Forum

PSN Maintenance netop i dag!!!

Generelt snak om Playstation og services.

PSN Maintenance netop i dag!!!

Indlægaf Diz- » tirs 18 aug 2009 08:37

Sony har annonceret at der vil være vedligeholdelse af PSN i aften mellem 18-20.

Du spørg nok hvorfor dette er særlig spændende? jo fordi Sonys pressekonference på gamescon netop er i den tidsperiode - ja nemlig den konference der rygtes for bl.a. at afsløre en ny ps3, gt5 og ikke mindst et helt nyt PSN.

Får vi langt om længe den efterspurgte firmware i dag? Mit bud er at de i hvert fald har noget stort i vente - jeg ser frem til at PSN kommer op igen.

Mange ville sige at det nok blot er EU videostore der bliver flettet ind men husk at dette er en vedligeholdese på verdensplan.

hvad mener/tror du?
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf jimmidlx » tirs 18 aug 2009 09:13

Jeg har ikke megen fidus til at de afslører nogle planer for slim udgaven. Tror til gengæld lige som dig (DIZ-) at de opdatere psn.. Jeg venter gerne på gt5, men gider næsten ik længere tænke på hvornår den kommer. Og det blir ikke i år...
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf xireuz » tirs 18 aug 2009 10:00

Det bliver spændende. Jeg håber bare der snart kommer nogle store nyheder om et eller andet. Kunne være fedt hvis PSN fik en ordentlig overhaling.. Og please GT5 må gerne snart komme :)
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Rytteren » tirs 18 aug 2009 11:17

argh. også lige på et af de tidspunkter hvor man kan spille MAG beta!! (ja.. man kan kun spille i forskellige tidspunkter).

men dette betyder så også at man ikke kan se sonys pressekonference live i home... øv

men kæft hvor er der dejligt mange rygter i omløb.. for engang skyld med lidt til at bakke rygterne op
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf yess » tirs 18 aug 2009 11:19

Jeg er spændt, det ellers sjældent for tiden;-)
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Diz- » tirs 18 aug 2009 11:23

Rytteren skrev:argh. også lige på et af de tidspunkter hvor man kan spille MAG beta!! (ja.. man kan kun spille i forskellige tidspunkter).

men dette betyder så også at man ikke kan se sonys pressekonference live i home... øv

men kæft hvor er der dejligt mange rygter i omløb.. for engang skyld med lidt til at bakke rygterne op


home var ikke planlagt live alligevel. de sagde at det ville være 3 timer efter selve konference at man ville kunne se den i Home, det kan man så stadig..

Ja det bliver max spændende at se hvad der sker i aften. Håber mest af alt på en god firmware overhaling - der laver et nyt og forbedret PSN.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Rytteren » tirs 18 aug 2009 11:30

og hvad er dett så du ønsker i et nyt og forbbedret PSN???
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Diz- » tirs 18 aug 2009 11:38

Rytteren skrev:og hvad er dett så du ønsker i et nyt og forbbedret PSN???


ja udover alle de ting som xbox har med private chat, vennefunktioner, integrerede game invites osv. så bare et helt andet design. jeg er lidt træt af måden XMB er på og ville godt se noget nyt og revolutionerende.

Der har nærmest ikke været en firmware update i næsten et helt år. Ja der kom screenshot mode uhhh men der er ikke sket meget siden sidste oktober.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Morteno » tirs 18 aug 2009 11:59

Enig med at der skal ske noget nyt med PSN, der går alt for langtid mellem opdateringerne også når der enlig kommer en lille opdatering er det en lille opdatering med få ting..
Men ja, glæder mig til at se hvad der sker..
Håber ikke det skuffer, må nok sige at sådan noget som Home skuffede mig gevaldigt da det kom med en stor opdatering...
Syntes ikke sony skulle have sendt beta'en ud inden de var tættere på realese dagen med.. Det har godt nok skuffet mange mennesker, og det er så langtid sidden at beta'en udkom og Home er stadig ikke udkommet inu..!!! Elsker min PS3 men syntes der er langtid mellem opdatering og forbedringer!!!
[url=http://ps3trophycard.com/profile/Moonie_DK][img]http://ps3trophycard.com/cards/Moonie_DK/card.png[/img][/url]
Morteno
Niveau 1
 
Indlæg: 99
By: Struer


Indlægaf Dummiz » tirs 18 aug 2009 12:01

Diz- skrev:
Rytteren skrev:og hvad er dett så du ønsker i et nyt og forbbedret PSN???


ja udover alle de ting som xbox har med private chat, vennefunktioner, integrerede game invites osv. så bare et helt andet design. jeg er lidt træt af måden XMB er på og ville godt se noget nyt og revolutionerende.

Der har nærmest ikke været en firmware update i næsten et helt år. Ja der kom screenshot mode uhhh men der er ikke sket meget siden sidste oktober.


Kan ikke forstå du ville have alle de ting som xbox har.. så kan man jo ligeså godt købe en xbox hvis man vil have det. tror aldrig det bliver ligesom xboxén

Det skulle ikke undre mig hvis STORE får samme layout som på US STORE.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Morteno » tirs 18 aug 2009 12:08

håber ikke bare det er at EU STORE får samme layout som på US STORE, det burde den sq havde fået for langtid sidden..!
[url=http://ps3trophycard.com/profile/Moonie_DK][img]http://ps3trophycard.com/cards/Moonie_DK/card.png[/img][/url]
Morteno
Niveau 1
 
Indlæg: 99
By: Struer


Indlægaf BlueCoffee » tirs 18 aug 2009 12:53

Største ønske: mulighed for at købe software som gør det muligt at spille PS2 spil.... det burde være gratis, men jeg betaler gerne 10 eller 20$.
BlueCoffee
Niveau 2
 
Indlæg: 116


Indlægaf Diz- » tirs 18 aug 2009 14:13

BlueCoffee skrev:Største ønske: mulighed for at købe software som gør det muligt at spille PS2 spil.... det burde være gratis, men jeg betaler gerne 10 eller 20$.


hvis det kommer så bliver det gratis. de vil blive flamed 100% hvis de tager penge for sådan noget..


dummiz: og nej jeg vil ikke bare købe xbox, hvorfor? ja det er sq da spillene der gør en forskel og selve hardwaret - ikke lige frem softwaret der trækker i alle kabler.. glemte jeg at sige at psn store er meget bedre end lives....
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Dummiz » tirs 18 aug 2009 14:18

Diz- : Ja det glemte du at sige :P
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Tiger-T » tirs 18 aug 2009 17:29

off-topic: I øvrigt er xbox steget i failure-rate til 54,2%

http://xbox360.ign.com/articles/101/1014486p1.html

on-topic: glæder mig til at se hvad sony kan byde på i aften
Tiger-T
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 69 gæster