Forum

SOCOM slettet statistik

Generelt snak om Playstation og services.

SOCOM slettet statistik

Indlægaf andeo1707 » lør 26 sep 2009 15:11

Hej,

Forleden dag fik jeg en ny playstation og lavede backup af den gamle og da jeg installerede SOCOM: Confrontation var alle mine statistikker og accuracy og alt slettet. Jeg tænker på det tidspunkt, fuck it, vi starter på en frisk og troede det var fordi mine data var gemt på harddisken af en eller anden årsag.

Jeg tænder for spillet i dag og alle mine nye data er også slettet? Jeg har ikke i mellemtiden foretaget updates af spillet da dette ikke har været nødvendigt. Altså mellem mine spil og i dag, naturligvis installerede jeg update dengang jeg installerede spillet påny på min nye ps3.

Hvad foregår der? Mister helt lysten til at spille spillet nu? Har ikke brugt mange timer på det (heldigvis), men det er yderst frustrerende at vide at de timer man har brugt er spildt...
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Re: SOCOM slettet statistik

Indlægaf Rytteren » lør 26 sep 2009 16:09

andeo1707 skrev:Hej,

Forleden dag fik jeg en ny playstation og lavede backup af den gamle og da jeg installerede SOCOM: Confrontation var alle mine statistikker og accuracy og alt slettet. Jeg tænker på det tidspunkt, fuck it, vi starter på en frisk og troede det var fordi mine data var gemt på harddisken af en eller anden årsag.

Jeg tænder for spillet i dag og alle mine nye data er også slettet? Jeg har ikke i mellemtiden foretaget updates af spillet da dette ikke har været nødvendigt. Altså mellem mine spil og i dag, naturligvis installerede jeg update dengang jeg installerede spillet påny på min nye ps3.

Hvad foregår der? Mister helt lysten til at spille spillet nu? Har ikke brugt mange timer på det (heldigvis), men det er yderst frustrerende at vide at de timer man har brugt er spildt...


åhh fuck. har ikke haft tændt min ps3 i 3 dage nu.. men tror da lige jeg skal tjekke om noget ligende er sket for mig. har dog ikke gjort noget siden sidst jeg spillede.. .så det er nok okay.

men bliver alle stats osv. ikke gemt online?? det har jo ikke noget med ens ps3 at gøre (har jeg læst mig frem til på socom hjemmesiden..)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: SOCOM slettet statistik

Indlægaf andeo1707 » lør 26 sep 2009 16:11

Rytteren skrev:
andeo1707 skrev:Hej,

Forleden dag fik jeg en ny playstation og lavede backup af den gamle og da jeg installerede SOCOM: Confrontation var alle mine statistikker og accuracy og alt slettet. Jeg tænker på det tidspunkt, fuck it, vi starter på en frisk og troede det var fordi mine data var gemt på harddisken af en eller anden årsag.

Jeg tænder for spillet i dag og alle mine nye data er også slettet? Jeg har ikke i mellemtiden foretaget updates af spillet da dette ikke har været nødvendigt. Altså mellem mine spil og i dag, naturligvis installerede jeg update dengang jeg installerede spillet påny på min nye ps3.

Hvad foregår der? Mister helt lysten til at spille spillet nu? Har ikke brugt mange timer på det (heldigvis), men det er yderst frustrerende at vide at de timer man har brugt er spildt...


åhh fuck. har ikke haft tændt min ps3 i 3 dage nu.. men tror da lige jeg skal tjekke om noget ligende er sket for mig. har dog ikke gjort noget siden sidst jeg spillede.. .så det er nok okay.

men bliver alle stats osv. ikke gemt online?? det har jo ikke noget med ens ps3 at gøre (har jeg læst mig frem til på socom hjemmesiden..)


Det skulle man tro, men det er som sagt anden gang det sker for mig nu. Jeg havde ikke de store stats, havde måske 2-300 kills i første omgang og under 100 kills denne gang, men det er frustrerende...
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf andeo1707 » lør 26 sep 2009 16:18

Jeg overvejer stærkt at sælge det og så vente på MAG kommer selvom det ikke er nær det samme, men orker det ikke.
Det gode ved SOCOM er dog at man kan spille med sine venner og hygge sig gevaldigt. Mit problem er bare at ingen af mine venner spiller dette spil for hyggens skyld... Altså jeg taler om venner jeg kender udenfor PSN også ...
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Generin » lør 26 sep 2009 16:49

Jeg har prøvet det samme. eller næsten.
Jeg loggede ind for et par dage siden og ser at alle mine stats er væk, jeg tænker ikke videre over det og spiller derfor et par kampe. Da jeg så skal til at logge ud af spillet ser jeg alle mine stats er vendt tilbage. så mon ik også du kan være heldig
Enlig svamp, klar til kamp
Billede
Generin
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf andeo1707 » lør 26 sep 2009 16:55

Generin skrev:Jeg har prøvet det samme. eller næsten.
Jeg loggede ind for et par dage siden og ser at alle mine stats er væk, jeg tænker ikke videre over det og spiller derfor et par kampe. Da jeg så skal til at logge ud af spillet ser jeg alle mine stats er vendt tilbage. så mon ik også du kan være heldig


håber satme du har ret...

MEN, mine gamle stats (altså før backup) er aldrig dukket op igen...
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Generin » lør 26 sep 2009 20:08

Nå skide være med det, du skal bare til at game noget socom med mig så skal vi nok få de stats op igen :D
Enlig svamp, klar til kamp
Billede
Generin
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 75 gæster