Forum

skal jeg købe mig en xbox ?

Generelt snak om Playstation og services.

Skal jeg købe en xbox 360

Ja
21
46%
Nej
25
54%
 
Afgivne stemmer : 46

Indlægaf Ice_Hiboy » ons 02 sep 2009 00:26

Just 2 clear the record så ejer jeg en ps3 og en wii og en okay kraftig pc :D

jeg tror jeg er en lille smule samler og gider ikke blive stemplet som en fsnboy fordi jeg har en ps :) jeg føler mig meget åben :P
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Indlægaf yess » ons 02 sep 2009 00:36

Du skriver tydeligt du vil ha noget nyt og lege med, og det får du med en 360 ingen tvivl om det;-)
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Blodstrupmose » ons 02 sep 2009 07:04

Hvis de eksklusive xbox-titler tiltaler dig, så skal du købe en xbox. Jeg vil anbefale Mass Effect, Fable II og Forza 2. Gears of War syntes jeg var ligeså skuffende som Killzone - så det er ufagjort :)

Multiplatformspillene virker meget ens på PS3 og Xbox, men PS3 controlleren er noget blødere og behageligere at anvende (Efter tilvænning). Tilgengæld synes jeg Microsoft på vanlig parasit-vis, har fået de bedste aftaler i hus om downloadle content.

Det jeg vægter højest, er muligheden for at gøre PS3'en til en station for mine film og mp3'er - der kan xboxen ikke være med, den har en bøvlet tilgang til mp3'er og harddisken er dyr at få skiftet.

Men kig på de eksklusive spil, det er dem der i sidste ende definerer de enkelte konsoller.
Blodstrupmose
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf SnoobyFly » ons 02 sep 2009 07:28

Omg, omg, omg, hvor jeg dog hader faboyisme!! =;
Xboxen er kanon fed - den har mange flere features på onlinepunktet - og de virker allesammen. Nok betaler man cirka 500kr. om året for et medlemsskab, men det ville jeg squ også gerne, hvis det virkelig kan betyde så meget. RROD er, som også tidligere nævnt, elimineret. MS har efterhånden lavet deres konsoller så robuste, at der ikke sker noget på de fleste af dem. Vi har begge konsoller her i familien, og jeg synes helt klart, begge er værd at eje. Men du skal nok kigge på titlerne til konsollen.. Det nytter ikke noget, hvis du ejer den ene konsol, og alle de spil du gerne vil have, kun udgives på den anden :P Jeg kan give dig et klart svar: Ja, køb dig en Xbox 360 :)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Ice_Hiboy » ons 02 sep 2009 18:18

puha nu er den ved at stå lige :P

jeg vil gerne, men jeg er sku nærig så skal lige tænke lidt mere over det, der må jo evt komme nogle fede bundles op til jul og nu den er faldet i pris :P

men nogen der ved om jasper findes i butikkerne herhjemme ?
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 104 gæster