Forum

hvornår anmelder pslife uncharted 2

Generelt snak om Playstation og services.

hvornår anmelder pslife uncharted 2

Indlægaf Muddi/Moussa » søn 04 okt 2009 19:38

til pslife. hvornår anmelder i uncharted 2. i de eneste jeg venter på ?
Muddi/Moussa
Niveau 2
 
Indlæg: 165


Indlægaf SoulDecapitate » søn 04 okt 2009 19:46

Nu skal de jo lige have spillet først :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Morten Skou » søn 04 okt 2009 19:50

Jeg har skam spillet, men det kræver tid at komme igennem sådan et spil - dermed er anmeldelsen også trukket lidt ud :)
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf SoulDecapitate » søn 04 okt 2009 19:57

vi ved du giver det 10/10 så bare giv dig god tid :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rask » søn 04 okt 2009 20:02

Det er da ikke sikkert at Morten giver det 10/10

Det ville jeg ihvertfald ikke, ja det er et godt spil og det har en god MP men spillet mangler stadig noget at kalde sit eget.
Indtil videre har jeg ikke set noget i Uncharted 1 og 2 som ikke er der et andet sted.
Billede
Rask
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf Rytteren » søn 04 okt 2009 20:09

Rask skrev:Det er da ikke sikkert at Morten giver det 10/10

Det ville jeg ihvertfald ikke, ja det er et godt spil og det har en god MP men spillet mangler stadig noget at kalde sit eget.
Indtil videre har jeg ikke set noget i Uncharted 1 og 2 som ikke er der et andet sted.


nej du har da ret. han giver det da 11/10.
hvis du kan nævne et bedre spil ;) (kan du selvfølgelig, valkyria chronicels(har gjort noget vi ikke har set før) og demons souls)
mener da at Uncharted 1 og 2 har noget de kan kalde deres eget.
super storytelling. noget MANGE spil mangler. f.eks Cod serien, Halo serien, fallout 3 (jeps, de har virkelig fejlet med historien i dette spil).

overstående er helt og aldeles min egen mening, og skal da klantres herfor ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Morten Skou » søn 04 okt 2009 20:15

Sjovt som folk formår at give det karakterer uden at have prøvet spillet. Jeg må erkende at jeg ikke lader mig hoppe med på den slags hype, og venter derfor med at gætte på karakterer indtil at jeg rent faktisk har prøvet spillene.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf the bifoman » søn 04 okt 2009 20:17

Rask skrev:Det er da ikke sikkert at Morten giver det 10/10

Det ville jeg ihvertfald ikke, ja det er et godt spil og det har en god MP men spillet mangler stadig noget at kalde sit eget.
Indtil videre har jeg ikke set noget i Uncharted 1 og 2 som ikke er der et andet sted.

Har du det?
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf Generin » søn 04 okt 2009 20:20

Morten Skou skrev:Sjovt som folk formår at give det karakterer uden at have prøvet spillet. Jeg må erkende at jeg ikke lader mig hoppe med på den slags hype, og venter derfor med at gætte på karakterer indtil at jeg rent faktisk har prøvet spillene.


Enig!
Jeg venter nu også med at bestille det indtil jeg har læst nogle gode anmeldelser.
Mulitiplayer beta'en er i hvert noget værre lort
Enlig svamp, klar til kamp
Billede
Generin
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Ponduus » søn 04 okt 2009 22:07

Der er nu ellers rigeligt med positive anmeldelse her: http://www.metacritic.com/games/platfor ... harted%202
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Player_2 » søn 04 okt 2009 22:16

Om Pslife vælger at give det 1/10. Er det stadig et stensikkert køb for mig
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Bab » søn 04 okt 2009 22:25

Det er jo en smagssag, om et spil er godt eller skidt.

Og udviklingen af MP er spild af tid for mit vedkommende. Jeg kommer aldrig til at spille MP i Uncharted. Det alene ville trække et par karakter ned, hvis jeg skulle bedømme Uncharted.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Scoring » søn 04 okt 2009 22:53

Generin skrev:
Morten Skou skrev:Sjovt som folk formår at give det karakterer uden at have prøvet spillet. Jeg må erkende at jeg ikke lader mig hoppe med på den slags hype, og venter derfor med at gætte på karakterer indtil at jeg rent faktisk har prøvet spillene.


Enig!
Jeg venter nu også med at bestille det indtil jeg har læst nogle gode anmeldelser.
Mulitiplayer beta'en er i hvert noget værre lort


Der er masser af reviews ude? - og har endnu ikke set nogle der har givet det "dårlige karaktere"..

- Jeg VED at Uncharted 2 minimun har ligeså godt gameplay som 1'ern.. Så bare det at jeg har set noget af historien fra Uncharted 2.. Gør at jeg køber det på release, hvilket jeg aldrig har gjort med et spil før.. ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Scoring » søn 04 okt 2009 22:55

Rask skrev:Det er da ikke sikkert at Morten giver det 10/10

Det ville jeg ihvertfald ikke, ja det er et godt spil og det har en god MP men spillet mangler stadig noget at kalde sit eget.
Indtil videre har jeg ikke set noget i Uncharted 1 og 2 som ikke er der et andet sted.


Har du spillet da? - som rytteren siger.. Der er ingen andre spil der har ligeså gennemført historie som Uncharted! - det kan godt være at de gør ting som andre også gør, de gør dem bare meget bedere..

Naughty dog <3
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf lefunkay » man 05 okt 2009 00:01

And praise the game lords, for they have brought upon us a miracle :p kunne ikke lade være - jeg har virkelig store forventninger til dette spil, og for første gang i lang tid føler jeg mig faktisk sikker på ikke at blive skuffet. Glæder mig til at se hvad Skou siger
lefunkay
Niveau 1
 
Indlæg: 92


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 72 gæster