Forum

Næste turnering?

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf FunteXDK » lør 29 aug 2009 00:14

nhl 3on3 arcade
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf xireuz » lør 29 aug 2009 09:15

Slet ingen som godt kunne tænke sig turnering i bil spil eller lignende? Kunne fx. wipeout som er nævnt.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Brofelde » lør 29 aug 2009 09:45

Kunne være lækkert med et bilspil.
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf Dummiz » lør 29 aug 2009 15:19

Jeg syntes det kunne være SUPER fed med en turnering i Gran Turismo 5 når det kommer på banen. og hvis der skulle være en bil turnering inden GT 5 hvad så med GRID? eller den gode gamle motorstorm :)

Spil som Cod,fat princess kan jeg dog ikke se ideen i da der så ville være alt for mange vindere på en gang i stedet for kun 1 vinder.

Og hvad ang. Fifa så syntes jeg vi skal finde noget mere "Overall" så dem der sidder og nørder Fifa ikke bare vinder i streg.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf FunteXDK » lør 29 aug 2009 16:07

dummiz skrev:Jeg syntes det kunne være SUPER fed med en turnering i Gran Turismo 5 når det kommer på banen. og hvis der skulle være en bil turnering inden GT 5 hvad så med GRID? eller den gode gamle motorstorm :)

Spil som Cod,fat princess kan jeg dog ikke se ideen i da der så ville være alt for mange vindere på en gang i stedet for kun 1 vinder.

Og hvad ang. Fifa så syntes jeg vi skal finde noget mere "Overall" så dem der sidder og nørder Fifa ikke bare vinder i streg.



Det sidste kan ikke undgås(der vil jo altid være nogle der sidder og spiller et spil 100+ timer hvor andre kune ligger små 5 timer i det) men synes du har helt ret i Cod, fat princess osv. det er svært at lave en turnering i disse spil.
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Larsen » lør 29 aug 2009 16:43

man kan jo spille cage match i 4eren ;)
Billede
Larsen
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Scoring » lør 29 aug 2009 21:08

Hvorfor er det at alle skal kritisere FIFA? - Altså der har kun været en turnering med præmie på PSlife og det er med fifa? - Og er klart det mest oplagte spil til en turnering, så alle.. Drop jeres fifa kommentare!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Dummiz » lør 29 aug 2009 21:16

Scoring skrev:Hvorfor er det at alle skal kritisere FIFA? - Altså der har kun været en turnering med præmie på PSlife og det er med fifa? - Og er klart det mest oplagte spil til en turnering, så alle.. Drop jeres fifa kommentare!


Scoring vi kritisere ikke Fifa vi kommer bare med andre spil forslag? og vi har ingen grund til at droppe vores Fifa kommentare hvis vi syntes der er andre spil der er mere relevante at spille turnering i :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf SoulDecapitate » lør 29 aug 2009 23:30

Fight Night round 4 kunne være sjovt, hvis der er nogen der spiller det ....
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Adellovich » søn 30 aug 2009 10:43

dummiz skrev:
Scoring skrev:Hvorfor er det at alle skal kritisere FIFA? - Altså der har kun været en turnering med præmie på PSlife og det er med fifa? - Og er klart det mest oplagte spil til en turnering, så alle.. Drop jeres fifa kommentare!


Scoring vi kritisere ikke Fifa vi kommer bare med andre spil forslag? og vi har ingen grund til at droppe vores Fifa kommentare hvis vi syntes der er andre spil der er mere relevante at spille turnering i :)



problemet er bar i næsten hiver væk fra os der gerne vil spille det. og der er vi jo i et stort flertal. = ville da være mest fornuftigt at holde turneringer i det os. og ikke droppe det. man kan sagtens have andre turneringer end kun fifa. syntes jeg da os er fornuftigt. og de forslag der kommet lyder fornuftige syntes jeg selv. men ingen af dem ville jo kunne slå fifa af tronen
Adellovich
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Indlægaf SnoobyFly » man 07 sep 2009 07:20

xireuz skrev:Slet ingen som godt kunne tænke sig turnering i bil spil eller lignende? Kunne fx. wipeout som er nævnt.


Jeg kan ikke finde ud af racingspil :D Men ok, der skal jo være lidt udfordring i det, hehe... :P
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 74 gæster