Forum

Grand Theft Auto IV: Lost And Damned PSN STORE rygte...

Generelt snak om Playstation og services.

Grand Theft Auto IV: Lost And Damned PSN STORE rygte...

Indlægaf KielBaabz » lør 15 aug 2009 11:50

heysa.. har hørt rygter fra forskellige internet aviser.. og gamespot forum.. at Lost and Damned vil ramme PSN store inden så længe.. fordi Microsoft kun betalte for at ha rettighederne til DLC'et i 6 måneder.. ligesom telia havde med iPhone 3G . vil bare høre om nogen af jer.. ret faktisk ved om det er sandt eller falsk.. det kunne være rigtig rigtig rart at få DLC'et til PS3 da jeg er stor GTA fan.. læste os et sted at SONY havde betalt rockstar for et eller andet.. mon det er Lost and Damned udgivelsen til PS3 hvem ved.. eller måske et ny DLC? kun til os PS3'ere..
Billede
KielBaabz
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf SnoobyFly » lør 15 aug 2009 11:59

Jeg håber virkelig også på noget DLC til maskinen på et tidspunkt.. Hvem ved? Måske er det lige på trapperne 8) Men jeg er næsten sikker på, at det bliver udgivet.. Spørgsmålet er bare: Hvornår??
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf KielBaabz » lør 15 aug 2009 12:10

i følge rygterne sku Lost and Damned, lande d. 20 august på PSN Store.. men eftersom der ik er blevet offentlig gjort noget endnu.. tror jeg vi må vente desvære..
Billede
KielBaabz
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf Erroneus » lør 15 aug 2009 12:41

Ah det tror jeg ikke du skal satse på, når det kommer og jeg mener også det kommer en dag, så skal vi nok få det at vide i god tid :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 90 gæster