Forum

Ny controller til PlayStation 5.

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ny controller til PlayStation 5.

Indlægaf Erroneus » tors 11 jan 2024 21:09

Ja det bliver interessant at se, hvad ændringer sådan rent faktisk er, når nogle får fingeren i den og skilt den af :)

Jeg havde dog håbet på, vi snart vil se en controller fra dem med hall-effect sticks (magnetisk), for at komme drift problemer til livs. Er lidt træt af min ene dualsense controller, som jeg har moddet med backpadels udviser ret slem drift stick, så nu skal jeg tage mig sammen til at skille den af, og få renset de kontaktflader der sidder ved sticksene.

Havde deres Edge controller været med hall-effect, kunne jeg måske retfærdiggøre over for mig selv at købe den, men det er de ikke, og så er 1600 kr. altså lidt for meget. Måske en dag, de udgiver hall-effect sticks til Edge controlleren, man kan jo købe sticks til den... for 200 kr. pr. stk #-o
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+1

Re: Ny controller til PlayStation 5.

Indlægaf klatzen » fre 12 jan 2024 09:42

Super med en kontroller der ikke skal oplades efter hver session, men vil dog blive lidt træt af hvis der ligeledes kommer en ny Dual Sense controller med bedre batteri tid, nu når den jeg har ikke er mere end et halvt år gammel. Det er alligevel en god portion penge at give for det skidt.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443

+1

Re: Ny controller til PlayStation 5.

Indlægaf tue69 » tirs 16 jan 2024 13:36

Jeg er sandt for dyden også ligeglad med batteritiden, så længe at drift-problematikken er så udbredt. Jeg har haft 5 controllere (de to af dem bruger jeg nu) og alle de forgangne 3 er døde af strick-drift. Det er altså SAMTLIGE controllere jeg har haft og jeg afventer sådan set bare, at de to jeg har nu også skal byttes.

Det er vanvittigt, at man kan sende noget halvdefekt på markedet. Jeg har ALDRIG oplevet drift ved nogle af mine tidligere konsoller. Og det er altså over flere årtier.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+2


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 38 gæster