Forum

PS3 blæser larmer mere end normalt

Generelt snak om Playstation og services.

PS3 blæser larmer mere end normalt

Indlægaf SnoobyFly » søn 09 aug 2009 01:31

Nu har jeg for første gang i flere uger tændt min PS3. Jeg går ind og spiller noget Warhawk (PSN udgaven hvilket gør, at min maskine normalt ikk siger en "lyd"). Dog gik den op i niveau alligevel, hvilket larmede en del. Kan dette skyldes sommervarmen (det skal lige siges, at der er meget varmt på mit værelse på første sal). Eller er der simpelthen noget galt med blæseren? Sikkert et totalt dumt spørgsmål skal bare lige være sikker :lol:
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf JHCREATiON » søn 09 aug 2009 01:48

hvor lang tid har du haft den tændt? ö
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Badfarmer » søn 09 aug 2009 06:40

når det bliver rigtig varmt hos mig.. begynder min også at larme.. Tror det er fordi at blæseren begynder at kører på fuld kraft.. har aldrig haft problemer med min selv om den larmer.. :) så jeg vil ikke tro at der er noget galt..
[url][url=http://www.yourgamercards.net/profile/badfarmer]Billede[/url][/url]
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf SoulDecapitate » søn 09 aug 2009 07:47

Synes du skal holde godt øje med hvordan den ter sig , når der er mindre varmt. Jeg har set 2 ps3er der er begyndt og stige meget i støj niveau og så pludselig gået kolde som faktisk også lige skete med min egen.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf heroes » søn 09 aug 2009 07:59

Er der nok luft omkring din ps3?

Min har gjordt det i ca 2 måneder. Den larmede så meget, at det næsten ikke var til at holde ud at høre på, og jeg ventede egentligt bare på, at den ville gå i stykker.

Men efter at jeg har flyttet lidt på den, så den får lidt mere luft, og lavede the fan test på den, larmer den ikke mere.
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf aaliyahchili » søn 09 aug 2009 09:18

tror måske det har noget med varmen,min lamer også lidt mere end normalt her i varmen....

btw... hvordan laver man en fan test..?
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf Kofanger » søn 09 aug 2009 10:24

Det kan måske også hjælpe at støvsuge blæseren. Det virker til en computer, så mon ikke også det hjælper til en ps3?.
Kofanger
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf Erroneus » søn 09 aug 2009 10:41

Det er pga. varmen, min er også lidt mere følsom for tiden og hopper hurtigere op i niveau. I næste uge falder temperaturen og så bliver det lidt "bedre" gamer vejr :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf SnoobyFly » søn 09 aug 2009 11:14

jesperclausen: Havde den ikke tændt mere end en halv times tid.
otkjær: Den står nøjagtig samme sted, som den altid har gjort. Den har nok luft omkring sig, ja :) SoulDecapitate: Det vil jeg gøre, men jeg tror også "bare", det skyldes, at det simpelthen er blevet varmere.

Takker for alle svarene 8)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Tiger-T » søn 09 aug 2009 15:15

Det kan være at der kommet for meget støv i blæseren. Ligesom kofanger siger kunne det måske hjælpe at støvsuge blæseren.
Tiger-T
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Indlægaf SnoobyFly » søn 09 aug 2009 15:37

Tiger-T skrev:Det kan være at der kommet for meget støv i blæseren. Ligesom kofanger siger kunne det måske hjælpe at støvsuge blæseren.


Synes ellers at have hørt at dette ikke var særlig godt for maskinen.. Eller at man skulle bruge en meget svag støvsuger eller sådan noget.. :roll:
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf SoulDecapitate » søn 09 aug 2009 15:47

Prøv og sluk den bagpå og når du så tænder den, hold eject knappen inde, så kommer blæserne igang på højeste niveau.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Tiger-T » søn 09 aug 2009 15:49

SnoobyFly skrev:
Tiger-T skrev:Det kan være at der kommet for meget støv i blæseren. Ligesom kofanger siger kunne det måske hjælpe at støvsuge blæseren.


Synes ellers at have hørt at dette ikke var særlig godt for maskinen.. Eller at man skulle bruge en meget svag støvsuger eller sådan noget.. :roll:


jeg har prøvet det og der skete ikke noget med min ps3, men selvfølgelig skal man bruge en svag støvsuger. Hvis du stadig har garanti på så lad vær' med at gøre det.

det kan være som du siger at det ikke er godt for maskinen, men min garanti er alligevel næsten udløbet og hvis den går i stykker køber jeg bare en ny.
Tiger-T
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Indlægaf SnoobyFly » søn 09 aug 2009 15:57

Min er fra december ´08, så jeg har stadig masser af garanti :wink:
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Tiger-T » søn 09 aug 2009 16:14

Det er jo kun godt :wink:
Tiger-T
Niveau 1
 
Indlæg: 85



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 75 gæster