Forum

Kæde beskeder på PS3én

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf andeo1707 » søn 13 sep 2009 23:38

jeg har fået min, men har slettet den bare... er enig med #1
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Ponduus » man 14 sep 2009 07:37

Jeg sender dem da videre! Hvor vildt kunne det ikke være at kunne spille Halo og L4D på sin PS3?! :O

... eller noget. Jeg er stoppet med at læse de kædebeskeder jeg får. Det næste er vil at der kommer en besked med en bamse lavet ud af tegn, som du skal kramme ved at sende beskeden videre -.-
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Erroneus » man 14 sep 2009 10:25

Det er så simpelt, at hvis jeg modtager sådan noget crap fra en, så ryger de af min venneliste, lige efter de har fået en sviner. Fordi hvis man er dum nok til at hoppe på sådan noget crap, så gider jeg ikke at have noget med personen at gøre.

Brug nu hjernen folkens :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf TheMadMan » man 14 sep 2009 11:20

Hvis jeg får den slags kædebeskeder bliver han/hun slettet fra min venneliste med det samme,om det så var nogen fra vores klan der gjorde det ja så er det altså UD.

Så nu ved alle hvad de ikke skal sende til mig :wink:
TheMadMan
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf feinschmecker » man 14 sep 2009 13:00

Jeg håber sgu nogen sender noget til mig, så jeg kan få ryddet op på listen... Kan simpelthen ikke huske hvem folk er :-)

Men jo - kædebeskeder er djævelens værk (og det gælder på ALLE platforme (Facebook, e-mail, psn, osv...))!!! OG det gør ondt i hjertet, når nogen man troede man kendte godt, pludselig er til fals for sådan noget forbandet lort!

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster