Forum

Firmware 3.0 lander i aften. (Rygte)

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf yess » tirs 01 sep 2009 15:42

Jeg kan nu godt se pointen i de nye freindlist kasser, da jeg har masser af themes som bliver skiftet i ny og næ har jeg osse haft probs med at se skriften i XMB på grund af baggrunden.Det er nu løst med friendlist :wink:

Men hvorfor skal vi ha PS storen 2 steder???
Senest rettet af yess tirs 01 sep 2009 15:51, rettet i alt 1 gang.
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf xireuz » tirs 01 sep 2009 15:46

yess skrev:Jeg kan nu godt se pointen i de nye freindlist kasser, da jeg har masser af themes som bliver skiftet i ny og næ har jeg osse haft probs med at se skriften i XMB på grund af baggrunden.Det er nu løst med friendlist :wink:

Der kan man jo bare bruge den lystyrke indstilling der er inde under baggrundsmenuen. Så kan man gøre baggrunden mørkere så tekst bliver tydelig.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf MJDigital » tirs 01 sep 2009 15:48

Rytteren skrev:er jeg den eneste der syntes afrika temaet er lidt fedt?

lækkert at se på zebraer der grasser ;)
kan hentes gratis. lidt nederen at LBP temaet ikke også er gratis

EDIT: vennelistens grå boxe giver lidt mere mening i afrikatemaet. det ser faktisk ikke så slemt ud.



Jaa zebraer der græsser er sku nu meget hyggeligt :D heheh.. Og må altså sige at FW 3.0 kun er et ekstra plus i min bog :) Måske er alt ikke på plads men det er da den rette vej! Keep it up!
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf yess » tirs 01 sep 2009 16:05

xireuz skrev:
yess skrev:Jeg kan nu godt se pointen i de nye freindlist kasser, da jeg har masser af themes som bliver skiftet i ny og næ har jeg osse haft probs med at se skriften i XMB på grund af baggrunden.Det er nu løst med friendlist :wink:

Der kan man jo bare bruge den lystyrke indstilling der er inde under baggrundsmenuen. Så kan man gøre baggrunden mørkere så tekst bliver tydelig.
Ja den har jeg luret, men en af mine ynglings er et med solen som baggrund og den kan sgu ikke gøres mørk nok + et par andre.
Men syntes nu ikke det er grimt, det jo bare en boks, og mon ikke der er en mening med den på en eller anden måde.
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf SnoobyFly » tirs 01 sep 2009 16:12

yess skrev:Jeg kan nu godt se pointen i de nye freindlist kasser, da jeg har masser af themes som bliver skiftet i ny og næ har jeg osse haft probs med at se skriften i XMB på grund af baggrunden.Det er nu løst med friendlist :wink:

Men hvorfor skal vi ha PS storen 2 steder???


Måske stiger antallet af besøgende på PS Store, hvis man kan komme ind på den to steder? Besøgende = penge :P Men jeg synes nu også en adgang til Storen er rigeligt..
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Rechain » tirs 01 sep 2009 17:48

>Whats New
Den er ok at have, så man hurtig ka se om der er noget godt nyt.

>Multi-lyd
Fed nok mulighed, selvom jeg nok ik kommer til at bruge det.

>Videoafspilning af indhold
Langsom afspilning med analog er ok at have...

>Nyt opstartningslogo
Det ser da OK ud, selvom jeg var lidt skeptisk først....

Større ikoner
>Hmm...det er ok, når man bruger 1080p på 46" - men de sku nok give folk muligheden for at vælge.

>PS Store genvejs ikoner
Det faktisk lækkert nok, men de ku godt placere den OVER trofæ listen, tak!

>Status baren + batterimåler
Lækkert nok...det ser fint ud og fungere bedre...

>Animerede baggrunde
Lidt tamt indtil videre, men idéen er okay...

>Vennelisten
Syntes farven er lidt grim på de bokse, men det fungere nu fint nok.
Der mangler noget bedre tilpasning omkring dét, eller bare farve ændring.
__________________________________________

Det dårlige:
Man ka ik lave andet (tjekke nettet) mens musik afspilles i 44,1/88,2/176,4 kHz.
(Virker kun med 48 kHz - det går nok, men stadig provo!)

HVORFOR FJERNE PS3 OPSTARTS LOGO'ET NÅR MAN STARTER SPIL!
Det er da bare mega skod :( lidt blandede meninger omkring updaten...

