Forum

Hvornår sletter i?

Generelt snak om Playstation og services.

Hvornår sletter i?

Indlægaf Dummiz » man 10 aug 2009 01:06

Hejsa alle sammen :)

Hvornår sletter i venner på jeres friend list? nu mener jeg hvor længe skal de have været offline inden i sletter dem? :) jeg har nogle der ikke har været på i både 2 og 3 måneder. regner godt nok med de ryger nu her. der er jo ingen grund til jeg har dem der når de aldrig er på :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf SoulDecapitate » man 10 aug 2009 06:42

Nogle gange har man lige en cleaner dag, så finder man en 10-15 navne man ikke kan huske hvem er så er det farvel og tak. Ellers vælger jeg efter dem jeg spiller mindst med.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Abildtrup » man 10 aug 2009 08:55

Jeg plejer at slette, hvis folk ikke har været online i 25+ dage.
Med mindre det er folk, jeg ved har været på ferie eller noget...
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Hvornår sletter i?

Indlægaf Tiger-T » man 10 aug 2009 08:57

dummiz skrev:Hejsa alle sammen :)

Hvornår sletter i venner på jeres friend list? nu mener jeg hvor længe skal de have været offline inden i sletter dem? :) jeg har nogle der ikke har været på i både 2 og 3 måneder. regner godt nok med de ryger nu her. der er jo ingen grund til jeg har dem der når de aldrig er på :)


det samme her! Hvis der ikke er nogen der er på inden for de 2-3 måneder så er sgu "YTT AF MIN BUTIK :) "
Tiger-T
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Indlægaf SnoobyFly » man 10 aug 2009 09:10

Sådan cirka... Aldrig! :D

Aj, men det er meget sjældent. Jeg sletter kun, hvis jeg intet har med personerne at gøre, eller hvis de bare er på vennelisten - egentlig uden nogen grund. Brugte på et tidspunkt en engelsk hjemmeside hvor jeg havde mange på min venneliste derfra. Jeg gad ikk bruge siden mere (da den blev dårligere og dårligere), og så slettede jeg alle fra den side.
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 68 gæster