Forum

Anbefaling af spil, lige så gennemført godt som batman!

Generelt snak om Playstation og services.

Anbefaling af spil, lige så gennemført godt som batman!

Indlægaf KielBaabz » tors 03 sep 2009 15:01

OMG! har lige gemmenført det nye batman.. må sige.. det spil er seriøst alt alt alt for fucking great!! det er så mega gennemført! :D vil høre om i kan anbefale nogen spil i samme stil som batman altså.. med lige så god historie og lige så gennemført !
Billede
KielBaabz
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf qwarkqwark » tors 03 sep 2009 15:20

BIOSHOCK
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf c-storm » tors 03 sep 2009 15:38

Bioshock er FPS, så slet ikke i samme stil som Batman. Dog er det et godt spil ;)
Men leder du efter noget i samme stil synes jeg du skal tage et kig på X-Men Origins: Wolverine.
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf SnoobyFly » tors 03 sep 2009 16:18

Hmm, Uncharted? :wink:
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf xireuz » tors 03 sep 2009 16:52

SnoobyFly skrev:Hmm, Uncharted? :wink:

Enig! Uncharted er det bedste spil jeg har spillet, og det eneste spil jeg er ved at gennemføre for 4. gang :D
Og 2'eren er jo lige om hjørnet.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Chiesa » tors 03 sep 2009 16:54

Har lige gennemført Infamous for 2. gang. Det er også et af de bedste spil so far til Ps3 IMO. Men Uncharted er også et sikkert hit, og jeg tror i øvrigt jeg vil gennemføre det igen i dag :D
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Indlægaf fengis » lør 26 sep 2009 18:23

Hvis du går efter en god historie så er Bioshock lige sagen. Uncharted er også vildt godt. Men Bioshock har imo den bedste historie nogensinde i et spil.
Yndlingsspil: Uncharted 1 og 2
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf Generin » lør 26 sep 2009 20:12

Wolverine vil jeg nok mene.
Uncharted er overvuderet efter min mening
Enlig svamp, klar til kamp
Billede
Generin
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf MJDigital » lør 26 sep 2009 20:15

Uncharted er for fedt!! Så hvis du ikke har gennemført det så prøv klart det..
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Diz- » søn 27 sep 2009 07:59

hvorfor nævner ingen mgs? toppen af kransekagen

men ja uncharted og bioshock er også ret gode må man sige. begge har mega fed story og er ret fangende
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf pandekage » søn 27 sep 2009 08:19

dead space
Billede
pandekage
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf DeX » søn 27 sep 2009 11:21

Metal Gear Solid (serien) ? hvad mere der at sige ? det er jo spillet over alle spil..
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Scoring » tirs 13 okt 2009 22:48

True that.. men for en der aldrig har prøvet tidligere spil, kan det sgu godt være svært at følge med.. Historiemæssigt ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » ons 14 okt 2009 10:39

Scoring skrev:True that.. men for en der aldrig har prøvet tidligere spil, kan det sgu godt være svært at følge med.. Historiemæssigt ;)


jep. men folk der kun har spillet metal gear solid serien, er jo heller ikke med fra start. og sprang bare ind midt i "4'eren" med metal gear solid til psone.

så er der os andre der var med på de første metal gear (ja ikke noget solid) og har fået hele serien med, og derfor klart kan sige at metal gear solid 4 er det største, "jeg skal lige pisse på historien og alle dem der har fulgt med HELT fra start".

herudover er der en fin historie ting man kan hente fra storen. så syntes ikke man skal lade sig bliv snydt for et godt spil. ligesom man ikke skal snyde sig selv for uncharted 2 hvis man ikke har spillet 2'eren.

endlig burde man da faktsik spille alle de spil der er blevet nævnt i denne tråd. er faktisk glad for at (foruden x-men) er spil hvor storytelling er i højjsædet. gode anbefaldinger fra alle :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster