Forum

Uncharted 2 Among Thieves eller Borderlands?

Generelt snak om Playstation og services.

Hvad skal jeg vælge?

Uncharted 2 selvfølgelig!
28
78%
Borderlands ser hyper fedt ud!
3
8%
Aner det ikke.
1
3%
Dumt spørgsmål. Tag Big Rigs: Over the Road Racing! Dens 1.0/10.0 rating hos Gamespot er bare GREAT!
4
11%
 
Afgivne stemmer : 36

Uncharted 2 Among Thieves eller Borderlands?

Indlægaf Gamer4Life » tirs 06 okt 2009 22:33

Jeg synes både at Uncharted 2 og Borderlands ser godt ud, men jeg kan kun vælge en.

Jeg har aldrig spillet Uncharted 1, men jeg tror snart jeg køber det. (Kan jeg købe det billigt af en her i forumet?)

Jeg kan godt lide at de blander RPG og FPS sammen på den måde i Borderlands, men det ser ud som det måske kan blive lidt a la Left 4 Dead fordi det er co-op på den måde. Og så tror jeg måske det bliver kedeligt at lede efter nye våben som der skal skydes med 10 gange på én modstander.

Uncharted 2 KUNNE blive kedeligt pga. at man skal hoppe rundt, men det kan til gengæld også være den faktor der kunne gøre spillet fantastisk. SÅ jeg aner ikke rigtigt hvad jeg skal vælge.

Men én ting er sikker: grafikken og prisen på UC2 er bedere. (Billig i Gamestop ved forudbestilling)
Gamer4Life
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf hazzwar » ons 07 okt 2009 00:01

Jeg har personligt en forudbestilling på Borderlands, og satser ikke på anskaffe mig Uncharted 2. Jeg prøvede det originale Uncharted og det var ikke noget for mig.

Den eneste der kan svare på dit spørgsmål er dig selv. Kend dig selv og lav din research, så finder du ud af hvilket spil passer dig bedst.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 386
By: Herning


Indlægaf Blodstrupmose » ons 07 okt 2009 06:43

Uncharted 2 har jeg høje forventninger til, jeg forventer at blive mindst ligeså godt underholdt som i 1'eren. At dømme på anmelderne, så er atmosfæren, persongalleriet og historien i topklasse, så jeg forventer en værdig opfølger på 1'eren.

Borderland har jeg ingen forventninger til. Blandingen melllem de forskellige genrer lyder interessant i teorien, men før jeg har hørt (og måske prøvet) hvordan det virker i praksis, så væbner jeg mig med tålmodighed.
Blodstrupmose
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf SnoobyFly » ons 07 okt 2009 08:20

Jeg vil holde det kort og godt: Køb Uncharted! :D Du vil garanteret ikke fortryde :wink:
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Ponduus » ons 07 okt 2009 08:37

Jeg holder mig også til Uncharted 2. Blandet andet fordi 1'eren var rigtig godt og fordi man simpelthen er nødt til at spille 2'eren så!

Et eller andet siger mig at Borderlands minder lidt om Fallout 2 - om det gør aner jeg virkelig ikke - men bare det et eller andet giver mig ikke lyst til at købe det.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Ice_Hiboy » ons 07 okt 2009 09:49

altså jeg sidder og spiller uncharted 2 lige fortiden og jeg kan sige uden at afsløre alt for meget, det er PISSE FEDT indtil videre er alle mine forventninger blevet opfyldt og multiplayeren er bare super nice så Uncharted 2 fra mig af :)
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Indlægaf waspunk » ons 07 okt 2009 10:13

Du skal klart gå efter Uncharted 2! Dog skal du ikke snyde dig selv for at spille det første, da det også er et PS3 spil der bare skal spilles.
waspunk
Niveau 2
 
Indlæg: 129
By: Ballerup


Indlægaf Beatwolf » ons 07 okt 2009 10:14

uncharted 2... for satan da.
Beatwolf
Niveau 1
 
Indlæg: 54


Indlægaf Blade dk » ons 07 okt 2009 10:27

Uncharted 2 self lavede igår mit bedste kup i Næstved. Gik i Bilka og fandt The club og Golden compas til 50 kr stk , og gik direkte ned i Gamestop og forudbestilte Uncharted 2. 448 kr sparet. så hvis du bor i næstved omegn gør brug af dette tilbud
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf Krisp » ons 07 okt 2009 10:31

Den eneste af de to titler som siger mig noget er Uncharted 2, så det er begrundelsen for mit valg. :)

Det er Game of the year IMO.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster