Forum

Træt af PS3én?

Generelt snak om Playstation og services.

Træt af PS3én?

Indlægaf Dummiz » tirs 15 sep 2009 19:50

Hejsa alle.

Jeg kan sku ikke rigtig finde ud af om min "Lyst" til at game er ved at forsvinde. Jeg har den næsten aldrig tændt mere og når jeg endelig har tændt den kan jeg ikke finde noget jeg gider at spille, så sider jeg bare jorde frem og tilbage i menuérne for så at slukke maskinen igen. Og hvis jeg endelig feks. starter battlefield 1943 op så spiller jeg et halvt spil så gider jeg ikke mere og så slukker jeg maskinen igen. Kan det virkelig passe min "Lyst" til konsol er ved at dø ud..?

Hilsen

Den fortvivlede HAHA 8)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Rytteren » tirs 15 sep 2009 19:53

tror måske problemet ligger i at du spiller "mainstream " spil. ofte er FPS jo bare det samme igen og igen... og igen.

måske du skulle prøve at andskaffe dig nogle "gems".
nogle spil som er lidt unikke, og her er ps3en jo rigitg god.

ellers skal du måske gå efter et rigtig historie spil :)
Bioshock og Eternal sonata er gode eksempler.

kan også være du skal holde dig fra online spil?
kan huske da jeg selv i sin tid "mistede lysten". da satte jeg mig foran maskinen en sen aften (hvor jeg ikke skulle tidligt op dagen efter) med en cola, og suikoden III. lysten blev genvundet. siden da har jeg ikke kigget tilbage
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » tirs 15 sep 2009 19:56

Ven du et par måneder mere.. Så skal der nok komme gang i dyret igen! - FIFA 10, NFS shift, Uncharted 2, mafia 2 og AS 2.. Altså blir det meget bedere?!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » tirs 15 sep 2009 19:58

Scoring skrev:Ven du et par måneder mere.. Så skal der nok komme gang i dyret igen! - FIFA 10, NFS shift, Uncharted 2, mafia 2 og AS 2.. Altså blir det meget bedere?!


manden har jo ret. en masse mainstream spil. lige til samlingen.
og dette er jo enlig kun toppen af isbjerget.

kommer endnu mere guf her inden jul
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Dummiz » tirs 15 sep 2009 20:01

Rytteren skrev:tror måske problemet ligger i at du spiller "mainstream " spil. ofte er FPS jo bare det samme igen og igen... og igen.

måske du skulle prøve at andskaffe dig nogle "gems".
nogle spil som er lidt unikke, og her er ps3en jo rigitg god.

ellers skal du måske gå efter et rigtig historie spil :)
Bioshock og Eternal sonata er gode eksempler.

kan også være du skal holde dig fra online spil?
kan huske da jeg selv i sin tid "mistede lysten". da satte jeg mig foran maskinen en sen aften (hvor jeg ikke skulle tidligt op dagen efter) med en cola, og suikoden III. lysten blev genvundet. siden da har jeg ikke kigget tilbage


Kan godt se hvad du mener :) men mit problem er bare at jeg er meget kræsen hvad angår spil. ved ikke hvad jeg ellers skal gå efter hvis ikke det er FPS, sports spil og bil spil er ikke mig (Lige undtagen GT5) så jeg ved ikke hvad jeg skal prøve at kaste mig over. og måske du har ret måske det bare er FPS jeg er ved at køre træt i :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Scoring » tirs 15 sep 2009 20:13

Perfekt, hvis det er det du ønsker?

BIL: NFS shift - senere GT5

SPORT: Madden 10, NHL 10 - senere FIFA 10/PES 10

Og lige meget hvad du er til eller ikke er til.. UNCHARTED 2 <3
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf aaliyahchili » tirs 15 sep 2009 20:21

Hejsa

Vil give rytteren ret,prøv lidt andre spil end måske a++++ titler...
Tror tit man bliver skuffet når man køber en a+++titel
som i mit tilfælde... ,,killzone,, gta 4,,residente evil 5 ....
Jeg har haft det lidt ligesom dig,men så købte jeg en del ps 1 spil(virker måske lidt tosset,når man nu kan få lækre spil til sin ps 3 ´´er, men efter min mening er gameplayet i nogle gamle ps 1 spil,bare geniale...)
Og det har fået min spillelyst op på et 13 tal igen :D :D ..
Prøv disse ps 1 spil... Metal gear solid,resident evil,tomb raider 1,2..og det SUPER VILDE ....FINAL FANTASY 7.....
Sidder lige p.t og spiller FINAL FANTASY 8 og hold kæft hvor er det FEDT...
og nu glæder jeg mig super meget til disse ps 3 spil...Heavy rain..Dead raising 2 og gt 5...
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf feinschmecker » tirs 15 sep 2009 20:21

Scoring skrev:Perfekt, hvis det er det du ønsker?

BIL: NFS shift - senere GT5

SPORT: Madden 10, NHL 10 - senere FIFA 10/PES 10

Og lige meget hvad du er til eller ikke er til.. UNCHARTED 2 <3


"Hej, jeg hedder dummiz og gaming tænder mig ikke mere..."

"INTERVENTION!!!!!!!!!!"

Nå ikke?

Well.. Bid mærke i især Madden 10. Der kan jeg være dig behjælpelig - især hvis du kan lide at vinde. Med andre ord: jeg stinker!

