Forum

Byt alm. Ps3 til Ps3 Slim

Generelt snak om Playstation og services.

Byt alm. Ps3 til Ps3 Slim

Indlægaf Maaaaaark » fre 04 sep 2009 20:05

Hej alle Ps'Life're :D

Kan se at gamestop kører tilbud pt. at du kommer med din gamle ps3, 2 spil og 400kr så får du en splinterny ps3 Slim.

Nogen som har erfaring med dette tilbud og ved hvad for nogle spil de ikke vil tage imod ? :D
Maaaaaark
 
Indlæg: 134


Indlægaf Erroneus » fre 04 sep 2009 20:09

Næste gang makker, så brug lidt mere en 10 sekunder på at undersøge det. Dine spørgsmål er besvaret utallige gange i forummet.

Den eneste hjælp jeg gider give dig er: http://ebgames.dk/pdf/Exclusion_DK.pdf
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Maaaaaark » fre 04 sep 2009 20:20

Nå nå makker, det må du da godt nok undskylde (Slettet) men har kigget efter noget info men kunne ikk finde. !
Maaaaaark
 
Indlæg: 134


Indlægaf feinschmecker » fre 04 sep 2009 20:23

Jeg må desværre give Erroneus ret: der har ligget en tråd om det samme i over en uge på forsiden :-) Okay, den er allerhelvedes lang - men der er nærmest svar på alle spørgsmål...

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf Maaaaaark » fre 04 sep 2009 20:27

Ja okay men hvis det er den med PS3 Byt Forvirring, så har jeg kigget men gad dæme ikke kigge hele tråden igennem, da den er meget lang !!
Maaaaaark
 
Indlæg: 134


Indlægaf Dummiz » fre 04 sep 2009 20:31

Maaaaaark skrev:Ja okay men hvis det er den med PS3 Byt Forvirring, så har jeg kigget men gad dæme ikke kigge hele tråden igennem, da den er meget lang !!


Hvis du vil have svar så bliver du nød til at læse det hele igennem for at finde det du søger :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 93 gæster