Forum

5 Kontoér på min PS3

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf MJDigital » tors 10 sep 2009 17:47

Ja men det er da stadig surt for dig at du mangler en plads på din konto.. Hiv da fat i sony.. :) BTW. hvis du skal have min konto igen smid en sms eller noget så får du den.
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Dummiz » tors 10 sep 2009 17:51

Skidt med det jeg er bare færdig med at trade :) jeg har ikke dit nummer kan du ikke lige smide det i en PB :P vil gerne have Fede prinsesse :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf MJDigital » tors 10 sep 2009 17:56

Sådan u got a PB :)
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Diz- » tors 10 sep 2009 18:07

MJDigital skrev:Altså så burde det da fungere... er du 100% på du ikke kan tilføje den igen?


selvom i sletter profilerne så deaktiverer i den desværre ikke. så jo det er et problem i den forstand men ellers så er der ingen der kan udnytte dem.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf MJDigital » tors 10 sep 2009 18:09

Nej men at en "Tom" ps3 har min konto liggende er da lidt ireterrende ;)
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Erroneus » tors 10 sep 2009 20:30

Jeg ryster sq lidt på hovedet nogle gange af jer. At i bytter PSN spil er fint nok, men jeg kan simpelthen ikke forstå man ikke sætter sig ind i hvilken ulemper der er ved det. Hvis du ikke kunne have fået fat i en af de personer du har byttet med, så skulle du have kæmpet en lang og hård kamp med Sony om at låse dine spil op.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Dummiz » fre 11 sep 2009 11:44

Erroneus skrev:Jeg ryster sq lidt på hovedet nogle gange af jer. At i bytter PSN spil er fint nok, men jeg kan simpelthen ikke forstå man ikke sætter sig ind i hvilken ulemper der er ved det. Hvis du ikke kunne have fået fat i en af de personer du har byttet med, så skulle du have kæmpet en lang og hård kamp med Sony om at låse dine spil op.


MJDigital og 123Krone er de eneste jeg ikke kender IRL. De andre jeg har byttet med er nogle af mine bedste kammerater så dem kan jeg alltid få fat i. men skidt med det det er fixxet nu ;)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Rytteren » fre 11 sep 2009 11:51

har man byttet så kan man ikke bare komme senere og ville havde ens bruger deaktiveret på hans/hendes maskine.. så kan han/hun jo ikke spille det spil der er blevet byttet længere...
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Dummiz » fre 11 sep 2009 11:59

Rytteren : Har jegsagt det da? :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Rytteren » fre 11 sep 2009 12:01

nope. var bare sådan til alle andre, der nu sad og tænkte." fuck jeg har byttet 4 gange. min ps3 er lige død, og jeg har fået en ny... men nu kan jeg ikke hente alle mine spil... nu ved jeg hvad jeg gør. jeg beder da bare en anden om at deaktiver min bruger på hans ps3". i den tror at det ikke medfølger komplikationer for ham/hende man har byttet med.

bare info til folk.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Dummiz » fre 11 sep 2009 12:40

Ahh på den måde ja okay :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster