Forum

Tips til bedre oplevers med din PS3

Generelt snak om Playstation og services.

Tips til bedre oplevers med din PS3

Indlægaf Sevuz » lør 17 okt 2009 14:32

Synes jeg savne en tråd med dette, så nu laver jeg en selv ;)

PS3 er blevet givet en gave som nok ikke alle måske er klar over! Du behøver ikke at bruge en bluetooth HS for at kunne snakke med andre Online.

Man kan bruge næsten alle typer bluetooth headset til PS3.

Men jeg synes ikke lyd kvaliteten i dem er særlig god + man kan hører alt hvad der sker hos andre da de jo opfanger nærmest selv når et egen sidder og fisser i din vindueskarm.

Jeg bruger mit Creative USB headset som funger perfekt.

Har prøvet det sammen med en ven. Jeg kan hører andre og de kan hører mig bedre en med blutooth HS.
Ja, man kommer til at sidde med et kabel, men du får bedre lyd opleves med dine venner online.

Dette er det jeg brug

CREATIVE HEADSET FATAL1TY X-FI http://www.soundblaster.com/products/pr ... 06&listby=

Der er sikkert billiger headset med USB man kan bruge, men dette er klart et headset der er ALLE penge værd.

Hvis andre har løst til at give tips til headset eller andet godt gear, så skrive endelig det.

PS. HOLD JER TIL EMNET
Senest rettet af Sevuz man 19 okt 2009 12:57, rettet i alt 2 gange.
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf Gavin » søn 18 okt 2009 20:52

Må man spørge om hvor langt usb kablet er?
All men dream, but not equally!
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf gnazz » søn 18 okt 2009 21:22

man kunne også bruge eye toy! og det fungere ret godt. men fjernsynet skal så skrues lidt ned ellers så opfanger den jo selv også den.
har nu købt en bluetooth headset fra GAME. Min ven siger at han har svært ved at høre mig selvom jeg har skruet helt op :S

nogle der har nogle tips til hvordan de holder ps3slim køligt? jeg mener.. den bliver jo mega varmt?
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Gavin » søn 18 okt 2009 21:41

gnazz skrev:man kunne også bruge eye toy! og det fungere ret godt. men fjernsynet skal så skrues lidt ned ellers så opfanger den jo selv også den.
har nu købt en bluetooth headset fra GAME. Min ven siger at han har svært ved at høre mig selvom jeg har skruet helt op :S

nogle der har nogle tips til hvordan de holder ps3slim køligt? jeg mener.. den bliver jo mega varmt?


Jeg har ikke lige nogle tips, men jeg er med på en lytter, da min PS3 har fået YLOD, og det er jo så nok pga. varmen. Eller hardware fejl.

Inde på et andet forum, er der en der siger at lufthullerne på nogle af de første slim modeller ikke rigtig kan give ordenlig luft, da de ikke passer sammen. Men man kan jo evt. sætte ekstra kølere på? Og selvfølgelig sørge for at der er nok luft til den omkring sig.
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf gnazz » søn 18 okt 2009 23:08

Gavin skrev:Jeg har ikke lige nogle tips, men jeg er med på en lytter, da min PS3 har fået YLOD, og det er jo så nok pga. varmen. Eller hardware fejl.

Inde på et andet forum, er der en der siger at lufthullerne på nogle af de første slim modeller ikke rigtig kan give ordenlig luft, da de ikke passer sammen. Men man kan jo evt. sætte ekstra kølere på? Og selvfølgelig sørge for at der er nok luft til den omkring sig.

what! er det slim du har?? gør mig bare mere bekymret.. så må man investere i køler hmm.. men tænker du på bærbar kølere eller?

nogen der ved om slim har en tilsvarende funktion hvor den sætter køleren på fuld styrke ligesom phat modellen?
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Erroneus » søn 18 okt 2009 23:37

Skal man nu ikke passe på med at drage alt for mange konklusioner ud fra hvad man har læst på et forum, om en som mener han har fundet ud af noget smart...

Der vil altid være nogle modeller som fejler, en fejlrate omkring 5% er normal og det kan komme fra mange forskellige ting.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Gavin » man 19 okt 2009 00:01

gnazz skrev:what! er det slim du har?? gør mig bare mere bekymret.. så må man investere i køler hmm.. men tænker du på bærbar kølere eller?

nogen der ved om slim har en tilsvarende funktion hvor den sætter køleren på fuld styrke ligesom phat modellen?


Ja, det er slim, 120GB købt på release d. 1. september, døde efter knap 1½ måned, virkelig surt. :(

Skulle bare ha beholdt min 80GB hehe..

Dem jeg tænker på kan f.eks sættes til med USB.

Erroneus skrev:Skal man nu ikke passe på med at drage alt for mange konklusioner ud fra hvad man har læst på et forum, om en som mener han har fundet ud af noget smart...

Der vil altid være nogle modeller som fejler, en fejlrate omkring 5% er normal og det kan komme fra mange forskellige ting.


