Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Megajohn » ons 18 nov 2020 20:00

Hypetrain. Lige modtaget TnT fra Mutanten.

Ser frem til at sidde med sackboy i hånden imorgen.

Edit: Okay det lød måske lidt.....
Senest rettet af Megajohn ons 18 nov 2020 20:04, rettet i alt 1 gang.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve

+4

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf EvilNinjaMoby » ons 18 nov 2020 20:00

Håber sgu' det lykkes for jer alle at få svinet hjem inden weekenden... :)

Godt nok bittert at have gået i den tro, at der var styr på det, for så at konstatere at det ikke er tilfældet her op til launchdagen. :(

Så er det lidt nemmere at kapere, når man aldrig nåede at klikke ind nogle steder ifm. pre-order-ræset i september, men muligvis bliver reddet af folk som måske har en maskine i overskud, eftersom de har været heldige at få flere end én pre-order til at gå igennem.
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Briixx » ons 18 nov 2020 20:11

EvilNinjaMoby skrev:Håber sgu' det lykkes for jer alle at få svinet hjem inden weekenden... :)

Godt nok bittert at have gået i den tro, at der var styr på det, for så at konstatere at det ikke er tilfældet her op til launchdagen. :(

Så er det lidt nemmere at kapere, når man aldrig nåede at klikke ind nogle steder ifm. pre-order-ræset i september, men muligvis bliver reddet af folk som måske har en maskine i overskud, eftersom de har været heldige at få flere end én pre-order til at gå igennem.


Det var sgu da dejligt! Jeg skal sidde og smadre min F5 tast i morgen kl. 12 i håbet om at få bestilt en inden julen #-o var det så nogen du endte med at betale lidt ekstra for? Jeg har selv været på dba og kigge, men jeg nægter simpelthen at give 7-9000 kr for maskinen - var dog villig til at betale lidt ekstra for at få den i hus.
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Megajohn » ons 18 nov 2020 20:14

Jeg skal nok forsøge at få en ekstra en i kurven imorgen, så må vi trække lod blandt de uheldige herinde.

Hvis det lykkes at købe en, sælger jeg den selvfølgelig uden at tage overpris.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve

+3

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf EvilNinjaMoby » ons 18 nov 2020 20:21

Briixx skrev:Det var sgu da dejligt! Jeg skal sidde og smadre min F5 tast i morgen kl. 12 i håbet om at få bestilt en inden julen #-o var det så nogen du endte med at betale lidt ekstra for? Jeg har selv været på dba og kigge, men jeg nægter simpelthen at give 7-9000 kr for maskinen - var dog villig til at betale lidt ekstra for at få den i hus.

Hej Briix.

Jeg er ikke reddet endnu - nogen har tilbudt at hjælpe, hvis muligheden byder sig. Men intet er givet - jeg har dog kæmpe respekt for, at nogen faktisk tilbyder at hjælpe, hvis de får muligheden... [-o<

Men nej, jeg kommer heller ikke til at støtte hajerne på DBA.
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Alexbc1231994 » ons 18 nov 2020 20:42

Så har jeg sgu også fået bekræftelse om at den er sendt fra EG. Lettet.
Alexbc1231994
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf crimbz » ons 18 nov 2020 21:04

Så kom min bekræftelse på afsendelse også fra Elgiganten ! Hold kæft det er fedt!
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Briixx » ons 18 nov 2020 21:44

EvilNinjaMoby skrev:
Briixx skrev:Det var sgu da dejligt! Jeg skal sidde og smadre min F5 tast i morgen kl. 12 i håbet om at få bestilt en inden julen #-o var det så nogen du endte med at betale lidt ekstra for? Jeg har selv været på dba og kigge, men jeg nægter simpelthen at give 7-9000 kr for maskinen - var dog villig til at betale lidt ekstra for at få den i hus.

Hej Briix.

Jeg er ikke reddet endnu - nogen har tilbudt at hjælpe, hvis muligheden byder sig. Men intet er givet - jeg har dog kæmpe respekt for, at nogen faktisk tilbyder at hjælpe, hvis de får muligheden... [-o<

Men nej, jeg kommer heller ikke til at støtte hajerne på DBA.


Ja, det er eddermame i orden. Respekt at folk hjælper hinanden med tanke på, hvor let det er at tjene penge på sådsn en konsol. Jeg krydser fingre for os begge!
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf macgyver » ons 18 nov 2020 21:55

Gad vide hvor mange bilka har når de skriver begrænset antal?
macgyver
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf 91Niki » ons 18 nov 2020 22:11

Power har også oplyst at klokken 10.00 i morgen er der igen mulighed for at bestille PS5er, også begrænset antal.

Held og lykke til dem der stadig prøver at få en! [-o<
91Niki
Niveau 0
 
Indlæg: 13

Brugeravatar
+2

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » ons 18 nov 2020 22:12

Har nogle af jer, som får fra coolshop via bring, faktisk set mere udvikling i TT hos bring end "Vi har fået information om forsendelsen, som nu er hos afsender eller på vej til Brings terminal. Sporingen opdateres når forsendelsen er ankommet til terminalen." ?? :?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Slimjay DK » ons 18 nov 2020 22:16

Så fik jeg endelig en sms fra postnord at den bliver leveret i morgen, så har de da modtaget den :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » ons 18 nov 2020 22:25

Erroneus skrev:Har nogle af jer, som får fra coolshop via bring, faktisk set mere udvikling i TT hos bring end "Vi har fået information om forsendelsen, som nu er hos afsender eller på vej til Brings terminal. Sporingen opdateres når forsendelsen er ankommet til terminalen." ?? :?


De gange jeg har fået med Bring fra Coolshop, har de oftest "modtaget" pakken sent.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » ons 18 nov 2020 22:27

thomsen83 skrev:
Erroneus skrev:Har nogle af jer, som får fra coolshop via bring, faktisk set mere udvikling i TT hos bring end "Vi har fået information om forsendelsen, som nu er hos afsender eller på vej til Brings terminal. Sporingen opdateres når forsendelsen er ankommet til terminalen." ?? :?


De gange jeg har fået med Bring fra Coolshop, har de oftest "modtaget" pakken sent.

Takker, jeg satser på det er hvad der sker og jeg snart kan se en update :lol:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » ons 18 nov 2020 22:34

Vi bestilte en autostol, den blev scannet 23:19 om aftenen og den lå klar i pakkeshoppen dagen efter. (det var lige det eksempel jeg kunne finde)
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 92 gæster