Forum

Er det muligt at downloade Africa til EURO ps3?

Generelt snak om Playstation og services.

Er det muligt at downloade Africa til EURO ps3?

Indlægaf KielBaabz » søn 13 sep 2009 16:13

hey.. stod og tænkte eller.. sad og tænkte på om det var muligt at hente Africa fra den japanske PS3 store nu hvor det ik er kommet til Europa? kan det lade sig gøre?
Billede
KielBaabz
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf arnel925 » søn 13 sep 2009 16:44

Det kan ihvertfald ikke lade sig gøre med kreditkort da det er fra dk, men muligvis med de USA PSN $20 Prepaid Card eller $50 så vil man måske kunne downloade fra US store, men er ikke sikker da jeg ikke selv har prøvet det, og ved ikke om sådan nogle prepaid cards findes til den japanske store.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf FunteXDK » søn 13 sep 2009 17:00

arnel925 skrev:Det kan ihvertfald ikke lade sig gøre med kreditkort da det er fra dk, men muligvis med de USA PSN $20 Prepaid Card eller $50 så vil man måske kunne downloade fra US store, men er ikke sikker da jeg ikke selv har prøvet det, og ved ikke om sådan nogle prepaid cards findes til den japanske store.


Hvorfor skulle man ikke bruge et kreditkort fra DK?
- Jeg har aldrig brugt JAP PSN, men på USPSN kan jeg da sagtens bruge mit visakort...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Ponduus » søn 13 sep 2009 17:05

Kan ikke se et problem i at bruge et Visakort, da det jo er internationalt. Men Danmark vil sikkert ikke virke.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Chaui » søn 13 sep 2009 17:21

Tror heller ikke Visakort herfra fungere med deres PSN.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Rytteren » søn 13 sep 2009 17:24

Ponduus skrev:Kan ikke se et problem i at bruge et Visakort, da det jo er internationalt. Men Danmark vil sikkert ikke virke.


tja måske fordi man KUN kan bruge et eller andet japansk kort...
mit visa virkede i hvert fald ikke :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » søn 13 sep 2009 17:27

Det er da kun udgivet som disk og ikke download?
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Abildtrup » søn 13 sep 2009 18:16

Nemlig - det er kun udgivet på disc.
Der ligger et tema på jap psn, og det er ganske gratis.

Skal du købe på den japanske store på et tidspunkt, ja så mener jeg kun man kan betale med sit indkøbte "gamecard".
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Indlægaf Abildtrup » søn 13 sep 2009 18:19

FunteXDK skrev:
arnel925 skrev:Det kan ihvertfald ikke lade sig gøre med kreditkort da det er fra dk, men muligvis med de USA PSN $20 Prepaid Card eller $50 så vil man måske kunne downloade fra US store, men er ikke sikker da jeg ikke selv har prøvet det, og ved ikke om sådan nogle prepaid cards findes til den japanske store.


Hvorfor skulle man ikke bruge et kreditkort fra DK?
- Jeg har aldrig brugt JAP PSN, men på USPSN kan jeg da sagtens bruge mit visakort...


Har du evt. kunne få dit kort til at virke på UK store ?
På UK store bliver mit kort afvist (Og det virker på (EU/US)
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 76 gæster