Forum

Modern Warfare 2 - Prestige edition

Generelt snak om Playstation og services.

Modern Warfare 2 - Prestige edition

Indlægaf jimmidlx » tors 06 aug 2009 09:53

Hey drenge..

Er der nogen som har opsporet et sted på nettet, hvor man kan pre-order prestige udgaven af MW2?

-- link fjernet af moderator: vi tillader ikke links til konkurrerende danske sider --
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Ponduus » tors 06 aug 2009 10:20

Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf jimmidlx » tors 06 aug 2009 10:49

Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Ponduus » tors 06 aug 2009 14:35

Pakken ser virkelig fed ud :p Især med de googles!
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Dummiz » tors 06 aug 2009 14:42

Der er ikke andre steder at pre order den? for jeg kender intet til siden og ved ikke om den er sikker overhoved.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Bassel » tors 06 aug 2009 15:05

Jeg kan fortælle dig, at HMV er en af englands største elektronikbutikker.

De har butikker overalt, rundtomkring i UK. :)
Bassel
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf Dummiz » tors 06 aug 2009 15:06

Der kommer da told på? eller? det bliver jo en del dyrer hvis den bliver nuppet?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Bassel » tors 06 aug 2009 15:34

De sender fra England, og der er derfor ingen risiko for told.
Bassel
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf xireuz » tors 06 aug 2009 16:04

Bassel skrev:De sender fra England, og der er derfor ingen risiko for told.

Klippet fra deres terms and conditions:

Delivery Of Goods To You:
HMV will post, or arrange a courier on your behalf for, the goods ordered by you to the person and address you give HMV at the time you make your order. The consignee (i.e. the person to whom the consignment is sent) will be the declarant and importer into the country for which the consignment is destined. For non-UK destinations, the consignee will be responsible for both customs clearance and payment of customs duties and local taxes where required. Each item ordered will be treated as a seperate sale and will be shipped and paid for seperately.
Delivery will be made as soon as possible after your order is accepted and in any event within 30 days of despatch of the order. All delivery times quoted on the web site are estimates only, based on availability, normal processing and delivery companies.
You will become the owner of the goods you have ordered when the goods are dispatched to you from our premises in Guernsey.

http://hmv.com/hmvweb/navigate.do?ctx=3 ... ageID=3349

Guernsey = ikke EU = risiko for told!
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Ponduus » tors 06 aug 2009 16:35

Ifølge en hjemmeside jeg faldt over, som jeg højst sandsynligt ikke må linke til, da den nok går ind under kategorien "en konkurrende side", er Prestige udgaven udelukkende for HMV. Om det kun gælder i England skal jeg ikke kunne sige. Men det vil jeg nu mene.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf xireuz » tors 06 aug 2009 17:57

Ponduus skrev:Ifølge en hjemmeside jeg faldt over, som jeg højst sandsynligt ikke må linke til, da den nok går ind under kategorien "en konkurrende side", er Prestige udgaven udelukkende for HMV. Om det kun gælder i England skal jeg ikke kunne sige. Men det vil jeg nu mene.

Tror du har ret. Det var også det eneste jeg kunne finde. HMW i UK, og GameStop i Irland får denne udgave eksklusivt.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Ponduus » tors 06 aug 2009 18:02

xireuz skrev:
Ponduus skrev:Ifølge en hjemmeside jeg faldt over, som jeg højst sandsynligt ikke må linke til, da den nok går ind under kategorien "en konkurrende side", er Prestige udgaven udelukkende for HMV. Om det kun gælder i England skal jeg ikke kunne sige. Men det vil jeg nu mene.

Tror du har ret. Det var også det eneste jeg kunne finde. HMW i UK, og GameStop i Irland får denne udgave eksklusivt.

Nemlig. Det var det samme jeg fandt.
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf jimmidlx » tors 06 aug 2009 18:37

Den fåes også på coolshop.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Ponduus » tors 06 aug 2009 19:00

Ja, så nemt var det vel også at finde :p Men Coolshop har nu ikke gjort ret meget ud af selve annoncen. Lidt en skam faktisk.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster