Forum

Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Generelt snak om Playstation og services.

Er du tilfreds med indholdet af PlayStation Plus?

Jeg er tilfreds med indholdet.
10
24%
Jeg er ikke tilfreds med indholdet.
21
51%
For mig er indholdet sekundært. Jeg har primært tjenesten pga. muligheden for at spille online.
10
24%
 
Afgivne stemmer : 41

Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf Vreki » tors 30 nov 2017 12:43

Slimjay DK skrev:Så skal jeg fravælge alt for mange gode titler .. Jeg vil hellere have muligheden for at vælge hvad jeg vil betale for, lidt ligesom med PS+ , så halv pris på spil der byder på både SP og MP, ville da være på sin plads.

Man må bare bide i det sure æble og se udgiften som en del af fællesskabet :mrgreen:


Pengene går ikke til fælleskabet, det går til sonys aktionærer. Og den pille er lidt sværere at sluge end hvis det var til fælles infrastruktur.

PSN kan heller ikke sammenlignes med spil. Sony har effektivt monopol på at udbyde online spil på Playstation.
Hvis folk syntes at spil med både MP og SP er for dyre, så køber de andre spil. Der er nok at vælge imellem, så markedsøkonomien vil forhåbentligt håndtere det.
Men du kan ikke vælge at købe et online spil som ikke kræver PSN, i hvert fald ikke medmindre du er villig til at droppe hele Playstation platformen.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf Slimjay DK » tors 30 nov 2017 12:53

nu har jeg så ikke indblik i hvad pengene går til, det regnskab har jeg ikke set .. Men der er mange ting man ikke kan uden at det kræver noget andet, det her er en af dem :)
Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS
DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2453


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf Vreki » tors 30 nov 2017 13:19

Slimjay DK skrev:nu har jeg så ikke indblik i hvad pengene går til, det regnskab har jeg ikke set .. Men der er mange ting man ikke kan uden at det kræver noget andet, det her er en af dem :)


Jah, man kan åbenbart heller ikke drive en tatovørforretning uden at betale afgift til de lokale bander.
Men det betyder ikke at det er acceptabelt.

De "gamle" tvselskaber har tabt massive markedsandele til Netflix og lignede fordi de levede højt på at deres kunder ikke havde nogen alternativer til deres pakker.
Men så en dag var de lige pludseligt en alternativ, og kunderne forlod dem i hobetal.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf Slimjay DK » tors 30 nov 2017 15:56

Ja, med netflix betaler du jo også for en masse du sikker ikke ser eller kommer til at se, plus de hæver prisen for at producere deres egne TV Serier og film du måske heller ikke har interesse i :)
Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS
DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2453


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf Vreki » tors 30 nov 2017 16:18

Slimjay DK skrev:Ja, med netflix betaler du jo også for en masse du sikker ikke ser eller kommer til at se, plus de hæver prisen for at producere deres egne TV Serier og film du måske heller ikke har interesse i :)


Det er mit eget valg, Netflix er ikke bundlet med andet.
Hvad vi har med PS+ er nærmere at jeg ikke kan købe Internet uden at Netflix kommer med i købet.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf Slimjay DK » fre 01 dec 2017 11:33

Betaling for online er ikke kommet snigende i denne generation men vel og mærket blev meldt ud at det var kravet før maskinen kom . Så da man valgte at købe en PS4 valgte man også at det kostede at spille online.

Var det en betaling der var kommet snigende i denne generation, så havde det set anderledes ud i min optik.
Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS
DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2453


Re: Søndagsdebat: Er PlayStation Plus tilfredsstillende?

Indlægaf Vreki » fre 01 dec 2017 11:46

Slimjay DK skrev:Betaling for online er ikke kommet snigende i denne generation men vel og mærket blev meldt ud at det var kravet før maskinen kom . Så da man valgte at købe en PS4 valgte man også at det kostede at spille online.

Var det en betaling der var kommet snigende i denne generation, så havde det set anderledes ud i min optik.


At man ikke kunne fravælge betyder ikke at man syntes at det var en god ide.
Dengang havde jeg forresten ikke noget imod det. Det var billigere, og jeg havde et meget begrænset spilbibliotek så selv diverse småspil var velkomne.

I dag ser det anderledes ud, jeg er ved at drukne i spil og PS+ spillene har ikke længere værdi for mig.
Jeg betaler gerne for services jeg rent faktisk bruger, men jeg vil ikke have prakket andet urelateret på.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron