Forum

Er glad for min PS3!

Generelt snak om Playstation og services.

Indlægaf JHCREATiON » tirs 22 sep 2009 20:10

SnoobyFly skrev:Da jeg også have en PS3 - 80GB - havde jeg ikke oplevet ET ENESTE problem med den. Og det mener jeg bogstavligt talt. Købt december '08, aldrig frosset i nogen spil overhoved, aldrig crashet - altid fungeret 100% som den skulle. Nu blev den så stjålet (:(), så jeg håber da jeg får en mindst ligeså fejl-fri maskine..


RIP! :cry:
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Blodstrupmose » tirs 22 sep 2009 20:16

Tag tallene med en gran salt. Mine egne erfaringer er i strid med tallene, min 360'er holdt i 14 måneder - min ps3 holdt kun 2 måneder. Alt i alt er denne generation af konsoller en skuffelse, pga. holdbarheden og kvaliteten af spillene.
Blodstrupmose
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf JHCREATiON » tirs 22 sep 2009 20:17

Blodstrupmose skrev:Tag tallene med en gran salt. Mine egne erfaringer er i strid med tallene, min 360'er holdt i 14 måneder - min ps3 holdt kun 2 måneder. Alt i alt er denne generation af konsoller en skuffelse, pga. holdbarheden og kvaliteten af spillene.

så køb du dig en ps2. :roll:
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf yess » tirs 22 sep 2009 20:33

Blodstrupmose skrev:Tag tallene med en gran salt. Mine egne erfaringer er i strid med tallene, min 360'er holdt i 14 måneder - min ps3 holdt kun 2 måneder. Alt i alt er denne generation af konsoller en skuffelse, pga. holdbarheden og kvaliteten af spillene.
Tja!Du har delvist ret.Ps2 røg 7 gange, ombyttet hver gang.Ps3 røg 2 gange, ombyttet begge gange.Xbox 360 3 gange ombyttet 2 gange, måtte betale 1 gang.Forskellen er at MS sendte en defect konsol på markedet velvidende den var defect, hvor Sony har smidt en holdbar konsol på markedet som dog osse har nogen mindre defecter men slet ikke i samme omfang som 360.

Når jeg kigger på hvad jeg har haft af defecter på andre elektroniske varer og hvor svært det er og få ordnet både før og efter garanti, vil jeg sige at konsollerne holder meget længere end så meget andet.EEh! minus 360
:wink:

Hvad spillene angår vil jeg igen sige at du har delvist ret.Spillene i sig selv er ok, dem kan du ikke sætte en finger på.Men tilgengæld vil jig sige, spillenes grafik og ydelse er flad som en pandekage.

Hvorfor? Fordi at konsoller ne er underpovered.
Det ser man når du får en trailer af et spil i PCgrafik, og smider dt i konsollen og får opdateret PS2 grafik :roll:
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf gnazz » tirs 22 sep 2009 20:47

interessant at sammenligne med sidst gen. konsoller.. ka ihvertfald huske at min ps2 var defekt et år efter jeg købte den på release, og flere år efter var laseren også faldet længere ned og måtte i sidste ende også skilde den ad og fixe den.. Psx havde jo også problemer med laser hovedet hvor man skulle vende maskinen om før den kørte..
hvordan var det med nintendos gamecube og Xbox ? synes ik man hørte eller læste noget om de havde fejl..
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Blodstrupmose » tirs 22 sep 2009 21:15

jesperclausen skrev:så køb du dig en ps2. :roll:


Hvorfor dog det?

Min pointe er at ps3/360 ikke lever op til det man kan forvente, når det gælder holdbarhed. Det er reelt nok at være utilfreds med produkter der ikke kan holde garantiperioden ud.
Blodstrupmose
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf Rytteren » tirs 22 sep 2009 23:11

Blodstrupmose skrev:
jesperclausen skrev:så køb du dig en ps2. :roll:


Hvorfor dog det?

Min pointe er at ps3/360 ikke lever op til det man kan forvente, når det gælder holdbarhed. Det er reelt nok at være utilfreds med produkter der ikke kan holde garantiperioden ud.


tja... syntes dog igen ikke dine egne erfaringer skal være gældende. når bbc kommer frem til 0.5 udaf 2.500.000 maskiner... så er det lidt bedre end dine 2 (eller 3).

men så igen intet taler tydeligere end egne erfaringer. har også mistet en ps3 (byttede den dog i ebgames for en ny ps3slim muahaha) dog var jeg uheldig på xboxsiden. 3 360 døde. så jeg er selvfølgelig mere skeptisk overfor boxen.

men igen. holder mig nu til store undersøgelser (hvor falske de så end måtte være)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » søn 27 sep 2009 20:10

her er en undersøgelse fra squaretrade


http://www.squaretrade.com/htm/pdf/Squa ... y_0809.pdf
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster