wMikkel skrev:Men den statistik du henviser til var kun baseret på 1 million brugere på Xbox Live, kontra de 26 millioner+ som der er:
Ars Technica's study was based on a sample of 1m Xbox Live users - a fraction of the 26m Xbox One units that have been sold worldwide, many of which may host multiple accounts. It is perhaps to be expected that more users will be playing Xbox One titles over their 360 predecessors, but it seems Microsoft is satisfied with the 508m hours already racked up
Vreki skrev:wMikkel skrev:Men den statistik du henviser til var kun baseret på 1 million brugere på Xbox Live, kontra de 26 millioner+ som der er:
Ars Technica's study was based on a sample of 1m Xbox Live users - a fraction of the 26m Xbox One units that have been sold worldwide, many of which may host multiple accounts. It is perhaps to be expected that more users will be playing Xbox One titles over their 360 predecessors, but it seems Microsoft is satisfied with the 508m hours already racked up
Det bliver statistikken vel ikke ugyldig af?
Sålænge der ikke er en eller anden bias i den gruppe man har undersøgt, så skulle resultatet gerne være nogenlunde korrekt.
wMikkel skrev:Så du mener at det er sigende hvor meget BC egentlig bliver brugt, når man kun har undersøgt det hos 1 million brugere?
wMikkel skrev:Så du mener at det er sigende hvor meget BC egentlig bliver brugt, når man kun har undersøgt det hos 1 million brugere?
wMikkel skrev:Men den statistik du henviser til var kun baseret på 1 million brugere på Xbox Live, kontra de 26 millioner+ som der er:
Vreki skrev:Jeg syntes du blander tingene sammen. Innovation er netop noget der kommer af nye muligheder, ikke fortsat understøttelse af det gamle. PSVR vil f.eks. ikke have været muligt hvis ikke PS4 var så kraftig som den er.
Tilsvarende betyder større kraft ikke bare grafik og FPS, men også mulighed for bedre AI, mere komplekse verdener, større baner osv.
B/c skaber ingen innovation. Hvis jeg er tilfreds med det gamle så har jeg ingen grund til at opgradere.
Forresten så har vi efter min mening set masser af innovation i denne generation. Indie spillene har bedre forhold end nogensinde før, det minder faktisk en del om de gamle dage hvor 3 mand og en hund kunne strikke et spil sammen til en C64.
Erroneus skrev:wMikkel skrev:Men den statistik du henviser til var kun baseret på 1 million brugere på Xbox Live, kontra de 26 millioner+ som der er:
Oki? Har jeg påstået andet?
Jeg gentager lige mig selv igen, fordi det er åbenbart nødvendigt. Så lang tid at Microsoft ikke har lyst til at gå ud med et præcist tal og blære sig over hvor meget B/C bliver brugt, så indikerer det at Arstechnica måske ikke er helt forbi. Muligvis er tallet højere, men så Microsoft jo afsløre hvor meget højere.
wMikkel skrev:Ro på makker..
Hold kæft man skal passe på herinde, troede det at være fanboy var outdated.
Erroneus skrev:wMikkel skrev:Ro på makker..
Hold kæft man skal passe på herinde, troede det at være fanboy var outdated.
Du skal være velkommen til at bidrage til debatten med noget brugbart, men hvis du kun er her for at lege troll og penge finger af andre, så er du ikke velkommen.
wMikkel skrev:Du smider noget statistik op som understøtter det du gerne vil sige, uden at have lidt kritik til det, derfor medbringer jeg den artikel jeg linkede til. Jeg synes nemlig man skal forholde sig kritisk istedet for at smide det op som du gjorde, det får dig til at fremstå utrolig farvet.
ShadowFlameDK skrev:Hvad så med ps4 kompatibilitet ved en ny ps5, er det heller ikke vigtigt?
ShadowFlameDK skrev:Pointen ved x1x er vel at den ikke kun giver adgang til at spille gamle titler men automatisk vil forbedre oplevelsen alt afhængig af om det er udviklet med dynamisk framerate, eller opløsning, loadtimes, assetstreamning, uoscaling m.m.
Hvorfor er det lige at det skulle holde hardwaren tilbage, bliver PCen holdt tilbage?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster