Forum

FIFA 10 DEMO

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf Dehli » fre 11 sep 2009 17:07

Jeg synes sgu Fifa10 er helt genialt! Virkelig en forbedring, men det kan så diskuteres om updateringerne er 549 værd :)
Senest rettet af Dehli fre 11 sep 2009 20:13, rettet i alt 1 gang.
PSThree!
Dehli
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Indlægaf arnel925 » fre 11 sep 2009 17:31

Dehli skrev:Jeg synes sgu Fifa10 er helt genialt! Virkelig en forbedring det kan så diskuteres om updateringerne er 549 værd :)

Man kan jo få spillet billigere fra Coolshop 449 eller fra england omkring 350kr. Synes selv det ville være 550kr værd da det jo er det ultimative fodbold spil hvis man elsker fodbold :)
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf Dehli » fre 11 sep 2009 18:01

arnel925 skrev:
Dehli skrev:Jeg synes sgu Fifa10 er helt genialt! Virkelig en forbedring det kan så diskuteres om updateringerne er 549 værd :)

Man kan jo få spillet billigere fra Coolshop 449 eller fra england omkring 350kr. Synes selv det ville være 550kr værd da det jo er det ultimative fodbold spil hvis man elsker fodbold :)


Det er også et spil jeg ikke tøver med at købe, overhoved, men igen virker det mere som en update end et nyt spil.
Men som jeg skriver er det klar det fedeste Fifa spil til dato :)

Fifa08>Fifa09 = Nyt spil
Fifa09>Fifa10 = Opdatering

Det er min mening.
PSThree!
Dehli
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Indlægaf Krisp » fre 11 sep 2009 18:11

Dehli skrev:Jeg synes sgu Fifa10 er helt genialt! Virkelig en forbedring det kan så diskuteres om updateringerne er 549 værd :)


Køb det på game.co.uk, så kan du få det leveret til lidt over 300 kr.

Men anyways. Jeg synes at det hakker en del i demoen til tider? Er det bare mig? Eller er det en dårlig Playstation 3 udgave som EA har smidt ud? :(
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Dehli » fre 11 sep 2009 20:10

Krisp skrev:
Dehli skrev:Jeg synes sgu Fifa10 er helt genialt! Virkelig en forbedring det kan så diskuteres om updateringerne er 549 værd :)


Køb det på game.co.uk, så kan du få det leveret til lidt over 300 kr.

Men anyways. Jeg synes at det hakker en del i demoen til tider? Er det bare mig? Eller er det en dårlig Playstation 3 udgave som EA har smidt ud? :(

Jaja :) Man kan sikkert også få det billigere derude, men nu var det bare prisen i danmark.

Jeg synes også det hakker en smule... ikke i selve kampen, men introen til kampen og i arenaen.
PSThree!
Dehli
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Indlægaf Krisp » fre 11 sep 2009 21:07

Dehli skrev:Jeg synes også det hakker en smule... ikke i selve kampen, men introen til kampen og i arenaen.


Det er det samme jeg oplever her. Det må da være tegn på en dårlig portering. :\
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf SoulDecapitate » søn 13 sep 2009 07:22

fuck det er latterligt med de 360 grader driblinger. De der små ryk man kunne lave i 09, kan man lave i alle retninger nu, totalt useriøst. Synes ellers det så lovede ud de første gange jeg spillede demoen, nu virker det faktisk som EA har lavet lidt for meget børnehave i den igen. Skuffende, for man frygter jo pes 2010 bliver det samme lort som de sidste 2 år, så er der ingen fodbold spil til mig i år.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Tiu » søn 13 sep 2009 09:31

Dehli skrev:
Krisp skrev:
Dehli skrev:Jeg synes sgu Fifa10 er helt genialt! Virkelig en forbedring det kan så diskuteres om updateringerne er 549 værd :)


Køb det på game.co.uk, så kan du få det leveret til lidt over 300 kr.

Men anyways. Jeg synes at det hakker en del i demoen til tider? Er det bare mig? Eller er det en dårlig Playstation 3 udgave som EA har smidt ud? :(

Jaja :) Man kan sikkert også få det billigere derude, men nu var det bare prisen i danmark.


Fik lige en mail fra Elgiganten, 399.- inkl, levering fra deres webshop hvis man preorder det. Vel noget af det biligste hvis man ikke víl bestille det fra england.
Billede
Tiu
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Indlægaf Player_2 » søn 13 sep 2009 17:33

Der er ikke de store forskelle..

Men skal selvfælgelig have det.. :)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » søn 13 sep 2009 20:33

Syntes det er irriterende at de ikke har fået nye kommentare!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf j.rath » søn 13 sep 2009 20:48

Scoring skrev:Syntes det er irriterende at de ikke har fået nye kommentare!


Mig bekendt er det de samme kommentatore, men de har dda fået nyt og snakke om. De snakker b. la. om chelsea og før Abramovich kom til :D
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf gnazz » søn 13 sep 2009 22:47

har spillet demoen nu og det er nogle nice nye ting de har tilføjet, men føler også det mere er en opdatering iforhold til 09.. lige nu nyder jeg 09, så tror jeg venter til den kommer længere ned i pris før jeg evt køber det. Men "hands up" for fifa har fat i den rigtige ende nu :D tiderne med PES er forbi snøft x_X
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf DonFabricius » man 14 sep 2009 08:27

okay i kender åbenbart ikke til "indøvede frispark" ?

I burde tjekke det op.
Billede
DonFabricius
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Scoring » man 14 sep 2009 09:13

En fed lille nye feature er klart når der skal tages frispark, så holder man R2 inde og så kan man skifte frisparksskytte.. Det samme ved straffe.. Det er altså bare top dollar, for det er ikke noget der som sådan genere, men at FIFA laver sådan nogle små ting er da bare top dollar! ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Scoring » man 14 sep 2009 09:55

http://www.easportsfootball.co.uk/media ... eo/9263352

En lille godte fra Xavi ;) - kun starten af videoen i skal ligge mærke til.. hehee ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 105 gæster