Forum

Det allerførste Playstation spil i fik..

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf aaliyahchili » tors 06 aug 2009 17:36

Mit var RESIDENT EVIL 1 hold kæft var er/var det FEDT....stikker sgu mange af de spil der er kommet til 3éren.........
# 1 du kan købe spyro på us store..tror der er 3-4 forskellige...
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf Chaui » tors 06 aug 2009 17:50

Spyro kan fås Gratis hvis du har abonnement på Qore
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Scoring » man 10 aug 2009 22:31

Dengang med PS1'en var jeg en frækkert (eller min far var) - han købte en PS1 og fik en ven til at sætte en chip i, og så fik vi vist 10 brændte spil, af dem kan jeg huske Tekken 3, Tarzan, Crash 3 og spillet som altid vil være i mit hjerte og som nok blev spillet mest: Syphon filter <3
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » man 10 aug 2009 22:55

tror... og er ikke sikker.. men tror mit første spil var suikoden. det er i hvertfald det første spil jeg kan huske jeg har hygget mig med på playstation.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Badfarmer » tirs 11 aug 2009 05:58

mit første spil var til ps2`en og det var gran turismo 4.. :)
[url][url=http://www.yourgamercards.net/profile/badfarmer]Billede[/url][/url]
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf Tiu » tirs 11 aug 2009 08:31

Efter at have lejet en psx mange mange mange gange, prøvet alle spil de havde, på nær et, (vi synes det så mega kedeligt ud, grimt kedeligt cover) var vi nede og kigge igen i den lokale biks.
Nå men de havde ikke fået nogle nye spil, så måtte vi prøve det her spil med verdens mest kedelige cover (hehe), det var wipeout og OMG vi var blæst væk. Så der besluttede jeg at den maskine måtte jeg bare eje selvom den var mega dyr.

Så vipeout blev mit første spil som jeg købte sammen med maskinen, købte også battle arena toshinden, mener jeg det hedder.

Mig og min bror var bare så vilde med 3d fighters, dog ikke et særligt fedt spil i dag, men var vist det eneste 3d fighter der var. For hvis Tekken var vist ikke kommet, for så havde jeg helt sikkert købt det. Havde spillet en del virtua fghter på arcade maskine. sjovt at 3d fighters slet ikke siger mig noget, så skal det være som fight night og lign.

psx var fede tider, man oplevede spil på en helt ny måde. Man havde ikke set spil af den kaliber før. Købte bla. FFVII og Gran turismo US import versioner i streetdance, kendte intet til dem, skulle bare ha et nyt spil en gang i mellem. Nok de to bedste køb til psx, Damn det var tider.
Tiu
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Indlægaf JollyBuu » tirs 11 aug 2009 14:58

Crash Bandicoot ;D som jeg stadig synes er et af de bedste spil
Billede
JollyBuu
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf Martin1454 » tirs 11 aug 2009 15:03

det der chras bandicoot til ps2, det første af dem til ps2... øhh.. vortex eller sådan noget
Your Mom is rated "E" for Everyone - Billede
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Kondivand » tirs 11 aug 2009 15:37

jeg kan faktisk ikke helt huske mit første spil til den første maskine, men hogs of war, ffVII og thps 2 var tre af de spil jeg brugte meget tid med. De første spil til ps2'eren var Ready 2 Rumble round 2 og Smuglers run som begge blev købt på releasedagen
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Indlægaf Tupilak » tirs 11 aug 2009 20:50

Liger efter min konfirmation i '99 købte jeg psx med Fifa 99 og RE2.

Kæft det var tider...
Tupilak
 


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster