Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » fre 13 nov 2020 12:36

Kimosabe skrev:Hmmm man sidder her med en forudbestilling i Bilka og ved ikke om man er købt eller solgt. Der er godt nok stille fra deres side, og ikke engang en ordreside hvor man kan se status. Men vælger den naive tilgang og tror på jeg får min PS5 på launch.


I de her tider savner jeg sindssygt meget Game Stop, den måde de kørte det på - var sq klasse. Der fik man et opkald da de kendte deres leverancer og så vidste man ligesom besked.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf darkandel » fre 13 nov 2020 12:39

Kimosabe skrev:Hmmm man sidder her med en forudbestilling i Bilka og ved ikke om man er købt eller solgt. Der er godt nok stille fra deres side, og ikke engang en ordreside hvor man kan se status. Men vælger den naive tilgang og tror på jeg får min PS5 på launch.



Jeg har snakket med kundeservice de siger de får en del og dem som nåede at bestille en var sikre.
De har så valgte at arbejde på en ny online odre side derfor man ikke selv kan se noget online :)
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf lionel » fre 13 nov 2020 12:43

#-o #-o
Senest rettet af lionel fre 13 nov 2020 14:56, rettet i alt 1 gang.
lionel
Niveau 2
 
Indlæg: 199

Brugeravatar

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf EvilNinjaMoby » fre 13 nov 2020 12:45

thomsen83 skrev:I de her tider savner jeg sindssygt meget Game Stop, den måde de kørte det på - var sq klasse. Der fik man et opkald da de kendte deres leverancer og så vidste man ligesom besked.

Enig - men retfærdigvis skal det nævnes, at det også var det eneste tidspunkt jeg kom i en GameStop-butik på - når der skulle lanceres konsoller... :D
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » fre 13 nov 2020 14:45

EvilNinjaMoby skrev:
thomsen83 skrev:I de her tider savner jeg sindssygt meget Game Stop, den måde de kørte det på - var sq klasse. Der fik man et opkald da de kendte deres leverancer og så vidste man ligesom besked.

Enig - men retfærdigvis skal det nævnes, at det også var det eneste tidspunkt jeg kom i en GameStop-butik på - når der skulle lanceres konsoller... :D


Jo jo det var osse det eneste tidspunkt jeg brugte dem på, for deres priser på spil var sq til den høje side.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf stoffer » fre 13 nov 2020 15:02

Ang. SMS'en i morges, så blev vi der bestilte en Xbox Series X også forsikret om at en lignende SMS var en systemfejl. Det var det for så vidt også for nogle, men der er alligevel en masse der har fået udsat deres pre order.

Jeg ville ikke stole på det Elgiganten siger. De har 0 styr over deres preorders.
stoffer
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » lør 14 nov 2020 18:30

Jeg har en diskussion med en ven, omkring hvornår de forskellige butikker modtager PS5.
Er der nogen herinde der har en ide, om hvornår de forskellige butikker modtager dem på lageret?
Min ven er af den overbevisning om at de allerede har ligget klar de sidste par uger, hvorimod jeg mener at de nok først får dem mandag/tirsdag i næste uge.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BizzyVaping » lør 14 nov 2020 19:11

OmarE skrev:Jeg har en diskussion med en ven, omkring hvornår de forskellige butikker modtager PS5.
Er der nogen herinde der har en ide, om hvornår de forskellige butikker modtager dem på lageret?
Min ven er af den overbevisning om at de allerede har ligget klar de sidste par uger, hvorimod jeg mener at de nok først får dem mandag/tirsdag i næste uge.

I USA begyndte der at komme posts og billeder fra folk der arbejdede i butikker hvor de var kommet på lager. De posts begyndte først at komme et par dage før US release så jeg vil gætte på du nok har ret
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf darkandel » lør 14 nov 2020 19:35

OmarE skrev:Jeg har en diskussion med en ven, omkring hvornår de forskellige butikker modtager PS5.
Er der nogen herinde der har en ide, om hvornår de forskellige butikker modtager dem på lageret?
Min ven er af den overbevisning om at de allerede har ligget klar de sidste par uger, hvorimod jeg mener at de nok først får dem mandag/tirsdag i næste uge.


Jeg tror de kom i fredags har set et par billeder fra forskellige butiks lager i Europa på Reddit :)
Senest rettet af darkandel lør 14 nov 2020 19:43, rettet i alt 1 gang.
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf khede » lør 14 nov 2020 19:43

Er der nogen af jer der har bestilt ved Dustin der har tjekket status, ved min når jeg går nærmere ind i ordren står den som restordre og ikke ved tildelt :-( ved ikke om det er standard indtil de ved mere
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf darkandel » lør 14 nov 2020 19:46

khede skrev:Er der nogen af jer der har bestilt ved Dustin der har tjekket status, ved min når jeg går nærmere ind i ordren står den som restordre og ikke ved tildelt :-( ved ikke om det er standard indtil de ved mere


Nej jeg har ikke :) men har undret mig over de havde åbent for forudbestillinger meget længere tid en de andre butik så tror bare de har taget imod alle de bestillinger de kunne uden at have en ide om hvor mange konsoller de får :) men det er ren gætteri fra min side
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf BingoDK » lør 14 nov 2020 20:01

De har sådan set stadig åbent for forudbestillinger, deres ordlyd og preorderstrategi virker til at være noget anderledes fra de andre, da man bliver skrevet op og så får en plads i køen til når de evt. får flere konsoller hjem på et tidspunkt. Man skal i hvert fald nok ikke regne med at få en fra dem i næste uge :D

Fik lige en besked fra Elgiganten i går aftes om at min ordre var læsset og på vej.. Da jeg tjekker forsendelsen hos Bring, kan jeg se at det er min ekstra DualSense controller, der er på vej :(
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf MrGlennDK » lør 14 nov 2020 20:19

Tror vi kan være rolige har en kontakt indenfor distribution ved Elgiganten , de har modtaget enhederne igår..
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf philipnielsen93 » lør 14 nov 2020 20:27

Er sku spændt på om der kommer nogle extra at bestille på launch dag ligesom i USA.
Billede
philipnielsen93
Niveau 1
 
Indlæg: 94
By: Holbæk


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Briixx » lør 14 nov 2020 20:45

MrGlennDK skrev:Tror vi kan være rolige har en kontakt indenfor distribution ved Elgiganten , de har modtaget enhederne igår..


Ved din kontakt om de kun har modtaget akkurat nok til forudbestillingerne? Eller vil der være lidt ekstra til launch, så os dødelige, der ikke fik fat i en forudbestilling, har en chance for en PS5 på denne side af nytåret? :)
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron