Forum

farvel playstation :'(

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf Scoring » søn 09 aug 2009 15:46

Syntes snart du må komme med en forklaring mester ;)
Jeg har selv valgt PS3'en fordi sådan en har jeg ALTID haft.. Jeg elsker alt ved den maskine og kunne aldrig finde på at røre en Xbox med en ildtang! ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » søn 09 aug 2009 16:38

Scoring skrev:Syntes snart du må komme med en forklaring mester ;)
Jeg har selv valgt PS3'en fordi sådan en har jeg ALTID haft.. Jeg elsker alt ved den maskine og kunne aldrig finde på at røre en Xbox med en ildtang! ;)


selvom du nogle gange kommer med nogle tossede kommentare, ofte om fps og fck, så kommer der sku nogle gange lidt vise ord. dette er da en af de bedste guldkorn du er kommet med :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf TheMadMan » søn 09 aug 2009 17:32

Rolig nu drenge,det er en spillemaskine han skifter ud,det er jo ikke konen eller hans mor og far der bliver skiftet ud :wink: Nu er jeg selv en af dem der selv har både en PS3-Xbox360 og der er da helt klart fordele ved begge maskiner.Jeg er en af dem der har spillet rigtig meget med Jesper her på det sidste og har er en fantastisk med spiller men nu er det bare dem der spiller Xbox der får glæde af at spille med ham. =D>

Men jeg vi da give folk ret i at man ikke skiller sig af med sin spillemaskine for der er plads til dem begge [-X


Nå men Jesper du kan bar tilføje mig på Xboxen :wink:

N4S Themadman1
TheMadMan
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf jimmidlx » søn 09 aug 2009 17:40

Det var da ærgeligt at høre.. Jamen held og lykke, "on the dark side of the force" :lol:
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Scoring » søn 09 aug 2009 18:39

Rytteren skrev:
Scoring skrev:Syntes snart du må komme med en forklaring mester ;)
Jeg har selv valgt PS3'en fordi sådan en har jeg ALTID haft.. Jeg elsker alt ved den maskine og kunne aldrig finde på at røre en Xbox med en ildtang! ;)


selvom du nogle gange kommer med nogle tossede kommentare, ofte om fps og fck, så kommer der sku nogle gange lidt vise ord. dette er da en af de bedste guldkorn du er kommet med :)


Jamen altså.. Uncharted er alene grund til at jeg ALDRIG ville vælge andet end PS3 ;)

Jeg kommer aldrig med dumme kommentare.. Hvordan gik det Man U idag? :lol:
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf JHCREATiON » søn 09 aug 2009 19:08

ja i må meget undskylde, jeg er ingen fanboy og jeg er også mest til playstation da jeg har haft det lige siden tekken, jeg havde en xbox inden jeg skiftede til ps, og jeg var super glad for min 80gb lovemachine, men der mangler bare det sidste, jeg spiller som sagt hele tiden online, det er faktisk det eneste jeg er int i og der er xboxen bare bedst, i vil helt klar møde mig igen da jeg har en far der er kømpe gran turismo fan og som køber en ps3 når det udkommer (-: tak for de mange hyggelige timer THEMADMAN, jeg håber vi kan fortsætte på xboxen, især når FORZA3 kommer (-:
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Rytteren » søn 09 aug 2009 19:10

Scoring skrev:
Rytteren skrev:
Scoring skrev:Syntes snart du må komme med en forklaring mester ;)
Jeg har selv valgt PS3'en fordi sådan en har jeg ALTID haft.. Jeg elsker alt ved den maskine og kunne aldrig finde på at røre en Xbox med en ildtang! ;)


selvom du nogle gange kommer med nogle tossede kommentare, ofte om fps og fck, så kommer der sku nogle gange lidt vise ord. dette er da en af de bedste guldkorn du er kommet med :)


Jamen altså.. Uncharted er alene grund til at jeg ALDRIG ville vælge andet end PS3 ;)

Jeg kommer aldrig med dumme kommentare.. Hvordan gik det Man U idag? :lol:


haha, ja vi tabte til chelski. men de fik jo også hjælp af en liverpool dommer. evra bliver smækket i ansiget med en albue, og dommeren ser det ikke. også er der jo pludselig frit i venstre side. man u er bedst kampen igennem. dog rigtig rigtig rigtig ringe i straffesparkskonkurencen. troede aldrig jeg skulle se giggs misse et straffe. men ja. lad nu dem få den, også napper vi det fjerde mestre i træk (aldrig gjordt før) og dermed det 19 mesterskab;). fuck hvor jeg enlig glæder mig til fifa10 :).

uncharted vil jeg give dig ret i er et lækkert spil. fik det faktisk først rimelig sent (først efter det fik trofæer). og blev dejlig overresket. en ny indiana jones ;). og hvad kan vi lære af det. behold din ps3;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » søn 09 aug 2009 19:12

Ny idiana Jones? - Vil kalde det en mandlig Tomb Raider.. Hehee.. :p
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » søn 09 aug 2009 19:19

tja det er sku også en fair samligning. men syntes dog stadig humoren minder meget om indiana jones and the last crusade og indiana jones and the fate of atlantis.

jesperclausen: så lyder det jo til at det er din far der er den kloge/fornuftige i din familie. men vi ses jo så når du kommer tilbage.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf JHCREATiON » søn 09 aug 2009 19:22

håber jeg (-:
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf TheMadMan » søn 09 aug 2009 20:27

Klart vi ses på xboxen til noget forza 3,det er jo et GUDE spil :D
TheMadMan
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf Abildtrup » man 10 aug 2009 00:02

@Jesper

Du kan adde mig på Xboxen også.
For jeg er helt klar, når FORZA 3 lander og meget andet...
Nå ja - og bilspil klarer jeg mig lidt bedre i, end cod (NORMALT) ;)

PSN og XBOX LIVE ID: Abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Indlægaf JHCREATiON » man 10 aug 2009 00:11

vil jeg gøre :)
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Erroneus og 81 gæster