Forum

Træt af PS3én?

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf Ponduus » ons 16 sep 2009 08:16

Har det på samme måde. Er utrolig kræsen når det kommer til spil. Konsollen har også stået stille her det sidste stykke tid, indtil jeg købte Batman og "wupti" så kørte den 3-4 timer minimum hver dag.

Personligt har jeg det også sådan at man jo ikke behøver at sidde hverdag og game flere timer eller at man behøver at tænde sin ps3 og tvinge sig selv til at spille. Lysten kommer og går - det er jo ikke som med en anden lyst... :lol:

Men trøst dig med at det bliver et godt efterår/vinter - det gør jeg :D
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf feinschmecker » ons 16 sep 2009 09:45

dummiz skrev:Nøøj kunne være jeg skulle have lidt græs under støvlen så :)


Jeg er klar på at game lidt hvis det er... Så vidt jeg husker er vi buddies på PSN... Du bibber bare hvis du får fingrene i spillet!


... og:


Ponduus skrev:Har det på samme måde. Er utrolig kræsen når det kommer til spil. Konsollen har også stået stille her det sidste stykke tid, indtil jeg købte Batman og "wupti" så kørte den 3-4 timer minimum hver dag.

Personligt har jeg det også sådan at man jo ikke behøver at sidde hverdag og game flere timer eller at man behøver at tænde sin ps3 og tvinge sig selv til at spille. Lysten kommer og går - det er jo ikke som med en anden lyst... :lol:

Men trøst dig med at det bliver et godt efterår/vinter - det gør jeg :D


Du er en poet!

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf Dummiz » ons 16 sep 2009 22:22

Jeg regner med at købe red alert 3 i morgen. for at prøve noget nyt. så håber jeg det hjælper :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 93 gæster