Forum

Skal ud efter en ny ps4

Generelt snak om Playstation og services.

Skal ud efter en ny ps4

Indlægaf Dummiz » lør 26 aug 2017 18:14

Hey folkens.

Jeg skal have en ny PS4. Den gamle Pro jeg havde syntes jeg ikke jeg kunne mærke forskel på den og min gamle 500gb (havde heller ikke tv der virkede til Pro) mit spørgsmål er så. Kan det betale sig at købe en ny 1tb eller skal man kigge brugt? Nogle der ved hvor de er på tilbud i næste uge?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Skal ud efter en ny ps4

Indlægaf Moods » lør 26 aug 2017 23:39

Hvis du kan finde en brugt PS4 i god stand så vil jeg mene det er ganske fint, mange sælger dem for omkring en tusse lige pt.

Ellers kan PS4 Slim 500gb fås for 1800-1900 kr fra ny. Har kigget lidt rundt, kan ikke umiddelbart se noget godt tilbud på PS4 i den kommende uge hos nogen butikker.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Skal ud efter en ny ps4

Indlægaf Livekiller1992 » lør 26 aug 2017 23:45

Jeg kunne måske godt fristes til at sælge min, den samler for det meste støv da jeg bruger min Xbox one mere..

Den er temlig ny købt i gamestop.
1 TB
2 controllere ledningerne m.m

Kom med et bud
Livekiller1992
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Havdrup


Re: Skal ud efter en ny ps4

Indlægaf Dummiz » søn 27 aug 2017 00:00

Livekiller1992 skrev:Jeg kunne måske godt fristes til at sælge min, den samler for det meste støv da jeg bruger min Xbox one mere..

Den er temlig ny købt i gamestop.
1 TB
2 controllere ledningerne m.m

Kom med et bud


Du har fået en PB. :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Skal ud efter en ny ps4

Indlægaf Dummiz » søn 27 aug 2017 00:01

Moods skrev:Hvis du kan finde en brugt PS4 i god stand så vil jeg mene det er ganske fint, mange sælger dem for omkring en tusse lige pt.

Ellers kan PS4 Slim 500gb fås for 1800-1900 kr fra ny. Har kigget lidt rundt, kan ikke umiddelbart se noget godt tilbud på PS4 i den kommende uge hos nogen butikker.


En tusse? Syntes folk tror deres PS4 er lavet af guld. Det laveste jeg har set er 1400 uden kvittering :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Skal ud efter en ny ps4

Indlægaf Moods » søn 27 aug 2017 12:38

Dummiz skrev:
Moods skrev:Hvis du kan finde en brugt PS4 i god stand så vil jeg mene det er ganske fint, mange sælger dem for omkring en tusse lige pt.

Ellers kan PS4 Slim 500gb fås for 1800-1900 kr fra ny. Har kigget lidt rundt, kan ikke umiddelbart se noget godt tilbud på PS4 i den kommende uge hos nogen butikker.


En tusse? Syntes folk tror deres PS4 er lavet af guld. Det laveste jeg har set er 1400 uden kvittering :)


Hvis du kigger på DBA så ja, jeg handler personligt mest på HOL.dk og HWT.dk og der er der gået en del til mellem 1000 og 1200 kr på det sidste.

Tjek for eksempel den her: https://www.hardwareonline.dk/koebsalg. ... 600&fid=51
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Skal ud efter en ny ps4

Indlægaf HEADSTAR » tirs 29 aug 2017 07:43

Skal man have et 4k tv for at kunne bruge en ps4 pro, eller handler det kun om ydeevne
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590


Re: Skal ud efter en ny ps4

Indlægaf Vreki » tirs 29 aug 2017 09:28

HEADSTAR skrev:Skal man have et 4k tv for at kunne bruge en ps4 pro, eller handler det kun om ydeevne


Det er vist forskelligt. Nogle spil kan lave 4K, andre højere FPS.
Nogle tillader dig at vælge og andre igen har slet ingen fordele ud af Pro.

Kig på dine yndlingsspil og se hvad de har af Pro understøttelse.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Skal ud efter en ny ps4

Indlægaf HEADSTAR » tirs 29 aug 2017 10:02

Budet går på en pro men jeg er forvirret over om jeg skal slå til da jeg kun har HD ready tv. En slim burde kunne klare det gamle tv men så skal jeg handle andet sted. Til en anden pris. Den første ps4 kan jeg bruge men så bliver det en brugt og det gider jeg ikke.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590


Re: Skal ud efter en ny ps4

Indlægaf Vreki » tirs 29 aug 2017 10:49

HEADSTAR skrev:Budet går på en pro men jeg er forvirret over om jeg skal slå til da jeg kun har HD ready tv. En slim burde kunne klare det gamle tv men så skal jeg handle andet sted. Til en anden pris. Den første ps4 kan jeg bruge men så bliver det en brugt og det gider jeg ikke.


Den sætning forstod jeg ikke helt, hvad er det der er dine muligheder?
Vi plejer at sige at hvis man køber nyt så gå efter en pro, men det er ikke nødvendigvis værd at opgraderer hvis man allerede har en almindelig PS4.

Selv om du kun har et HD-Ready TV nu, så er det vel ikke utænkeligt at du får det udskiftet inden for din PS4's levetid?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Skal ud efter en ny ps4

Indlægaf HEADSTAR » tirs 29 aug 2017 10:54

Jeg skal ikke skifte tv. Og det blev en ps4 slim.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron