Forum

hjælp til valg af spil

Generelt snak om Playstation og services.

hjælp til valg af spil

Indlægaf andeo1707 » ons 23 sep 2009 07:58

Hej,

Jeg har 2 spil som er gennemført og derfor skal sælges, men det er to titler som af en eller anden årsag ingen gider have (Alone in the Dark: Inferno (nem platinum) og Tom Clancy's HAWX). Jeg har derfor tænkt mig at benytte ebgames tilbud om at bytte 2 spil og få et af nedenstående til 1kr.

Assassin's Creed (november)
Ratchet & Clank: A crack in time (oktober)
Uncharted 2 (dog har jeg allerede lavet en forudbestilling tror ikke jeg må lave flere)
Dragon Age
Brütal Legend


Hele formålet med at vælge et af ovenstående spil vil være for senere at bytte det til en brugt NFS Shift af nogen herinde måske. Derfor spørger jeg jer, hvilket af ovenstående har størst re-sale value, hvor I tror jeg kan bytte mig til NFS Shift :)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Ponduus » ons 23 sep 2009 08:52

Det er jo meget personligt. Hvis jeg ikke allerede havde preordre på Assassin's Creed og Ratchet and Clank, ville det uden tvivl være de to for mit vedkommende.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Krisp » ons 23 sep 2009 09:01

Uncharted 2. :)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf andeo1707 » ons 23 sep 2009 10:02

Krisp skrev:Uncharted 2. :)


True, nok en stor vinder, men eftersom jeg allerede har lavet en forudbestilling på denne så tror jeg det vil være bedst at forudbestille et af de andre, spille det igennem og så bytte det til NFS Shift... =))
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf gnazz » ons 23 sep 2009 13:05

assassins creed 2 :D ellers uncharted 2.. nedern jeg ik har nogle spil at trade med gaah men så er der jo shopto.net xD
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf andeo1707 » ons 23 sep 2009 17:00

Jeg har taget RAtchet and Clank: fordi det kan jeg selv nyde til jeg vælger at bytte og Assassin's Creed er først om 2 måneder og Uncharted har jeg bestilt...

TAkker for kvalitative svar ;)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 95 gæster