Forum

NFS shift hvorfor er fejlene ikk rettet endnu?

Generelt snak om Playstation og services.

NFS shift hvorfor er fejlene ikk rettet endnu?

Indlægaf thefunnyboy01 » fre 25 sep 2009 11:21

Købte det nye nfs shift forleden har allerede oplevet flere fejl ved spillet. Nogen baner hvor ens bil overhovet ikke kan kører, meget underligt samt at det lagger mens man kører " stærkt"

Nogen der har oplevet det samme?
thefunnyboy01
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Indlægaf Rytteren » fre 25 sep 2009 11:28

ikke oplevet noget af det du beskriver
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: NFS shift hvorfor er fejlene ikk rettet endnu?

Indlægaf kapeshape » fre 25 sep 2009 11:30

thefunnyboy01 skrev:Købte det nye nfs shift forleden har allerede oplevet flere fejl ved spillet. Nogen baner hvor ens bil overhovet ikke kan kører, meget underligt samt at det lagger mens man kører " stærkt"

Nogen der har oplevet det samme?


Synes du skal nævne fejlende overfor forhandleren. Mit GTA havde også mærkelige fejl som (jeg havde mistanke om kunne være fejl på disken) Jeg klagede over det og forhandleren gav mig nyt.
kapeshape
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf kraftonia » fre 25 sep 2009 13:22

har du tændt controlleren? ;o) synes også mit nfs har fejl, jeg kan ikke finde ud af at drifte, må være en fejl i spillet...

men nej, dit prob. lyder underligt! håber du får det fixet...
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Indlægaf Bab » fre 25 sep 2009 13:26

Den eneste fejl jeg har set, var da jeg skulle level op. Der viste den 10 levels for højt. Det blev løst ved at genstarte spillet.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf SnoobyFly » fre 25 sep 2009 15:41

Synes at have læst at spillet har fået en opdatering, som skulle løse problemerne - ved dog ikke om det er rigtigt, da jeg ikke selv har spillet.
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Bab » fre 25 sep 2009 15:44

Den løser kun et problem med skade på bilerne.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: NFS shift hvorfor er fejlene ikk rettet endnu?

Indlægaf NintendoB » lør 26 sep 2009 16:23

thefunnyboy01 skrev:Købte det nye nfs shift forleden har allerede oplevet flere fejl ved spillet. Nogen baner hvor ens bil overhovet ikke kan kører, meget underligt samt at det lagger mens man kører " stærkt"

Nogen der har oplevet det samme?


Jeg går ud fra at det er Ps3 udgaven af spillet du snakker om ?

Du er langt fra alene spillet Shift er smækfyldt med fejl det skulle efter min mening ikke ha været sendt på market i nu for det er langt fra færdig, Slev købt jeg spillet til Pc og øv alle de fejl der er i det spil i sær vis man som jeg køre med ATI gfx kort spillet er lavet og skrivet til nVidia´s gfx kort men nok snak om det ;)

Den fejl du snakker om kunne det være den her : http://www.youtube.com/watch?v=7Nl49F9I ... r_embedded
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Re: NFS shift hvorfor er fejlene ikk rettet endnu?

Indlægaf thefunnyboy01 » søn 27 sep 2009 12:50

NintendoB skrev:
thefunnyboy01 skrev:Købte det nye nfs shift forleden har allerede oplevet flere fejl ved spillet. Nogen baner hvor ens bil overhovet ikke kan kører, meget underligt samt at det lagger mens man kører " stærkt"

Nogen der har oplevet det samme?


Jeg går ud fra at det er Ps3 udgaven af spillet du snakker om ?

Du er langt fra alene spillet Shift er smækfyldt med fejl det skulle efter min mening ikke ha været sendt på market i nu for det er langt fra færdig, Slev købt jeg spillet til Pc og øv alle de fejl der er i det spil i sær vis man som jeg køre med ATI gfx kort spillet er lavet og skrivet til nVidia´s gfx kort men nok snak om det ;)

Den fejl du snakker om kunne det være den her : http://www.youtube.com/watch?v=7Nl49F9I ... r_embedded


Det er lige præcis den fejl jeg taler om :(
thefunnyboy01
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Indlægaf Bab » søn 27 sep 2009 13:40

Hvis spillet er smækfyldt med fejl, så har jeg ikke set dem. Og det er vist ret ligegyldigt i et Playstation forum, at nævne fejlene med ATI grafikkort.

Den ene fejl jeg har oplevet, giver ikke mig nogen grund til at synes, at spillet ikke skulle være udgivet nu.

Jeg synes, at det er et fedt spil, og uden alvorlige fejl.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf NintendoB » søn 27 sep 2009 15:16

Bab skrev:Hvis spillet er smækfyldt med fejl, så har jeg ikke set dem. Og det er vist ret ligegyldigt i et Playstation forum, at nævne fejlene med ATI grafikkort.

Den ene fejl jeg har oplevet, giver ikke mig nogen grund til at synes, at spillet ikke skulle være udgivet nu.

Jeg synes, at det er et fedt spil, og uden alvorlige fejl.

Bab


Når vi snakker om fejl med spillet så syntes jeg nu nok at det er relevant at nævne at folk med ATI kort har mange problemer med at få spillet til at køre pænt på pc udgaven af spillet derfor er jeg enlig lidt ligeglad med at dette er et Playstation forum ;) for det var spillet som helhed jeg snakket om...
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf Bab » søn 27 sep 2009 15:39

Bortset fra, at det er to forskellige spil. Man kan ikke sammenligne spil på tværs af konsoller og pc/mac. Det eneste som er det samme er udseende og gameplay. Koden til spillet er skrevet til hver enkelt maskine.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Allanb » søn 27 sep 2009 15:56

Man får nok helller ikke hjælp til sit problem, når man undlader den lille detalje at det drejer sig om PC versionen.

For som man også kan se, er der ingen med PS3 udgaven der har problemet.

Fin post, måske bare forkert forum.

PS. Jeg har ingen problemer med NFS Shift til PS3..

Jeg har dog oplevet det ikke vil køre på min PII 486MhZ ;-)
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf NintendoB » søn 27 sep 2009 15:59

Bab skrev:Bortset fra, at det er to forskellige spil. Man kan ikke sammenligne spil på tværs af konsoller og pc/mac. Det eneste som er det samme er udseende og gameplay. Koden til spillet er skrevet til hver enkelt maskine.

Bab


Langt hen ad vejen er jeg enig med dig.

Men jeg er ikke helt enig i at man ikke kan sammenligne Ps3 & PC udgaven af spillet Shift når vi snakker fejl for hva jeg sådan lige kan se så har thefunnyboy01 sjovt nok samme problem som mange PC ejer af spillet Shift har.

Men det er da rigtigt nok at koden er skrevet til hver enkelt maskine men det er fejlen i dette tilfælde så også og det er den jeg mener at man godt kan sammenligne.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf NintendoB » søn 27 sep 2009 16:08

Allanb skrev:Man får nok helller ikke hjælp til sit problem, når man undlader den lille detalje at det drejer sig om PC versionen.

For som man også kan se, er der ingen med PS3 udgaven der har problemet.

Fin post, måske bare forkert forum.

PS. Jeg har ingen problemer med NFS Shift til PS3..

Jeg har dog oplevet det ikke vil køre på min PII 486MhZ ;-)


Han får da den hjælp at han ikke sidder tilbage med et enestående problem som kun er forbeholdt Ps3 for det gør han ikke problemet er kendt og forefindes også på PC udgaven af spillet det var bar det jeg ville sig, At jeg så blander mit ATI kort ind i snakken er så min fejl men kom nu ned af hesten jeg ønsket jo bar at hjælp manden til en opklaring af problemet...

Indlæg som Jeg har ingen problemer med NFS Shift til PS3 er jo nok heller ikke skide hjælpsomt når man selv har et problem med spillet.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster