Forum

Firmware 3.0 lander i aften. (Rygte)

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf KongKurs » ons 02 sep 2009 08:28

UnrealPirate skrev:Hvad FANDEN I HELE HELVEDE AF EN RETARDERET SPASSER har fundet på at ændre introen når maskinen tændes?!

Og hvad med når man starter et spil op... ingen PLAYSTATION 3 logo mere... der var et logo der kom frem på både PS1 og PS2, men det skal PS3 så ikke have mere??...


Hørt, hørt, er fuldstændig enig!!

Argumentet med, at spillene starter hurtigere op uden logoet holder slet ikke, jeg kan ikke mærke det, og er også ligeglad.. Man kan ikke ændre på sådan noget lige pludselig..

Måske er det fordi der intet logo kommer på Xbox 360? Jeg kan ikke se logikken, kan KUN håbe på, at det nye PS3 logo kommer i en opdatering senere, så den velkendte "pling" tradition føres videre.... Jeg savner det allerede!
KongKurs
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Indlægaf crockett » ons 02 sep 2009 08:50

KongKurs skrev:
UnrealPirate skrev:Hvad FANDEN I HELE HELVEDE AF EN RETARDERET SPASSER har fundet på at ændre introen når maskinen tændes?!

Og hvad med når man starter et spil op... ingen PLAYSTATION 3 logo mere... der var et logo der kom frem på både PS1 og PS2, men det skal PS3 så ikke have mere??...


Hørt, hørt, er fuldstændig enig!!

Argumentet med, at spillene starter hurtigere op uden logoet holder slet ikke, jeg kan ikke mærke det, og er også ligeglad.. Man kan ikke ændre på sådan noget lige pludselig..

Måske er det fordi der intet logo kommer på Xbox 360? Jeg kan ikke se logikken, kan KUN håbe på, at det nye PS3 logo kommer i en opdatering senere, så den velkendte "pling" tradition føres videre.... Jeg savner det allerede!


Enig! Det føles lidt tamt... Lidt som at sidde bag rattet i en sportsvogn, trykke på Start knappen og så... Ikke en lyd fordi det er en el-bil! Dét holder bare ikke! :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Rechain » ons 02 sep 2009 09:22

crockett skrev:
KongKurs skrev:
UnrealPirate skrev:Hvad FANDEN I HELE HELVEDE AF EN RETARDERET SPASSER har fundet på at ændre introen når maskinen tændes?!

Og hvad med når man starter et spil op... ingen PLAYSTATION 3 logo mere... der var et logo der kom frem på både PS1 og PS2, men det skal PS3 så ikke have mere??...


Hørt, hørt, er fuldstændig enig!!

Argumentet med, at spillene starter hurtigere op uden logoet holder slet ikke, jeg kan ikke mærke det, og er også ligeglad.. Man kan ikke ændre på sådan noget lige pludselig..

Måske er det fordi der intet logo kommer på Xbox 360? Jeg kan ikke se logikken, kan KUN håbe på, at det nye PS3 logo kommer i en opdatering senere, så den velkendte "pling" tradition føres videre.... Jeg savner det allerede!


Enig! Det føles lidt tamt... Lidt som at sidde bag rattet i en sportsvogn, trykke på Start knappen og så... Ikke en lyd fordi det er en el-bil! Dét holder bare ikke! :wink:

Fuldstændig enig...det er tamt nu, hvor det ik kommer op. Det loader ik en skid hurtigere, så ka ik se nogen grund til at fjerne dét! Savner den lyd nu og at der lige står PlayStation 3 hen over skærmen :( ellers er updaten skam fin nok, men dét her trækker VIRKELIG meget ned!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf crockett » ons 02 sep 2009 09:36

Rechain skrev:Fuldstændig enig...det er tamt nu, hvor det ik kommer op. Det loader ik en skid hurtigere, så ka ik se nogen grund til at fjerne dét! Savner den lyd nu og at der lige står PlayStation 3 hen over skærmen :( ellers er updaten skam fin nok, men dét her trækker VIRKELIG meget ned!

/Rechain


Præcis! Derudover synes jeg sq det er fint nok med de større ikoner. Det er især rart for os der er lidt oppe i alderen og ikke kan få tykkere brilleglas! Øh, eller... Nu bruger jeg jo ikke hverken briller eller kontaktlinser, men havde jeg nu gjort det, så! :P
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Tbigum » ons 02 sep 2009 09:53

Hvor finder man de nye temaer?
Tbigum
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Indlægaf KongKurs » ons 02 sep 2009 10:59

Rechain skrev:ellers er updaten skam fin nok, men dét her trækker VIRKELIG meget ned!

/Rechain


Det giver jeg dig ret i.
Jeg synes faktisk også updaten er ok, og på mit 46" tv gør det ikke noget at skriften er større, jeg har faktisk næsten ikke bemærket det.
Og at brokke sig over "whats new" og glimteriet i baggrunden er jo ligegyldigt, da det kan slås fra. Det værste er det manglende logo, jeg håber de laver en ny opstarts-pling med det nye logo, da det jo åbenbart er dét der er problemet.. Det gamle logo er definitivt ude.

Jeg må igang med at male det over med sort pianolak... Eller noget..
KongKurs
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Indlægaf Dummiz » ons 02 sep 2009 12:30

MJDigital skrev:
yess skrev:
dummiz skrev:hvad er det for noget emd græssende Zebraér? forklar venligst :)
:lol:
På japan storen kan du hente et gratis animeret theme der involverer græsende zebraér :wink:


Yep og det er nice :D log på den Japanske store og i højre side der hvor Recent er... Find AFRIKA og hent det ;)


Jeg har ikke JAP store :) gider ikke til at oprette en for at få græssende Zebraér :P
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf gnazz » ons 02 sep 2009 12:45

Afrika temaet ser okay ud men det er godt nok en forfærdelig at man ik kan ændre på font farven da man næsten ik ka se teksten.. og LBP temaet koster penge wtf
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 94 gæster