Forum

Lave preorder hos gamestop om?

Generelt snak om Playstation og services.

Lave preorder hos gamestop om?

Indlægaf Xipn » lør 10 okt 2009 14:59

Var inde i gamestop idag for at høre om jeg ikke kunne lave min bayonetta og dragon age origins preorder om til noget andet, men han sagde at det ikke kunne lade sig gøre. Mener bare jeg har hørt nogen herinde sige at det ikke var noget problem, nogen der kan hjælpe mig? :?
Xipn
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Indlægaf andeo1707 » lør 10 okt 2009 15:11

Jeg var nede og lave mit preorder om, men det er ikke altid de laver denne praksis.

Du kan brokke dig med at udgivelsesdatoen på Bayonetta er skudt så langt væk fra den initielle dato og at du agter at klage til forbrugerombudsmanden, da du kommer til at vente ALT for længe på din vare.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Xipn » lør 10 okt 2009 15:16

Jammen det er faktisk af samme grund, begge spil er blevet forsinket en del og så synes jeg også der er kommet et par andre gode spil før dem :P
Men tror jeg vil prøve at gå derned igen og høre. Forhåbenligt er det nok, synes det virker lidt voldsomt at klage. ellers kan jeg selvfølgelig være nød til det, hvis de virkelig ikke vil samarbejde og jeg vil have noget andet :P
Xipn
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Indlægaf xireuz » lør 10 okt 2009 15:27

Jeg fik at vide engang at hvis ikke udgivelsesdatoerne blev overholdt, var det muligt at ændre ordren til andre spil.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster