Forum

farvel playstation :'(

Generelt snak om Playstation og services.

farvel playstation :'(

Indlægaf JHCREATiON » søn 09 aug 2009 02:59

ja så fik jeg solgt min playstation, det blev kun til 3 fantastiske måneder hvor jeg fik lært en masse nye mennesker at kende, jeg kunne smader godt tænke mig at møde nogle af jer igen når jeg går over til xbox her på mandag, så i er mere end velkommen til at tilføje mig igen, samme navn (JESPERCLAUSEN) håber vi games ved!!
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Ponduus » søn 09 aug 2009 07:51

But why?... Håber du har et rigtigt godt svar :p
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Mendori » søn 09 aug 2009 09:12

Jeg tror måske det er noget med spillene og dens udvalg? Eller Xbox Live som jeg også selv syntes er super fedt :D :wink:
Mendori
 


Indlægaf aaliyahchili » søn 09 aug 2009 09:26

manden har jo været stiv da han solgte sin ps 3.... :wink:
fair nok jeg skiftede min box ud,med ps 3 da jeg bare måtte spille FF7 OG FF8 igen og nu kommer GT5 snart...i´m in heaven......
Det er sgu dejligt at både sony og microsoft har lavet sådan nogle maskiner...
Vi er egentligt ret forkælede.... :D
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf Rytteren » søn 09 aug 2009 09:52

Ponduus skrev:But why?... Håber du har et rigtigt godt svar :p


same :roll:
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » søn 09 aug 2009 10:39

Det er vel et spørgsmål om hvor man har sine venner. Hvis man har mange venner på XBL, giver det naturligvis mest mening at have en 360 og hvis man har mange på PSN, ja så er PS3 naturligvis det oplagte valg.

Dog vil det optimale naturligvis at have begge, men det er jo ikke sikkert økonomien lige tillader det, men det er et ærgerligt tidspunkt, når man tænker på de vilde AAA eksklusive PS3 titler der kommer over de næste ni måneder.

Men det kan da være vi får ham tilbage, når en slim model til lavere pris er kommet ud og han ser hvor fedt UC2, GOW3, GT5, Heavy Rain osv. er :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Abildtrup » søn 09 aug 2009 11:42

Ærgerligt...

En ordentlig Xbox + 1 års live, ja så kan det jo ikke være prisen der har afgjort skiftet.

jeg hører til dem der ikke er synderligt imponeret over Xbox Live.
Syntes det eneste positive er at der næsten er demo'er til alle spillene.
Alt det med avatar og købe ting til det, ja det er lige "Barbie" nok for mig ;)

Men er det på Xbox at de fleste venner er, ja så er det da det oplagte valg.

...Og så er det vel iorden at slette dig på Frindlisten på PS3 ?

Positivt: Nu bliver man ikke udraderet i Cod ;)
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: farvel playstation :'(

Indlægaf Dummiz » søn 09 aug 2009 12:08

jesperclausen skrev:ja så fik jeg solgt min playstation, det blev kun til 3 fantastiske måneder hvor jeg fik lært en masse nye mennesker at kende, jeg kunne smader godt tænke mig at møde nogle af jer igen når jeg går over til xbox her på mandag, så i er mere end velkommen til at tilføje mig igen, samme navn (JESPERCLAUSEN) håber vi games ved!!


Jesper jesper jesper task tsk tsk :) ej det er sku okay :) men nok ligesom de andre... hvorfor hopper du på Xbox vognen i stedet for? jeg kan huske hvor glad du var for PS3én for de 3 måneder siden der fløj du bare rundt på en lyserød sky :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf DeX » søn 09 aug 2009 14:00

XBOX ?! tsk tsk... BUUUUUUH... sku da som at skifte fra en Ferrari til en Død Skoda... men GL & HF :)
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Mendori » søn 09 aug 2009 14:44

aaliyahchili skrev:manden har jo været stiv da han solgte sin ps 3.... :wink:
fair nok jeg skiftede min box ud,med ps 3 da jeg bare måtte spille FF7 OG FF8 igen og nu kommer GT5 snart...i´m in heaven......
Det er sgu dejligt at både sony og microsoft har lavet sådan nogle maskiner...
Vi er egentligt ret forkælede.... :D


Hvorfra ved du, at GT5 kommer snart? Sony osv har du ikke meldt om nogen dato :roll:
Mendori
 


Indlægaf Rytteren » søn 09 aug 2009 15:12

DeX skrev:XBOX ?! tsk tsk... BUUUUUUH... sku da som at skifte fra en Ferrari til en Død Skoda... men GL & HF :)


GL og HF???
nogen der lige vil fortælle mig hvad det betyder :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf FunteXDK » søn 09 aug 2009 15:16

Han gamer jo online hele tiden, ham Jesper der og der er xboxen altså bedre på det område med deres voice chat og generalt bare at være i party med hinanden, så jeg tror det er den grund (uden at vide det)

Og, ja, bare skriv en PB så får i min mail så i kan blaime mig... Here I go: Controlleren er også meget bedre på Xbox :$
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf SoulDecapitate » søn 09 aug 2009 15:17

Rytteren skrev:
DeX skrev:XBOX ?! tsk tsk... BUUUUUUH... sku da som at skifte fra en Ferrari til en Død Skoda... men GL & HF :)


GL og HF???
nogen der lige vil fortælle mig hvad det betyder :)
JA det kunne jeg også godt tænke mig og vide :lol:
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf DeX » søn 09 aug 2009 15:19

SoulDecapitate skrev:
Rytteren skrev:
DeX skrev:XBOX ?! tsk tsk... BUUUUUUH... sku da som at skifte fra en Ferrari til en Død Skoda... men GL & HF :)


GL og HF???
nogen der lige vil fortælle mig hvad det betyder :)
JA det kunne jeg også godt tænke mig og vide :lol:


Good luck and have fun :P
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Tiger-T » søn 09 aug 2009 15:23

FunteXDK skrev:Han gamer jo online hele tiden, ham Jesper der og der er xboxen altså bedre på det område med deres voice chat og generalt bare at være i party med hinanden, så jeg tror det er den grund (uden at vide det)

Og, ja, bare skriv en PB så får i min mail så i kan blaime mig... Here I go: Controlleren er også meget bedre på Xbox :$


Man kan faktisk bruge en xbox controller til ps3.

http://gear.ign.com/articles/955/955499p1.html
Tiger-T
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 85 gæster