Forum

Afstemning, ps3 slim.

Generelt snak om Playstation og services.

Kan du li den nye slim udgave?(ville du købe den)

Afstemning sluttede lør 29 aug 2009 14:40

Ja, men ikke købe den.
23
33%
Jeg køber den hurtigst muligt.
20
29%
Vil hellere købe den originale til lavere pris.
14
20%
NIX, den er bare vammel!
12
17%
 
Afgivne stemmer : 69

Indlægaf MJDigital » tors 20 aug 2009 18:18

Jeg har det helt fint med 60GB :) Regner ikke med at skifte den ud til den der.. Matcher slet ikke ind sammen med alt det andet pianosorte.. :)
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf NintendoB » lør 22 aug 2009 20:18

Vis man ønsker enenergivenlig ps3 så skal man gå efter en slim Ps3 efter hvad jeg har hørt ellers kan jeg ikke se nogen grund til at skift til den nye Ps3 slim.

Ud over det så skulle det også være slut med udskiftning af harddisk og brug af linux og hva man nu ellers kan lig på sin Ps3 af sjove styresystemer.

Alt dette kan man høre mere om i linkket her : http://www.gametrailers.com/video/episo ... alls/54781
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf Erroneus » lør 22 aug 2009 20:28

Man kan stadig godt skifte harddisk i den ja, men nej man kan ikke bruge linux på den mere. I øvrigt så har den Dolby TrueHD og DTS-HD Master Audio bitstream support, hvilket er praktisk hvis man skal sende den type lyd signaler evt. til en forstærker og så har den HDMI-CEC support, sync med tv's, f.eks. Sony's egen Bravia serie.

Der er snak om at slim'en faktisk skulle være lidt hurtigere, om det så er pga. den nye 45nm cpu eller om de har forbedret noget på gpu siden også, vides ikke pt., men det bliver spændende at høre om.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Maurozarate7 » lør 22 aug 2009 20:32

PS3 SLIM er nok den grimmeste konsol nogensinde, FØJ hvor er den grim!
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Saped » lør 22 aug 2009 20:57

Erroneus skrev:... I øvrigt så har den Dolby TrueHD og DTS-HD Master Audio bitstream support...


112% i orden.. Så er det da ligegyldigt hvordan den ser ud.. Jeg skifter til slim, da min forstærker er bedre til at dekode :)
Saped
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Indlægaf MegaPeteDK » lør 22 aug 2009 21:23

Synes nu den er meget lækker, og passende størrelse, med (forhåbentlig) mindre varme = billigere i EL. Desuden har jeg INGEN PS3, så man kan jo lige så godt starte nu. Håber dog ikke der kommer børnefejl, som man så med PS2 Slim..'

/ Pete
MegaPeteDK
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Maurozarate7 » lør 22 aug 2009 21:26

Ved i om den tykke playstation 3 bliver billigere end de 2.500 som den nu koster?
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Erroneus » lør 22 aug 2009 21:35

Maurozarate7 skrev:Ved i om den tykke playstation 3 bliver billigere end de 2.500 som den nu koster?


Den har fået samme pris som slim modellen og dens retail pris er 2800 kr, så kunne det måske godt tænkes den vil dykke ned omkring de 2k ret hurtig, måske også for at få tømt hylderne med den.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Maurozarate7 » lør 22 aug 2009 21:38

Ok ;) Hvornår tror du ca. det sker?

Tak for det hurtige svar.
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf NintendoB » lør 22 aug 2009 21:43

Erroneus skrev:Man kan stadig godt skifte harddisk i den ja.


Du har helt ret man kan sq skift harddisk i den det var jeg ikke klar over : http://www.youtube.com/watch?v=_ljLfIOq ... L&index=14
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf Rytteren » lør 22 aug 2009 21:58

Maurozarate7 skrev:PS3 SLIM er nok den grimmeste konsol nogensinde, FØJ hvor er den grim!


how how. her glemmer du lige xbox360. se det er en grim konsol ;)

er faktisk ved at syntes slim ser okay ud. det eneste jeg ikke lige kan klare... er knapperne ... det skal prøves før den bliver købt
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Maurozarate7 » lør 22 aug 2009 22:03

Syntes bare den er så grim ;) Farven og det hele simpelthen.. Elsker den tykke model, og den beholder jeg sku! ;)
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf andr2999 » søn 23 aug 2009 00:07

hvis jeg køber en slim bliver det fordi min nuværende går i stykker :wink:
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf Maaaaaark » søn 23 aug 2009 00:39

Synes personligt at det er fuldstændig tåbeligt at lave en splinterny ps3 som er fuldstændig identisk med den gamle, bare 30 % tyndere ?! :) Der er sku' da ingen mennesker som ikk har plads til en alm. ps3 ? :D
Det er noget fis, Sony !! Håber ikke det bliver en succes, for så er folk godt nok dumme !! ;)

- Maaaaaaaaaaaaaaaaaark
Maaaaaark
 
Indlæg: 134


Indlægaf Erroneus » søn 23 aug 2009 01:19

Maaaaaark skrev:Synes personligt at det er fuldstændig tåbeligt at lave en splinterny ps3 som er fuldstændig identisk med den gamle, bare 30 % tyndere ?! :) Der er sku' da ingen mennesker som ikk har plads til en alm. ps3 ? :D
Det er noget fis, Sony !! Håber ikke det bliver en succes, for så er folk godt nok dumme !! ;)

- Maaaaaaaaaaaaaaaaaark


Måske fordi en slim version er billigere at lave... Mindre materiale, billigere cpu, mindre strømforsyning og sikkert også en masse andre dele der er billigere, hvilket betyder Sony har kunne sænke prisen på den, uden at tabe penge på det og endda med en større harddisk. Samtidigt så bruger Slim mindre strøm, bliver dermed mindre varm og larmer mindre.

Og hvis du nu havde gidet læse de indlæg som der er i forummet, så vil du faktisk finde ud af, at den ikke er 100% identisk og hvis du vil vide hvad forskellen er, så syntes jeg du skulle bruge bare 2 minutter på at undersøge det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 95 gæster