Men for at vende tilbage til din første post, så er vi to lidt i samme båd. Jeg døjer med en masse on/off-dage/uger hvad gaming angår. Samme problem, hvor jeg tænder for at game lidt, men bare ender op med at cykle frem og tilbage i menuerne... Lysten kommer dog igen, er jeg sikker på - ikke mindst pga. efterårets/vinterens line-up af, hvad der for mig ser ud som klasse-titler! Nu vil jeg i hvert fald prøve at kick-starte ved at gå igang med Madden 10 - jeg MÅ sgu da kunne lære det :-)



/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf SnoobyFly » tirs 15 sep 2009 20:28

Har også været borte fra min PS3 nogle tider, men det var netop fordi, jeg ingen interessante spil havde. Nu har jeg fået Mini Ninjas, og så er der da kommet gang i maskinen igen :D Det er bare et spørgsmål om, at du er ved at blive træt af dine nuværende spil :wink:
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 15 sep 2009 21:01

Det sker også for mig nogle gange har ikke rigtig rørt min i et halv års tid, men det er ved og komme igen da de store spil er på vej ind. Det kunne måske også skyldes du måske bare har et liv uden om din ps3 , så du måske får lidt dårlig samvittighed over du ikke spiller på den. Men det skal du ikke have der skal nok komme spil du går amok i vent og se.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Dummiz » tirs 15 sep 2009 21:01

feinschmecker skrev:
Scoring skrev:Perfekt, hvis det er det du ønsker?

BIL: NFS shift - senere GT5

SPORT: Madden 10, NHL 10 - senere FIFA 10/PES 10

Og lige meget hvad du er til eller ikke er til.. UNCHARTED 2 <3


"Hej, jeg hedder dummiz og gaming tænder mig ikke mere..."

"INTERVENTION!!!!!!!!!!"

Nå ikke?

Well.. Bid mærke i især Madden 10. Der kan jeg være dig behjælpelig - især hvis du kan lide at vinde. Med andre ord: jeg stinker!

Men for at vende tilbage til din første post, så er vi to lidt i samme båd. Jeg døjer med en masse on/off-dage/uger hvad gaming angår. Samme problem, hvor jeg tænder for at game lidt, men bare ender op med at cykle frem og tilbage i menuerne... Lysten kommer dog igen, er jeg sikker på - ikke mindst pga. efterårets/vinterens line-up af, hvad der for mig ser ud som klasse-titler! Nu vil jeg i hvert fald prøve at kick-starte ved at gå igang med Madden 10 - jeg MÅ sgu da kunne lære det :-)



/feinschmecker


Er madden 10 udkommet?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf mrlenniboy » tirs 15 sep 2009 22:44

jeps det udkom 13/8 så det er lang tid siden
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf Dummiz » tirs 15 sep 2009 22:59

Nøøj kunne være jeg skulle have lidt græs under støvlen så :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Ice_Hiboy » tirs 15 sep 2009 23:44

jeg har og lider lidt stadig af samme syndrom. det var for omkring et år siden, jeg spillede aldrig rigtig spil, jeg stenede alt for meget, pcen stod bare på internet og tv så man i baggrunden, røv kedeligt. Så startede jeg i en klasse hvor der var en hel masse der gamede og så fik jeg min gamer lyst igen :D

den blev virkelig genfundet, da jeg fik en god ven så deler samme pasion for gamle nintendo spil, fra dengang hvor gameplay var i toppen ;)

mit største problem med at miste lysten er helt klart FPS, jeg synes bare overhovedet ikke fps er sjovt mere, altså mw1 var super nice og det var cs osv, nu er det bare whaaa. Mit største letdown var 100% killzone 2, der røg min lyst i bund, i hvertfald på ps3, det var jo bare det samme som alle de andre kedelige spil jeg ikke gider spille.
MEN jeg har brugt super super lang tid på L4D så det er sku ikke fordi der er noget galt i FPS, men det skal altså skille sig ud fra resten af alt det andet.

for at opsumere, hvis du gerne vil vinde noget lyst tilbage skulle de se på nogle spil fra dengang spil var noget nyt ,kan virkelig anbefale at gå igennem nes og snes spil med en ven eller noget og hvis fps skal genvindes så prøv l4d med nogle venner :D

jo og jeg elskede RE5 men jeg er også mega re nørd :P

det var bare lige noget der hjalp mig :P

PS nogle gange kan det også hjælpe helt at prøve en genre men ikek er så van til, jeg er f.eks lige nu blevet forelsket i Aion (mmorpg) og sådan nogle spil har aldrig sagt mig noget :)

PSS jo også BATMAN AA fik tændt op for ps3en efter alt alt for lang tids slukket :P det er fandme fedt
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Indlægaf yess » ons 16 sep 2009 07:30

Oprettede i sin tid denne tråd på xboxlife.dk

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... highlight=

Jeg fandt ud af at online dræber min spillelyst, og at min virkelige lyst ligger i at jeg er spilstyrer istedet for spillet styrer mig igennem.Jeg vil ha noget at lege med istedet for missioner og kedelige historier.
Jeg får det snart, og det hedder Just Cause2.

En kæmpe legeplads med masser af legetøj, og du bestemmer hvad der skal ske.

Om jeg har fået min spillelyst igen? Næ! ikke rigtig.Jeg gennemfører stadig ikke spil, og føler mere at jeg bare har lyst til at se hvad spillet indeholder end at virkelig og spille det.
Og der er langt imellem de store grin og smil.
Det sidste store grineflip var, Saints Row med udødelig, low gravity, everybody hates u og big eksplosion cheat slået til.Så var det ud på motorvejen og lad spillet spille sig selv.Det eneste jeg lavede var at styre kamera :lol:

Nå men jeg kan ikke rigtig give noget råd, andet end gi det lidt tid eller køb et spil du normalt ikke ville købe :wink:
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 98 gæster