Jeg er ikke sikker på at du har forstået mit indlæg korrekt, for der er ingen der har fundet på noget "smart" ;)
Senest rettet af Gavin man 19 okt 2009 00:17, rettet i alt 1 gang.
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Dummiz » man 19 okt 2009 00:16

Jeg prøvede i starten 2 bluetooth headset et billigt og et dyrt. og uanset hvad så var det noget værre lort mildt sagt. så jeg købte dette :

Logitech Vantage : http://images.marketplaceadvisor.channe ... eadset.jpg

Kæbte den i den lokale Gamestop forretning. tror jeg slaå 280,- for det og det er også med USB :) Jeg sidder omkring 3-3½ meter væk fra mit TV og der kan ledningen sagtens nå. jeg kan høre hvad folk siger og jeg går også tydeligt igennem hos folk så jeg kan klart anbefale dette headset til en billig penge :)

Noget andet er. Jeg syntes det er fedt man i et par enkelte spil kan bruge mus og tastatur (Unreal 3) ved i om det er noget de vil til at satse noget mere på det at lave spil der understøtter mus og tastatur? :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Gavin » man 19 okt 2009 00:20

Kunne være man skulle prøve et USB headset, jeg kan ikke rigtig li sonys headset, og så er der også det som der bliver nævnt, at man kan høre utrolig meget baggrundsstøj.
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Erroneus » man 19 okt 2009 00:55

Gavin skrev:Jeg er ikke sikker på at du har forstået mit indlæg korrekt, for der er ingen der har fundet på noget "smart" ;)


Det lød ellers lige lovligt smart, når folk betynder at snakke om lufthuller der sidder forkert. Nogle gange prøver folk at konkludere sig ud af situationer og drage konklusioner, ud fra forkerte data + facts.

Der er naturligvis surt din PS3 er brændt af, men jeg har ikke set nogle indikationer om at Slim modellen skulle have en produktions fejl, der gør den brænder lettere af.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Gavin » man 19 okt 2009 01:04

Erroneus skrev:
Gavin skrev:Jeg er ikke sikker på at du har forstået mit indlæg korrekt, for der er ingen der har fundet på noget "smart" ;)


Det lød ellers lige lovligt smart, når folk betynder at snakke om lufthuller der sidder forkert. Nogle gange prøver folk at konkludere sig ud af situationer og drage konklusioner, ud fra forkerte data + facts.

Der er naturligvis surt din PS3 er brændt af, men jeg har ikke set nogle indikationer om at Slim modellen skulle have en produktions fejl, der gør den brænder lettere af.


Ha ha, hvad er der smart ved det? Nu har du jo så heller ikke læst det han har fortalt, så du konkludere måske også lidt meget ud fra den lille smule jeg har skrevet? ;)


Nej, du har ikke set nogle indikationer, og jeg ved heller ikke hvad der er skyld i at min slim har fået YLOD, men mit bud vil da være det samme som når en 60GB f.eks får denne fejl :)

Finder nok aldrig ud af det, for Sony fortælle mig næppe om hvad der var galt med den når jeg får den igen, eller får en anden. :)

Det eneste jeg som sagt har fået at vide er at det lyder som en hardwarefejl. YLOD er jo ikke noget nyt. Men måske vi skulle vende tilbage til emnet, tror den er ved at ryge ud på et sidespor, bare lidt ihvertfald. :D
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Sevuz » man 19 okt 2009 12:44

Gavin skrev:
Erroneus skrev:
Gavin skrev:Jeg er ikke sikker på at du har forstået mit indlæg korrekt, for der er ingen der har fundet på noget "smart" ;)


Det lød ellers lige lovligt smart, når folk betynder at snakke om lufthuller der sidder forkert. Nogle gange prøver folk at konkludere sig ud af situationer og drage konklusioner, ud fra forkerte data + facts.

Der er naturligvis surt din PS3 er brændt af, men jeg har ikke set nogle indikationer om at Slim modellen skulle have en produktions fejl, der gør den brænder lettere af.


Ha ha, hvad er der smart ved det? Nu har du jo så heller ikke læst det han har fortalt, så du konkludere måske også lidt meget ud fra den lille smule jeg har skrevet? ;)


Nej, du har ikke set nogle indikationer, og jeg ved heller ikke hvad der er skyld i at min slim har fået YLOD, men mit bud vil da være det samme som når en 60GB f.eks får denne fejl :)

Finder nok aldrig ud af det, for Sony fortælle mig næppe om hvad der var galt med den når jeg får den igen, eller får en anden. :)

Det eneste jeg som sagt har fået at vide er at det lyder som en hardwarefejl. YLOD er jo ikke noget nyt. Men måske vi skulle vende tilbage til emnet, tror den er ved at ryge ud på et sidespor, bare lidt ihvertfald. :D


Jo tak, det ville være godt hvis i vil holde jer til emnet ;)
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf Gavin » man 19 okt 2009 13:07

Ja, beklager :)
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Sevuz » tirs 20 okt 2009 13:29

Gavin skrev:Ja, beklager :)

Det i orden, det kan ske ;)
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 77 gæster