Forum

Firmware 3.0 lander i aften. (Rygte)

Generelt snak om Playstation og services.

Firmware 3.0 lander i aften. (Rygte)

Indlægaf MJDigital » man 31 aug 2009 17:03

System Software 3.0 is also out tonight, and whilst there’s no word of the grief reporting and reviews that VG247 claimed were coming, there’s still lots to look forward to when the firmware update clicks into live some point after midnight, and then there’s always the wealth of secret ’stealth’ updates that aren’t on the official changelog but tend to be more interesting than anything else, such as the new planetary music visualiser that we discovered in Firmware 2.10 way back when. Sony don’t really follow the normal version numbering methodology which suggests that an integer change (such as from 2.xx to 3.xx) would be massively significant, but we’re sure that the sum of all the changes will make the XMB experience even better.

Kilde: http://www.thesixthaxis.com/2009/08/31/ ... d-tonight/



Hvaaa tænker i? Glæder i jer? jeg glæder mig mest til
Personalization – Personalize your PS3 with new dynamic custom themes and avatars. Dynamic themes as well as free and premium avatars will be available through PlayStation Store. A dynamic theme takes your screen to a whole new level as it incorporates animated objects into the background.



Her er en liste over hvad der er på vej
* “What’s New” – The “Information Board” will be replaced with a “What’s New” section, which allows you to enjoy interactive PlayStation news every time you start the PS3 system. Located under the PlayStation Network icon, “What’s New” displays the latest and greatest game, video, PlayStation Network and PlayStation news and releases, as well as your recently played games, in a sleek, new animated format.

* Status Indicator – In the top right corner we’ve added an indicator bar, which displays your user icon, friend icon, the number of friends you have online and a small message icon to let you know if you have any new messages. The indicator also includes a scrolling ticker that features the latest news from PlayStation Network. In addition, when you press the PS button, the battery life indicator will no longer cover up the clock.

* Friends List – Now your PlayStation Network friends will appear in a slightly redesigned format on your Friends List. Also, messages will now be viewable from each of your friends’ respective profiles.

* PlayStation Store Shortcuts – We’ve added a handy shortcut icon to the PlayStation Store under both the Game and Video categories so you can access the latest content quickly and easily.

* Personalization – Personalize your PS3 with new dynamic custom themes and avatars. Dynamic themes as well as free and premium avatars will be available through PlayStation Store. A dynamic theme takes your screen to a whole new level as it incorporates animated objects into the background.

* Trophies – Showcasing your hard earned trophies just got better. Update 3.00 gives game developers the ability to modify how they display trophies for add-on content. Base and add-on game trophies will continue to be combined into a single list so you can see where you stand in a game as a whole. Within that list, trophies will be broken out into subcategories—base trophies and add-on trophies—that way, you can easily view the percentage of your base game trophy collection, and separately track your trophy progress in add-on packs. Look for this enhancement to be included in upcoming games.
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Rechain » man 31 aug 2009 17:04

Har set det i en video på PS bloggen, og der er nogen OK forbedringer :)
Nu får vi at se om den kommer i aften...siden der et rygte, så ved man aldrig...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf MJDigital » man 31 aug 2009 17:09

Har set at snart et par stykker siger i aften eller sidst på dagen, da PS3 slim sælges for midnat.
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Rechain » man 31 aug 2009 17:16

Det også rigtig, så ka det måske godt passe :D så dem med de nye PS3 Slim får den nyeste firmware når de sætter den til nettet :P ska også have mig en Slim, men først til næste år (og bare fordi jeg er samler) - hehe...nå, håber da så på FW3.0 i aften!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf MJDigital » man 31 aug 2009 17:19

Jaa kunne være mega fedt hvis det kom iaften :D Så kan man nå at lege lidt mm.
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf yess » man 31 aug 2009 17:54

Jeg venter til imorgen, Skal lige se om der er nogen probs. inden, og så er der ikke så meget trafik...Forhåbentlig.
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Brofelde » man 31 aug 2009 17:56

Og så er der os der skal på arbejde hele natten..

Så det kan faktisk være ligemeget om den kommer i aften eller i morgen.. nitte.. :D

Men på et eller andet plan glæder jeg mig lidt.. Det så ud til det var nogle ok lækre features de havde smidt ind.
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf Generin » man 31 aug 2009 18:25

Dybt skuffende de ikke har opdateret browseren med nogen plug-ins endnu.
Enlig svamp, klar til kamp
Billede
Generin
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf SnoobyFly » man 31 aug 2009 19:02

I skal nok ikke regne med, at den kommer i aften.. Sikkert først i morgen ved 12-tiden, som den plejer. Rygter holder som regel ikke :wink: Men nu må vi se.. :)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Onkel_Skod » man 31 aug 2009 19:57

Jeg fik min PS3 Slim i dag, og så vidt jeg havde forstået ville den blive sendt ud indeholdende den nye firmware. Dette var dog ikke tilfældet, min blev kun sendt med 2.76. Så jeg venter stadig i spænding, kunne da være rart hvis den kom ud i aften. ;)
Onkel_Skod
Niveau 0
 
Indlæg: 39


Indlægaf MJDigital » man 31 aug 2009 19:58

Altså hvis de sælger slim fra midnat :P må Firmware da også komme der i nærheden af eller hvad?
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf MJDigital » man 31 aug 2009 19:59

Onkel_Skod skrev:Jeg fik min PS3 Slim i dag, og så vidt jeg havde forstået ville den blive sendt ud indeholdende den nye firmware. Dette var dog ikke tilfældet, min blev kun sendt med 2.76. Så jeg venter stadig i spænding, kunne da være rart hvis den kom ud i aften. ;)


Tillykke :D hvordan har du fået den så tideligt?
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Onkel_Skod » man 31 aug 2009 20:19

MJDigital skrev:
Onkel_Skod skrev:Jeg fik min PS3 Slim i dag, og så vidt jeg havde forstået ville den blive sendt ud indeholdende den nye firmware. Dette var dog ikke tilfældet, min blev kun sendt med 2.76. Så jeg venter stadig i spænding, kunne da være rart hvis den kom ud i aften. ;)


Tillykke :D hvordan har du fået den så tideligt?


Jo tak ;) . Bestilte fra shopto.net, de begyndte at sende dem ud allerede i torsdags. Læste et sted at Sony har givet forhandlerne lov til at sælge konsollerne ligeså snart de får dem på lager. Så mange havde den allerede i sidste uge.
Onkel_Skod
Niveau 0
 
Indlæg: 39


Indlægaf MJDigital » man 31 aug 2009 20:30

Onkel_Skod skrev:
MJDigital skrev:
Onkel_Skod skrev:Jeg fik min PS3 Slim i dag, og så vidt jeg havde forstået ville den blive sendt ud indeholdende den nye firmware. Dette var dog ikke tilfældet, min blev kun sendt med 2.76. Så jeg venter stadig i spænding, kunne da være rart hvis den kom ud i aften. ;)


Tillykke :D hvordan har du fået den så tideligt?


Jo tak ;) . Bestilte fra shopto.net, de begyndte at sende dem ud allerede i torsdags. Læste et sted at Sony har givet forhandlerne lov til at sælge konsollerne ligeså snart de får dem på lager. Så mange havde den allerede i sidste uge.


Jamen det er jo godt for dig :D så skal jeg snart tæske dig i nogle spil
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Badfarmer » tirs 01 sep 2009 05:52

Nu er den da kommet :O) så må vi jo se hvad den kan.
[url][url=http://www.yourgamercards.net/profile/badfarmer]Billede[/url][/url]
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 85 gæster