Er stadig ik helt klar over om jeg ska smile eller være sur...hmm...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Rytteren » tirs 01 sep 2009 19:13

ja det er lidt underligt at man ikke for sit pling :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Panacea73 » tirs 01 sep 2009 19:18

Rytteren skrev:ja det er lidt underligt at man ikke for sit pling :)


Kan man da - Man skal bare høste trophies - Der er "pling" lyd :-D
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Rytteren » tirs 01 sep 2009 19:27

Panacea73 skrev:
Rytteren skrev:ja det er lidt underligt at man ikke for sit pling :)


Kan man da - Man skal bare høste trophies - Der er "pling" lyd :-D


haha funny! :P
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf UnrealPirate » tirs 01 sep 2009 20:31

Taget fra min egen post inde på nyheden om updaten:

Jeg har også lidt blandet følelser. Synes at det er fedt at de har fået den box frem oppe i højre hjørne hvor man kan se hvor mange venner man har online samt om man har fået en besked. Synes det er cool nok med de forskellige nye valgmuligheder i settings. Fedt med de sparkles i baggrunden, synes det ser godt ud. MEN SÅ KOMMER DET!
Hvad FANDEN I HELE HELVEDE AF EN RETARDERET SPASSER har fundet på at ændre introen når maskinen tændes?! Hvorfor skal der stå PS3? Jeg, ligesom så mange andre, har altså stadig den "gamle" model med Spiderman skriften på... bare fordi der er kommet en ny model, så skal alle os andre knap 24 millioner have smidt en fisk i hovedet af Sony for ikke at have købt en PS3 slim endnu? Og hvad med når man starter et spil op... ingen PLAYSTATION 3 logo mere... der var et logo der kom frem på både PS1 og PS2, men det skal PS3 så ikke have mere??... Men ok, "PS3" logoet ser dog fedt ud når man tænker på "PS2" logoet. Synes dog bare ikke at det passer på vores nuværende PS3 hvor der både på maskinen og på spil coveret står det på den "gamle" måde. Og hvad så med det faktum at de nye spil kommer, så vil de jo højst sandsynligt have det nye logo... vil det så sige at vi får en spil samling med to forskellige covers eller laver de måske et tryk på begge sider så man selv kan vende det rundt og have den version man helst vil have. Dette er naturligvis det bedste, men er bange for at det ikke bliver sådan eftersom man jo heller ikke kan skifte introen ud på maskinen... :roll:

Sorry... synes at updaten har nogle fede ting... men det med de logoer og så også lige det at teksten på XMB er blevet større og at der er de store underlige grå kasser rundt om sine friends (regner med det har noget at gøre med de nye avatars der kommer?) er altså for mig noget af en gåde HVORFOR de skulle være med...
Sådan... ;-)
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf Panacea73 » tirs 01 sep 2009 20:33

Rytteren skrev:
Panacea73 skrev:
Rytteren skrev:ja det er lidt underligt at man ikke for sit pling :)


Kan man da - Man skal bare høste trophies - Der er "pling" lyd :-D


haha funny! :P


Og du må vel efterhånden have tinitus med alle de "pling-lyde" du har hørt :lol:
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf yess » tirs 01 sep 2009 21:44

SnoobyFly skrev:
yess skrev:Jeg kan nu godt se pointen i de nye freindlist kasser, da jeg har masser af themes som bliver skiftet i ny og næ har jeg osse haft probs med at se skriften i XMB på grund af baggrunden.Det er nu løst med friendlist :wink:

Men hvorfor skal vi ha PS storen 2 steder???


Måske stiger antallet af besøgende på PS Store, hvis man kan komme ind på den to steder? Besøgende = penge :P Men jeg synes nu også en adgang til Storen er rigeligt..
Eller den ene er billigere end den anden :P
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Dummiz » tirs 01 sep 2009 23:02

hvad er det for noget emd græssende Zebraér? forklar venligst :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf yess » tirs 01 sep 2009 23:16

dummiz skrev:hvad er det for noget emd græssende Zebraér? forklar venligst :)
:lol:
På japan storen kan du hente et gratis animeret theme der involverer græsende zebraér :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf MJDigital » ons 02 sep 2009 08:26

yess skrev:
dummiz skrev:hvad er det for noget emd græssende Zebraér? forklar venligst :)
:lol:
På japan storen kan du hente et gratis animeret theme der involverer græsende zebraér :wink:


Yep og det er nice :D log på den Japanske store og i højre side der hvor Recent er... Find AFRIKA og hent det ;)
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 99 gæster

cron