Erroneus skrev:Statistik fra Xbox One, viser at b/c kun fylder 1½ procent af brugt tid, det syntes jeg viser hvor meget niece b/c er.
wMikkel skrev:Erroneus skrev:Statistik fra Xbox One, viser at b/c kun fylder 1½ procent af brugt tid, det syntes jeg viser hvor meget niece b/c er.
Husk nu at være kildekritisk ..
http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... patibility
Rytteren skrev:Har spillet 2 gamle spil (uden nogen forbedringer) gennem. Dette på vitaen. Dette er Suikoden 1+2.
MEN jeg ville spille mange spil gennem igen, med trofæer og forbedringer her og der. "speed" funktionen i FFVII var en fantastisk forbedring.
Så smid den slags små ting med, og sælg mig gerne spillet igen. Er det bare det samme gamle spil, som jeg allerede har, så brug tid og penge andre steder:)
Slimjay DK skrev:"much requested, but not actually used much" <--- Jeg er enig.
Så vil jeg hellere betale for en Remaster, der er optimeret til det system jeg sidder med.
Erroneus skrev:Når der kommer en ny generation, så skal de ikke holde hardware tilbage, så det kan afspille sidste generationer.
Vreki skrev:Jeg vil hellere have fornøjelsen af top-ydelse på den nye platform
ikkNico skrev:Konsoller er der hvor vi skal drive nye ideer og mekanikker frem, så kan PC får lov at savle over deres textures og 4K gaming. Tænk på hvor lyspistoler, handsker, VR, motion controllers, VMU, dansemåtter og meget andet startede. Jo noget flopper og noget bliver en succes, men fælles er at man hele tiden afsøger og afprøver nye featureas frem for blot at fokusere på grafik og opløsning.
<<<<<KLIP>>>>>>
For min skyld må de gerne lave 5-6 års konsol generationer, men de behøver ikke opfinde nye revolutionære chips hver gang, og de behøver heller ikke finde på en ny arktitektur hver gang. På konsoller børe oplæsning og grafik komme sidst. Genbrug er fint når det kommer til hardware, og så ville man kunne bibeholde b/c uden at det skulle koste en øre.
Erroneus skrev:wMikkel skrev:Erroneus skrev:Statistik fra Xbox One, viser at b/c kun fylder 1½ procent af brugt tid, det syntes jeg viser hvor meget niece b/c er.
Husk nu at være kildekritisk ..
http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... patibility
Jeg kendte godt til den udtalelse, hvor Microsoft sjovt nok ikke selv vil sætte procent på, men henviser til at 50% har startet det op, hvilket er et fuldstændig ligegyldigt tal, fordi det er forbrugstallet som er relevant. Når Microsoft ikke vil afsløre det præcise tal, så er det sandsynligvis ikke et nummer de har lyst til at blære sig med.
Har tilføjet en præcisering på mit indlæg.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster