte ud ..

Billede

Billede

Her er priserne uden spil eller hvis du kun har en PS4 500GB :

Med 1 stk. spil fra deres 99'er liste:
500GB til Pro: 1574

Uden spil, kun konsollen:
500GB til Pro: 1799
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf j.rath » ons 21 sep 2016 16:57

Overvejer lidt at hoppe på et Pro indbytningstilbud til den tid. Synes min egen 4'er larmer lidt for meget når den skal spille fra skiven.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Erroneus » ons 21 sep 2016 17:31

j.rath skrev:Overvejer lidt at hoppe på et Pro indbytningstilbud til den tid. Synes min egen 4'er larmer lidt for meget når den skal spille fra skiven.

Fra skiven af? Spil bliver ikke kørt fra skiven. Spil bliver installeret fuldt på harddisken. Der vil være et tjek om skiven sidder i og det er alt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf morfar » ons 21 sep 2016 18:41

Erroneus skrev:
j.rath skrev:Overvejer lidt at hoppe på et Pro indbytningstilbud til den tid. Synes min egen 4'er larmer lidt for meget når den skal spille fra skiven.

Fra skiven af? Spil bliver ikke kørt fra skiven. Spil bliver installeret fuldt på harddisken. Der vil være et tjek om skiven sidder i og det er alt.


Så tjekken min ps4 godt nok længe og ofte når jeg spiller......
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf j.rath » ons 21 sep 2016 19:59

Erroneus skrev:
j.rath skrev:Overvejer lidt at hoppe på et Pro indbytningstilbud til den tid. Synes min egen 4'er larmer lidt for meget når den skal spille fra skiven.

Fra skiven af? Spil bliver ikke kørt fra skiven. Spil bliver installeret fuldt på harddisken. Der vil være et tjek om skiven sidder i og det er alt.


Det er jeg da ret sikker på. Nu har fifa siddet i et års tid efterhånden, og den larmer som en raket når jeg starter maskinen - ligesom den viberere.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Erroneus » ons 21 sep 2016 22:46

Det burde den ikke. Alle PS4 spil bliver fuldt installeret på harddisken og alt data bliver taget derfra. Jeg spiller masser af spil med skive og den kører ikke hele tiden, kun lige i starten af spillet.

I øvrigt interessant video fra Eurogamer om PS4 Pro, der konkluderer, sandsynligvis rigtigt, at PS4 Pro er høj value og med lidt upscaling tricks, godt kan køre 4K.

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf MrGlennDK » tors 22 sep 2016 21:47

Kan man bruge sin 1tb harddisk fra sin gamle PS4 og smide i sin pro så man ikke behøver at gen installere det hele?
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Allanb » tors 22 sep 2016 22:04

MrGlennDK skrev:Kan man bruge sin 1tb harddisk fra sin gamle PS4 og smide i sin pro så man ikke behøver at gen installere det hele?


Disken kan genbruges, men skal formateres. Dvs. Alt på disken skal slettes..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 74 gæster