Forum

"Anmelde" en anden spiller?

Generelt snak om Playstation og services.

"Anmelde" en anden spiller?

Indlægaf Dummiz » tors 10 sep 2009 18:12

Hejsa alle sammen :)

Ved i om det bliver muligt at der kommer en funktion på PS3én hvor man kan "Anmelde" andre spillere?

Jeg dør snart af for højt blod tryk. har lige spillet en bane i Battlefield 1943 så spawnede jeg ved en "Air base" så jeg kunne få en fly. så var der en klaphat fra mig eget hold der holdte i en tank ved flyve pladsen og HVERGANG der kom et nyt fly så skød han det i smadder inden man kunne nå at komme ind i det. og hvis man endelig var så heldig at nå at komme ind i flyet så når man skulle til at lette så kørte han tanken ind på landingsbanen så man kørte direkte ind i ham og fløj ud af kurs og blev smadret. sådan blev han ved stor set hele banen igennem. syntes det er ved at være for tit at folk på ens egen hold ødelægger det for en og man kan intet stille op mod det :x så jeg skyndte mig at slukke inden mine blodårer begyndte at springe af ren arrigskab :P
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: "Anmelde" en anden spiller?

Indlægaf xireuz » tors 10 sep 2009 18:14

Det er mega surt når andre med vilje forsøge at ødelægge spillet for andre. Men så vidt jeg ved er der ikke noget at gøre. Der er ikke andet for end at finde en anden server, og håbe man undgår flere folk af den type.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Dummiz » tors 10 sep 2009 18:17

Det er godt nok trist man burde kunne reportere sådan noget :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Generin » tors 10 sep 2009 22:18

Jeg kunne godt forstille mig at det ville blive misbrugt.
Som fx, hvis nu jeg ik kunne lige dig, eller havde ondt i røven over at du måske er bedre end mig.
Sådan syntes jeg i hvert fald godt kick systemer fra andre spil kan virke
Enlig svamp, klar til kamp
Billede
Generin
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Dummiz » tors 10 sep 2009 22:20

Ja et kunne der godt være noget om jo :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Martin1454 » fre 11 sep 2009 08:35

votekick er det der mangler, og man skal kunne begrunde for det...
Your Mom is rated "E" for Everyone - Billede
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Bateman » fre 11 sep 2009 08:58

Næste gang det sker så giv flyet meget lidt gas. Så glider du over tanken og kan lette.

Og send så en besked til vedkommende. Gerne ubehagelig :D
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf SoulDecapitate » fre 11 sep 2009 09:27

Det er lidt trist jeg har tit skrevet til sony om den slags ting. Igen viser det sig at Sony er ret ligeglade , og igen må man sige at sådan nogle ting rent faktisk bliver taget hånd om når vi taler om xbox 360. xbox 360 er bare så meget bedre online det er helt vildt, ps er lidt tis online.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf yess » fre 11 sep 2009 11:30

SoulDecapitate skrev:Det er lidt trist jeg har tit skrevet til sony om den slags ting. Igen viser det sig at Sony er ret ligeglade , og igen må man sige at sådan nogle ting rent faktisk bliver taget hånd om når vi taler om xbox 360. xbox 360 er bare så meget bedre online det er helt vildt, ps er lidt tis online.
Hvad gør de så ved det på xbox'en?
Skriv gamertag på den uvorne knægt herinde så spammer vi alle vedkommende med U SUCK beskeder hverdag i 25 år, så kan de lære det :lol:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Generin » fre 11 sep 2009 17:13

Fed ide. Lad og lave en hade/spamme tråd og udråbe alle røvhullere som vi ikke kan lige og derefter tætbombe dem med U SUCK beskeder :D

Vi bliver lidt some en levende virus :D
Enlig svamp, klar til kamp
Billede
Generin
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » man 21 sep 2009 18:47

jeg fandt en artikel om dette kan lade sig gøre...
havde undret mig over dette et par gange da man spillede U2.

http://playstationlifestyle.net/2009/09 ... n-the-ps3/
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Erroneus og 67 gæster