Forum

PS4 Pro kan bestilles nu

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf fatbass » ons 09 nov 2016 10:03

ihhhh har skrevet med elgiganten og power de har begge svaret at de først sende dem ud i morgen :-/ typisk når jeg har tidligt fri i dag og ungerne er hos deres moar! Hahahha
fatbass
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Slimjay DK » ons 09 nov 2016 11:05

Hvorfor ikke bare hente en i Gamestop i morgen ? :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Unklemac » ons 09 nov 2016 11:13

johnnid87 skrev:
Unklemac skrev:
...fik mere ud af at se en mands mobil optagelse af sit tv med Ratched & Clank på Pro'en... der var jeg overbevist (eftersom jeg selv har 4K tv).


Jeg går udfra at du er meget positivt overrasket? :)


Ja! For Ratched på 4K ser ikke godt ud, med mega anti-aliasing problemer, og meget "bløde" textures... så det fedt at se hvordan de har optimeret det til Pro'en, selv på mobil kval. Det skal siges at Ratched udviklerne bruger deres egen opskalerings teknik, og det ser ud til at have givet pote.

Andre spil som bliver vist, kan jeg ikke se forskel på pga. upload kvalitet (opløsning, komprimering osv).

Håber vi får en Battlefield 1 patch som er klar til i morgen... ellers bliver jeg lidt skuffet [-o<
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf morfar » ons 09 nov 2016 12:58

Er der nogen der har hørt noget om maskinens støjniveau i forhold til launch modellen?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf weissmuller » ons 09 nov 2016 13:34

morfar skrev:Er der nogen der har hørt noget om maskinens støjniveau i forhold til launch modellen?

Ham her nævner, at for ham er den den mest lydløse ps4 version han har haft. Siger samtidig at Digital Foundry havde en anden oplevelse, så giver det en "hit and miss" status.

weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Unklemac » ons 09 nov 2016 15:02

morfar skrev:Er der nogen der har hørt noget om maskinens støjniveau i forhold til launch modellen?


DigitalFoundry, siger der sidder små blæsere, så det giver en høj "pitch", når den køre 4K/4K opskalering :(

DF siger den ligger mellem Launch og Slim.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Unklemac » ons 09 nov 2016 15:08

Hvis man henter sin PS4 Pro imorgen hos Gamestop, så er der nogle butikker der køre med spil til nedsat pris (349kr), også helt nye titler imellem (Eksempelvis Titanfall 2, Call of Duty, Mafia 3).

Bare lige heads-up :)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf MrGlennDK » ons 09 nov 2016 16:08

Har lige fået min pro og ja stor forskel ved støj kan næsten ikke høre den :)

Jeg kunne overføre 350gb til den nye via Lan kabel og det tog kun en lille time..
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Slimjay DK » ons 09 nov 2016 16:36

:shock:

Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf johnnid87 » ons 09 nov 2016 16:45

MrGlennDK skrev:Har lige fået min pro og ja stor forskel ved støj kan næsten ikke høre den :)

Jeg kunne overføre 350gb til den nye via Lan kabel og det tog kun en lille time..


Hvad er der ellers af forskel?
johnnid87
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Cena » ons 09 nov 2016 16:48

Jeg er blevet lidt hypet på en PS4 pro og 1 4k TV må jeg indrømme. Det er bare virkelig dumt så lidt som jeg spiller :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf MrGlennDK » ons 09 nov 2016 16:56

johnnid87 skrev:
MrGlennDK skrev:Har lige fået min pro og ja stor forskel ved støj kan næsten ikke høre den :)

Jeg kunne overføre 350gb til den nye via Lan kabel og det tog kun en lille time..


Hvad er der ellers af forskel?


Nu har jeg ikke et 4K tv men kan se lidt forskel ved Tomb raider, førhen var baggrunden lidt sløret nu er det mere klart :)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Odyzeus » ons 09 nov 2016 17:24

Er der nogen release date på Days Gone? Nu er jeg da helt hyped.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf EvilNinjaMoby » ons 09 nov 2016 17:42

Der er vist ikke fastlagt nogen dato - og hvis der var, så ville den sikkert blive udskudt - jeg tror ikke det bliver før i slutningen af 2017. Tidligst...
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf morfar » ons 09 nov 2016 18:09

Unklemac skrev:
morfar skrev:Er der nogen der har hørt noget om maskinens støjniveau i forhold til launch modellen?


DigitalFoundry, siger der sidder små blæsere, så det giver en høj "pitch", når den køre 4K/4K opskalering :(

DF siger den ligger mellem Launch og Slim.


Skal jeg forstå det som om at slim er den ultimativt mest lydløse?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster